Komunikaty PR

Trwa trzecia odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

2021-01-15  |  13:00
Biuro prasowe

Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu i pokazuje, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. Tegoroczna kampania 360° realizowana przez Milka, obejmuje m.in. niestandardową współpracę z wieloma partnerami handlowymi, możliwość wysłania życzeń i słów wsparcia od kibiców dla skoczków oraz ogólnopolską loterię, w której można wygrać nawet 100 000 zł.

Od 3 lat Sercem z Naszymi
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, po raz trzeci zachęca wszystkich fanów sportów zimowych do kibicowania ukochanym zawodnikom. Chociaż podczas tegorocznego sezonu, miłośnicy skoków narciarskich nie spotkają się pod skocznią, marka gorąco zagrzewa ich do tego, aby bez względu na okoliczności byli Sercem z Naszymi. W ramach trwającej długofalowej kampanii, która zakłada współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry Narodowej, Milka startuje również z wyjątkową akcją, dedykowaną konsumentom z całej Polski. 

Jesteśmy dumni z tego, że trzeci rok z rzędu marka Milka wspiera polskich skoczków narciarskich i jest sponsorem naszej reprezentacji. Wierzymy, że niezależnie od sytuacji, każdy z nas może wyzwolić w sobie pozytywnego ducha kibicowania, nawet w domowym zaciszu. W ramach trwającej kampanii i poprzez rozpoczynającą się loterię konsumencką, zachęcamy Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi i wspólnie w gronie rodziny, bliskich lub znajomych przeżywali emocje, które dodadzą naszym mistrzom wiatru pod narty. Dodatkowo, w tym roku zachęcamy konsumentów również do tego, aby oprócz dopingu, składali reprezentacji wirtualne życzenia, które będą miały szansę znaleźć się na wyjątkowym pomniku, postawionym pod samą skocznią w Zakopanem – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets.

Ogólnopolska loteria konsumencka
Z myślą o tych, którzy zacięcie kibicują polskim skoczkom narciarskim i pokładają w nich ogromne nadzieje, marka Milka zachęca do składania podpisów na wirtualnych nartach. Przy pomocy specjalnego kreatora, fani skoków mają unikalną i niepowtarzalną szansę, aby przesłać życzenia lub pozdrowienia ukochanym sportowcom, a przy okazji wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne. Jednocześnie podpisy zwycięzców loterii, znajdą się na ogromnym pomniku nart, które już w marcu staną w Zakopanem.

Życzenia dla sportowców można przesyłać w ramach ogólnopolskiej loterii, w której do wygrania jest nawet 100 000 zł. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny produkt Milka (z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów i mlecznej kanapki Milka), zachować paragon, a następnie zgłosić go na stronie www.loteriamilka.pl, na której znajduje się również regulamin aktywacji. Loteria trwa od 15.01 do 27.02 bieżącego roku.  

Wsparcie w ramach kampanii
Podczas tegorocznego sezonu skoków narciarskich, aktywacja „Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi” zostanie wsparta kampanią telewizyjną oraz digitalową. Milka zaplanowała również akcje konsumenckie w ogólnopolskich sieciach sklepów. Dodatkowo, w okresie trwania aktywacji zostaną otwarte strefy kibica, które staną w Stroniu Śląskim oraz w Istebnej. 

Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory, a obsługę loterii powierzono Advalue. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.