Accor publikuje wyniki finansowe za 2021 rok
Grupa Accor opublikowała wyniki finansowe za 2021 rok. Przychody Grupy w porównaniu do 2020 roku wzrosły o 36% do 2 204 mln euro, a zysk netto w 2021 roku wyniósł 85 mln euro.
Jeden ze światowych liderów hotelarstwa, Accor, ogłosił wyniki finansowe za cały 2021 rok. Dane wskazują, że rośnie ożywienie i optymizm w branży, a osiągnięte kluczowe wskaźniki - dobry kierunek obranych zmian. Wyniki finansowe Grupy ocenił Sébastien Bazin, przewodniczący i CEO Accor.
- Pomimo wyzwań, jakie przyniósł początek roku w związku z kolejnymi restrykcjami sanitarnymi, 2021 pokazał znaczącą poprawę biznesu, a od wiosny obserwowaliśmy rosnące wyniki z miesiąca na miesiąc do samego grudnia. Pomyślne wyniki osiągnęliśmy dzięki sile naszych marek, dyscyplinie finansowej i wysiłkom wszystkich zespołów, które przez cały rok wykazały się determinacją, wytrwałością i hojnością. Dzięki ich mobilizacji udało się nam utrzymać silniejszą pozycję i zdobyliśmy udziały w rynku we wszystkich kluczowych regionach. Co więcej, nasza oferta nadal się rozwija, a segment Luxury & Upscale stanowi blisko 40% planowanych otwarć, co oznacza 12-punktowy wzrost w ciągu ostatnich 4 lat - stwierdził.
- W związku z tym, że chęć powrotu do podróżowania nigdy nie była silniejsza, jesteśmy na dobrej drodze, aby jak najlepiej wykorzystać ten trend na wszystkich rynkach, na których funkcjonujemy. W 2022 roku nadal rozwijamy naszą wizję, coraz mocniej opartą na doświadczeniu i zrównoważonej turystce, wspieranej przez nowoczesne technologie cyfrowe - dodał.
Więcej informacji można znaleźć na stronie:
https://press.accor.com/full-year-2021-results-significant-reboundin-activity-confirmed-in-2021-2/?lang=en

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.