Komunikaty PR

Agata Szulc nowym CEO portalu Travelist.pl

2022-02-22  |  12:00
Biuro prasowe

Rolę CEO w portalu rezerwacyjnym Travelist.pl objęła Agata Szulc. Do jej obowiązków będzie należało umacnianie pozycji rynkowej marki oraz dbanie o rozwój firmy w kontekście wyzwań, przed którymi stoi obecnie branża turystyczna. Dziewięcioletnia kariera nowej CEO w ramach organizacji oraz zdobyte przez ten czas doświadczenie mają być dużym atutem podczas realizowania tych działań. 

Travelist.pl to portal rezerwacyjny oferujący bogate pakiety hotelowe w promocyjnych cenach. Wchodzi w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, działającej w ponad 20 krajach na 3 kontynentach. Powstał w 2013 roku, aby spełniać marzenia Polaków o podróżach oraz – dzięki inspirującemu Magazynowi podróżniczemu – zachęcać do odkrywania nowych kierunków. Z jego oferty korzystają głównie osoby poszukujące wyselekcjonowanych obiektów wyższej klasy, o najlepszej relacji ceny do jakości.

W 2022 r. firma szykuje dla swoich klientów oraz partnerów hotelowych liczne nowości, w tym ulepszoną platformę technologiczną, odświeżoną i bardziej przyjazną stronę, a także całkiem nową ofertę kierunków zagranicznych, przygotowaną we współpracy z grupą Secret Escapes. Nowa CEO w Travelist.pl będzie w dużej mierze odpowiadać za ten rozwój – bazując nie tylko na doskonałej znajomości organizacji oraz szerokiej orientacji w branży, ale też na wszechstronnym doświadczeniu w zakresie marketingu i nowych technologii.

Wśród swoich najważniejszych celów Agata Szulc wymienia przede wszystkim utrzymanie przez Travelist.pl pozycji lidera sprzedaży pakietów hotelowych w Polsce oraz dalsze zróżnicowanie oferty, by wyjść naprzeciw potrzebom różnych grup klientów. Planuje przy tym rozszerzenie oferty pobytów zagranicznych – zarówno o nowe obiekty, jak i kierunki – w połączeniu z elastycznym dostosowaniem jej do dynamicznej sytuacji rynkowej oraz nieustannych zmian w zakresie restrykcji covidowych. Istotnym obszarem dla nowej CEO jest również dalsze budowanie pozycji marki jako silnego i wiarygodnego partnera krajowej branży hotelarskiej

- Travelist.pl jest fenomenem na rynku portali rezerwacyjnych w Polsce. Jako pierwszy wyszedł naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy potrzebowali profesjonalnego i wiarygodnego wsparcia online w zakresie wyboru najlepszych ofert wypoczynkowych w atrakcyjnych cenach. W szybkim tempie zbudował wielomilionową bazę zaangażowanych klientów, posiadających bardzo konkretne potrzeby i wymagania. Na swojej stronie prezentuje im szeroką ofertę wyselekcjonowanych obiektów, które te wymagania spełniają. Mam ogromną satysfakcję, że mogłam być współtwórczynią tego sukcesu. Dziś, stając na czele zespołu doskonałych specjalistów w zakresie zarówno turystyki, jak i marketingu czy e-commerce, jestem przekonana, że zrealizujemy wszystkie założone cele – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.

Agata Szulc była odpowiedzialna za rozwój Travelist.pl niemal od początków istnienia firmy. Swoją przygodę z portalem rozpoczęła w 2013 roku, gdy jako Brand Manager tworzyła strategię marki na polskim rynku usług turystycznych online. W kolejnych latach, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu, odpowiadała m.in. za budowanie i utrzymanie lojalnej i zaangażowanej bazy klientów oraz ekspansję marki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Zanim dołączyła do zespołu Travelist.pl, zdobywała doświadczenie w międzynarodowych korporacjach takich jak L’oreal i Unilever.

 

Więcej o Travelist:

_________________________________________________________________________________

Travelist.pl to pierwszy w Polsce portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego. W nowoczesny i oryginalny sposób inspiruje niemal 6 mln zarejestrowanych użytkowników do planowania wypoczynku w kraju i za granicą, prezentując starannie wyselekcjonowane oferty blisko 1000 hoteli i pensjonatów. 

Od 2014 r. Travelist.pl jest członkiem międzynarodowej grupy Secret Escapes, obecnej w ponad 20 krajach na trzech kontynentach, finansowanej przez największe fundusze inwestycyjne, m.in. Google Ventures. W 2016 r. spółka stanęła na podium największych serwisów rezerwacyjnych w Polsce, a w 2019 r. znalazła się w gronie tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie wg prestiżowego rankingu FT1000 Financial Times. 

Więcej informacji znajdziesz na Travelist.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin Biuro prasowe
2024-04-29 | 22:00

Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin

Czarny Potok Resort SPA & Conference w Krynicy Zdroju został wyróżniony w organizowanym od 14 lat prestiżowym konkursie Perfect SPA Awards. Należący do grupy J.W. Construction
Turystyka Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!
2024-04-29 | 10:10

Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!

Obecnie na naszej planecie żyje siedem miliardów ludzi. Według prognoz Organizacji Narodów Zjednoczonych, do roku 2050 liczba ludności na świecie może wzrosnąć do 9,7
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.