Trzy produkty Brother nagrodzone Good Design Award 2020
Brother Industries, Ltd., światowy producent urządzeń do druku laserowego i atramentowego, został doceniony za wzornictwo, czego dowodem są trzy nagrody Good Design Award 2020 przyznane najnowszym produktom – drukarce etykiet, mobilnemu skanerowi i hafciarce wieloigłowej.
„Good Design Award zdobywają nie tylko urządzenia o wyjątkowym wyglądzie i funkcjonalności – wybór produktów i usług zależy również od tego, czy stanowią one wartość dla konsumentów i społeczeństwa. Nagroda ta jest wyrazem uznania dla wspólnego wysiłku wszystkich osób zaangażowanych w proces produkcji” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.
Jednym z nagrodzonych produktów tegorocznej edycji konkursu jest drukarka etykiet P-Touch Cube PT-P910BT, która otrzymała nagrodę Good Design Best 100 – jako jeden ze 100 produktów lub usług najwyżej ocenionych przez panel selekcyjny. W tym roku nagrodzono również hafciarkę wieloigłową PR1055X oraz mobilne skanery DS-940DW, DS-740D i DS-640 – dostępność produktów może różnić się w poszczególnych krajach.
„Brother podczas projektowania swoich produktów zawsze na pierwszym miejscu stawia klienta – zgodnie z kulturą korporacyjną i hasłem przewodnim firmy „At your side”. Tak jak do tej pory, tak i w przyszłości, Brother będzie uwzględniał opinię klientów na temat designu i funkcjonalności swoich rozwiązań, chcąc nadal dostarczać urządzenia, które będą w stanie sprostać ewoluującym potrzebom konsumentów" – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.
O nagrodach Good Design Awards
Good Design Award jest kompleksowym systemem oceny projektów w Japonii od 1957 roku. Wiele firm i projektantów, zarówno z Japonii, jak i spoza niej, uczestniczy w działaniach mających na celu poprawę branży lub jakości życia poprzez projektowanie. Znak „G”, symbol nagrody, jest powszechnie uznawany za znak reprezentujący dobre wzornictwo. Więcej informacji o Good Design Award można znaleźć na stronie: http://www.g-mark.org/
Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.