Komunikaty PR

Trwają zapisy na VI spotkanie Food Working

2024-02-12  |  16:00
Biuro prasowe

Zbliża się pierwsze w nowym roku spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 15 lutego w Studiu Co Nieco eksperci zmierzą się z tematem trendów, które w najbliższych miesiącach czekają polski rynek HoReCa. Sprawdź, jak wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu branżowym! 

Przed nami kolejne spotkanie Food Working, organizowane przez agencję kreatywną Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą HoReCa dyskutować będą na temat zmian i trendów, które czekają rynek w 2024 roku. Panel dyskusyjny poprzedzą dodatkowo prelekcje wybranych ekspertów. 

Wśród panelistów VI spotkania Food Working znaleźli się m.in.:

  • Aleksandra Dojnikowska – współtwórczyni i współwłaścicielka 3 konceptów gastronomicznych:  Bułkę przez Bibułkę, Pollypizza NEOpolitan oraz BAKEN. 

  • Arkadiusz Domurad – Head Trainer Lavazza & Orbico z 14-letnim doświadczeniem. 

  • Kinga Rylska – Head of Marketing Food Town w Fabryce Norblina. 

  • Maciej Jarmoliński – Country Sales Manager Uber Eats. 

  • Inderjit Manota – Executive Chef Warsaw Marriott Hotel. 

Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi polskimi ekspertami. Tematyka publikacji, podobnie jak spotkania branżowego, związana jest z trendami na rynku HoReCa. Uczestnicy spotkania Food Working będą mogli uzyskać bezpłatny dostęp do e-booka. Pozostali będą mogli nabyć publikację w cenie 29 złotych. 

Spotkanie odbędzie się w czwartek, 15 lutego 2024 r., w Studiu Co Nieco, na warszawskiej Pradze przy ul. Grochowskiej 278 lok. 303, obok Urzędu Dzielnicy. Wydarzenie potrwa od 18:00 do ok. 21:00.

Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą HoReCa, jak i pasjonatów tematyki food, chcący zgłębić wiedzę na temat rozwoju rynku. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. 

Więcej informacji o projekcie Food and Design znaleźć można na stronie www.foodanddesign.pl. 




 

 

 



 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.