Komunikaty PR

Trwa trzecia odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

2021-01-15  |  13:00
Biuro prasowe

Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu i pokazuje, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. Tegoroczna kampania 360° realizowana przez Milka, obejmuje m.in. niestandardową współpracę z wieloma partnerami handlowymi, możliwość wysłania życzeń i słów wsparcia od kibiców dla skoczków oraz ogólnopolską loterię, w której można wygrać nawet 100 000 zł.

Od 3 lat Sercem z Naszymi
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, po raz trzeci zachęca wszystkich fanów sportów zimowych do kibicowania ukochanym zawodnikom. Chociaż podczas tegorocznego sezonu, miłośnicy skoków narciarskich nie spotkają się pod skocznią, marka gorąco zagrzewa ich do tego, aby bez względu na okoliczności byli Sercem z Naszymi. W ramach trwającej długofalowej kampanii, która zakłada współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry Narodowej, Milka startuje również z wyjątkową akcją, dedykowaną konsumentom z całej Polski. 

Jesteśmy dumni z tego, że trzeci rok z rzędu marka Milka wspiera polskich skoczków narciarskich i jest sponsorem naszej reprezentacji. Wierzymy, że niezależnie od sytuacji, każdy z nas może wyzwolić w sobie pozytywnego ducha kibicowania, nawet w domowym zaciszu. W ramach trwającej kampanii i poprzez rozpoczynającą się loterię konsumencką, zachęcamy Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi i wspólnie w gronie rodziny, bliskich lub znajomych przeżywali emocje, które dodadzą naszym mistrzom wiatru pod narty. Dodatkowo, w tym roku zachęcamy konsumentów również do tego, aby oprócz dopingu, składali reprezentacji wirtualne życzenia, które będą miały szansę znaleźć się na wyjątkowym pomniku, postawionym pod samą skocznią w Zakopanem – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets.

Ogólnopolska loteria konsumencka
Z myślą o tych, którzy zacięcie kibicują polskim skoczkom narciarskim i pokładają w nich ogromne nadzieje, marka Milka zachęca do składania podpisów na wirtualnych nartach. Przy pomocy specjalnego kreatora, fani skoków mają unikalną i niepowtarzalną szansę, aby przesłać życzenia lub pozdrowienia ukochanym sportowcom, a przy okazji wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne. Jednocześnie podpisy zwycięzców loterii, znajdą się na ogromnym pomniku nart, które już w marcu staną w Zakopanem.

Życzenia dla sportowców można przesyłać w ramach ogólnopolskiej loterii, w której do wygrania jest nawet 100 000 zł. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny produkt Milka (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów i mlecznej kanapki Milka), zachować paragon, a następnie zgłosić go na stronie www.loteriamilka.pl, na której znajduje się również regulamin aktywacji. Loteria trwa od 15.01 do 27.02 bieżącego roku.  

Wsparcie w ramach kampanii
Podczas tegorocznego sezonu skoków narciarskich, aktywacja „Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi” zostanie wsparta kampanią telewizyjną oraz digitalową. Milka zaplanowała również akcje konsumenckie w ogólnopolskich sieciach sklepów. Dodatkowo, w okresie trwania aktywacji zostaną otwarte strefy kibica, które staną w Stroniu Śląskim oraz w Istebnej. 

Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory, a obsługę loterii powierzono Advalue. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Polityka

J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.

Ochrona środowiska

Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.