Trwają zapisy na VI spotkanie Food Working
Zbliża się pierwsze w nowym roku spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 15 lutego w Studiu Co Nieco eksperci zmierzą się z tematem trendów, które w najbliższych miesiącach czekają polski rynek HoReCa. Sprawdź, jak wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu branżowym!
Przed nami kolejne spotkanie Food Working, organizowane przez agencję kreatywną Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą HoReCa dyskutować będą na temat zmian i trendów, które czekają rynek w 2024 roku. Panel dyskusyjny poprzedzą dodatkowo prelekcje wybranych ekspertów.
Wśród panelistów VI spotkania Food Working znaleźli się m.in.:
-
Aleksandra Dojnikowska – współtwórczyni i współwłaścicielka 3 konceptów gastronomicznych: Bułkę przez Bibułkę, Pollypizza NEOpolitan oraz BAKEN.
-
Arkadiusz Domurad – Head Trainer Lavazza & Orbico z 14-letnim doświadczeniem.
-
Kinga Rylska – Head of Marketing Food Town w Fabryce Norblina.
-
Maciej Jarmoliński – Country Sales Manager Uber Eats.
-
Inderjit Manota – Executive Chef Warsaw Marriott Hotel.
Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi polskimi ekspertami. Tematyka publikacji, podobnie jak spotkania branżowego, związana jest z trendami na rynku HoReCa. Uczestnicy spotkania Food Working będą mogli uzyskać bezpłatny dostęp do e-booka. Pozostali będą mogli nabyć publikację w cenie 29 złotych.
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 15 lutego 2024 r., w Studiu Co Nieco, na warszawskiej Pradze przy ul. Grochowskiej 278 lok. 303, obok Urzędu Dzielnicy. Wydarzenie potrwa od 18:00 do ok. 21:00.
Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą HoReCa, jak i pasjonatów tematyki food, chcący zgłębić wiedzę na temat rozwoju rynku. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/.
Więcej informacji o projekcie Food and Design znaleźć można na stronie www.foodanddesign.pl.

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.