Agata Szulc nowym CEO portalu Travelist.pl
Rolę CEO w portalu rezerwacyjnym Travelist.pl objęła Agata Szulc. Do jej obowiązków będzie należało umacnianie pozycji rynkowej marki oraz dbanie o rozwój firmy w kontekście wyzwań, przed którymi stoi obecnie branża turystyczna. Dziewięcioletnia kariera nowej CEO w ramach organizacji oraz zdobyte przez ten czas doświadczenie mają być dużym atutem podczas realizowania tych działań.
Travelist.pl to portal rezerwacyjny oferujący bogate pakiety hotelowe w promocyjnych cenach. Wchodzi w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, działającej w ponad 20 krajach na 3 kontynentach. Powstał w 2013 roku, aby spełniać marzenia Polaków o podróżach oraz – dzięki inspirującemu Magazynowi podróżniczemu – zachęcać do odkrywania nowych kierunków. Z jego oferty korzystają głównie osoby poszukujące wyselekcjonowanych obiektów wyższej klasy, o najlepszej relacji ceny do jakości.
W 2022 r. firma szykuje dla swoich klientów oraz partnerów hotelowych liczne nowości, w tym ulepszoną platformę technologiczną, odświeżoną i bardziej przyjazną stronę, a także całkiem nową ofertę kierunków zagranicznych, przygotowaną we współpracy z grupą Secret Escapes. Nowa CEO w Travelist.pl będzie w dużej mierze odpowiadać za ten rozwój – bazując nie tylko na doskonałej znajomości organizacji oraz szerokiej orientacji w branży, ale też na wszechstronnym doświadczeniu w zakresie marketingu i nowych technologii.
Wśród swoich najważniejszych celów Agata Szulc wymienia przede wszystkim utrzymanie przez Travelist.pl pozycji lidera sprzedaży pakietów hotelowych w Polsce oraz dalsze zróżnicowanie oferty, by wyjść naprzeciw potrzebom różnych grup klientów. Planuje przy tym rozszerzenie oferty pobytów zagranicznych – zarówno o nowe obiekty, jak i kierunki – w połączeniu z elastycznym dostosowaniem jej do dynamicznej sytuacji rynkowej oraz nieustannych zmian w zakresie restrykcji covidowych. Istotnym obszarem dla nowej CEO jest również dalsze budowanie pozycji marki jako silnego i wiarygodnego partnera krajowej branży hotelarskiej.
- Travelist.pl jest fenomenem na rynku portali rezerwacyjnych w Polsce. Jako pierwszy wyszedł naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy potrzebowali profesjonalnego i wiarygodnego wsparcia online w zakresie wyboru najlepszych ofert wypoczynkowych w atrakcyjnych cenach. W szybkim tempie zbudował wielomilionową bazę zaangażowanych klientów, posiadających bardzo konkretne potrzeby i wymagania. Na swojej stronie prezentuje im szeroką ofertę wyselekcjonowanych obiektów, które te wymagania spełniają. Mam ogromną satysfakcję, że mogłam być współtwórczynią tego sukcesu. Dziś, stając na czele zespołu doskonałych specjalistów w zakresie zarówno turystyki, jak i marketingu czy e-commerce, jestem przekonana, że zrealizujemy wszystkie założone cele – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.
Agata Szulc była odpowiedzialna za rozwój Travelist.pl niemal od początków istnienia firmy. Swoją przygodę z portalem rozpoczęła w 2013 roku, gdy jako Brand Manager tworzyła strategię marki na polskim rynku usług turystycznych online. W kolejnych latach, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu, odpowiadała m.in. za budowanie i utrzymanie lojalnej i zaangażowanej bazy klientów oraz ekspansję marki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Zanim dołączyła do zespołu Travelist.pl, zdobywała doświadczenie w międzynarodowych korporacjach takich jak L’oreal i Unilever.
Więcej o Travelist:
_________________________________________________________________________________
Travelist.pl to pierwszy w Polsce portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego. W nowoczesny i oryginalny sposób inspiruje niemal 6 mln zarejestrowanych użytkowników do planowania wypoczynku w kraju i za granicą, prezentując starannie wyselekcjonowane oferty blisko 1000 hoteli i pensjonatów.
Od 2014 r. Travelist.pl jest członkiem międzynarodowej grupy Secret Escapes, obecnej w ponad 20 krajach na trzech kontynentach, finansowanej przez największe fundusze inwestycyjne, m.in. Google Ventures. W 2016 r. spółka stanęła na podium największych serwisów rezerwacyjnych w Polsce, a w 2019 r. znalazła się w gronie tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie wg prestiżowego rankingu FT1000 Financial Times.
Więcej informacji znajdziesz na Travelist.pl.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.