Komunikaty PR

Trzy produkty Brother nagrodzone Good Design Award 2020

2020-11-26  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania press ( 0.05 MB )

Brother Industries, Ltd., światowy producent urządzeń do druku laserowego i atramentowego, został doceniony za wzornictwo, czego dowodem są trzy nagrody Good Design Award 2020 przyznane najnowszym produktom – drukarce etykiet, mobilnemu skanerowi i hafciarce wieloigłowej.

„Good Design Award zdobywają nie tylko urządzenia o wyjątkowym wyglądzie i funkcjonalności – wybór produktów i usług zależy również od tego, czy stanowią one wartość dla konsumentów i społeczeństwa. Nagroda ta jest wyrazem uznania dla wspólnego wysiłku wszystkich osób zaangażowanych w proces produkcji” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.

Jednym z nagrodzonych produktów tegorocznej edycji konkursu jest drukarka etykiet     P-Touch Cube PT-P910BT, która otrzymała nagrodę Good Design Best 100 – jako jeden ze 100 produktów lub usług najwyżej ocenionych przez panel selekcyjny. W tym roku nagrodzono również hafciarkę wieloigłową PR1055X oraz mobilne skanery DS-940DW, DS-740D i DS-640 – dostępność produktów może różnić się w poszczególnych krajach.  

„Brother podczas projektowania swoich produktów zawsze na pierwszym miejscu stawia klienta – zgodnie z kulturą korporacyjną i hasłem przewodnim firmy „At your side”. Tak jak do tej pory, tak i w przyszłości, Brother będzie uwzględniał opinię klientów na temat designu i funkcjonalności swoich rozwiązań, chcąc nadal dostarczać urządzenia, które będą w stanie sprostać ewoluującym potrzebom konsumentów" – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.

O nagrodach Good Design Awards

Good Design Award jest kompleksowym systemem oceny projektów w Japonii od 1957 roku. Wiele firm i projektantów, zarówno z Japonii, jak i spoza niej, uczestniczy w działaniach mających na celu poprawę branży lub jakości życia poprzez projektowanie. Znak „G”, symbol nagrody, jest powszechnie uznawany za znak reprezentujący dobre wzornictwo. Więcej informacji o Good Design Award można znaleźć na stronie: http://www.g-mark.org/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału Biuro prasowe
2024-08-01 | 11:00

Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału

Warszawa, 1 sierpnia 2024 r.: Alexander Zawadzki, dyrektor generalny polskiego oddziału Motorola, pokieruje marką na jednym z największych i najważniejszych pod względem sprzedaży
IT i technologie Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping
2024-08-01 | 09:30

Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping

Najnowsza edycja raportu „Green Last Mile Europe Report 2024” potwierdza, że choć greenwashing jest oczywisty, odnowienie floty, więcej dostaw poza domem, postęp technologiczny i
IT i technologie Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować
2024-08-01 | 01:00

Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować

Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować.  Cyberbezpieczeństwo i cyberodporność mają znaczenie dla każdej instytucji, niezależnie od branży. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.