Komunikaty PR

Accor publikuje wyniki finansowe za 2021 rok

2022-02-25  |  11:30
Biuro prasowe

Grupa Accor opublikowała wyniki finansowe za 2021 rok. Przychody Grupy w porównaniu do 2020 roku wzrosły o 36% do 2 204 mln euro, a zysk netto w 2021 roku wyniósł 85 mln euro.

Jeden ze światowych liderów hotelarstwa, Accor, ogłosił wyniki finansowe za cały 2021 rok. Dane wskazują, że rośnie ożywienie i optymizm w branży, a osiągnięte kluczowe wskaźniki - dobry kierunek obranych zmian. Wyniki finansowe Grupy ocenił Sébastien Bazin, przewodniczący i CEO Accor.

- Pomimo wyzwań, jakie przyniósł początek roku w związku z kolejnymi restrykcjami sanitarnymi, 2021 pokazał znaczącą poprawę biznesu, a od wiosny obserwowaliśmy rosnące wyniki z miesiąca na miesiąc do samego grudnia. Pomyślne wyniki osiągnęliśmy dzięki sile naszych marek, dyscyplinie finansowej i wysiłkom wszystkich zespołów, które przez cały rok wykazały się determinacją, wytrwałością i hojnością. Dzięki ich mobilizacji udało się nam utrzymać silniejszą pozycję i zdobyliśmy udziały w rynku we wszystkich kluczowych regionach. Co więcej, nasza oferta nadal się rozwija, a segment Luxury & Upscale stanowi blisko 40% planowanych otwarć, co oznacza 12-punktowy wzrost w ciągu ostatnich 4 lat - stwierdził.

- W związku z tym, że chęć powrotu do podróżowania nigdy nie była silniejsza, jesteśmy na dobrej drodze, aby jak najlepiej wykorzystać ten trend na wszystkich rynkach, na których funkcjonujemy. W 2022 roku nadal rozwijamy naszą wizję, coraz mocniej opartą na doświadczeniu i zrównoważonej turystce, wspieranej przez nowoczesne technologie cyfrowe - dodał.

Więcej informacji można znaleźć na stronie:
https://press.accor.com/full-year-2021-results-significant-reboundin-activity-confirmed-in-2021-2/?lang=en

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.