Trzy produkty Brother nagrodzone Good Design Award 2020
Brother Industries, Ltd., światowy producent urządzeń do druku laserowego i atramentowego, został doceniony za wzornictwo, czego dowodem są trzy nagrody Good Design Award 2020 przyznane najnowszym produktom – drukarce etykiet, mobilnemu skanerowi i hafciarce wieloigłowej.
„Good Design Award zdobywają nie tylko urządzenia o wyjątkowym wyglądzie i funkcjonalności – wybór produktów i usług zależy również od tego, czy stanowią one wartość dla konsumentów i społeczeństwa. Nagroda ta jest wyrazem uznania dla wspólnego wysiłku wszystkich osób zaangażowanych w proces produkcji” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.
Jednym z nagrodzonych produktów tegorocznej edycji konkursu jest drukarka etykiet P-Touch Cube PT-P910BT, która otrzymała nagrodę Good Design Best 100 – jako jeden ze 100 produktów lub usług najwyżej ocenionych przez panel selekcyjny. W tym roku nagrodzono również hafciarkę wieloigłową PR1055X oraz mobilne skanery DS-940DW, DS-740D i DS-640 – dostępność produktów może różnić się w poszczególnych krajach.
„Brother podczas projektowania swoich produktów zawsze na pierwszym miejscu stawia klienta – zgodnie z kulturą korporacyjną i hasłem przewodnim firmy „At your side”. Tak jak do tej pory, tak i w przyszłości, Brother będzie uwzględniał opinię klientów na temat designu i funkcjonalności swoich rozwiązań, chcąc nadal dostarczać urządzenia, które będą w stanie sprostać ewoluującym potrzebom konsumentów" – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.
O nagrodach Good Design Awards
Good Design Award jest kompleksowym systemem oceny projektów w Japonii od 1957 roku. Wiele firm i projektantów, zarówno z Japonii, jak i spoza niej, uczestniczy w działaniach mających na celu poprawę branży lub jakości życia poprzez projektowanie. Znak „G”, symbol nagrody, jest powszechnie uznawany za znak reprezentujący dobre wzornictwo. Więcej informacji o Good Design Award można znaleźć na stronie: http://www.g-mark.org/
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Ochrona środowiska
Za rok USA oficjalnie wycofają się z porozumienia paryskiego. To nie musi oznaczać rezygnacji z zielonych inwestycji
Jedną z pierwszych decyzji drugiej kadencji Donalda Trumpa było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Oficjalnie nastąpi to 27 stycznia 2026 roku. Eksperci oceniają, że decyzja ta może pozostać w sferze negatywnej narracji politycznej, ponieważ względy ekonomiczne będą jednak wskazywać na wprowadzanie zielonych rozwiązań, a Trump i jego otoczenie to przede wszystkim biznesmeni. Negatywne stanowisko USA wobec walki z kryzysem klimatycznym może się jednak przełożyć na globalną debatę publiczną.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.