Komunikaty PR

Agnieszka Wilczyńska nowym Finance Managerem Leonardo Hotels Polska

2023-12-12  |  11:00

Z początkiem października 2023 roku Grupa Leonardo Hotels Polska powitała Agnieszkę Wilczyńską na stanowisku Finance Managera. Specjalistka jest związana z branżą hotelarską od ponad 14 lat.

Agnieszka Wilczyńska jest biegłym rewidentem. Swoją karierę w finansach rozwijała w Deloitte (Big4). Doświadczenie w hotelarstwie zdobywała pełniąc rolę dyrektora finansowego krakowskich hoteli Radisson Hotel Group, a w ostatnim roku również kontrolera finansowego na rejon całej Polski. Jej doświadczenie obejmuje kluczowe obszary księgowości, planowania finansowego, kontrolingu i zarządzania strategicznego.

Nowe wyzwania Leonardo Hotels – nowa specjalistka w strukturach marki

Strategia Leonardo Hotels to kompleksowy plan działań zarówno globalnych, jak i lokalnych. W samej Polsce marka ma cztery hotele: NYX Hotel i Leonardo Royal Hotel w Warszawie oraz Leonardo Boutique Hotel Kraków City Center i Leonardo Boutique Hotel Kraków Old Town. Wśród obowiązków nowego Managera Finansowego znajduje się nie tylko planowanie budżetów,  realizacja strategii czy doradztwo operacyjne, ale także odpowiednie zarządzanie ryzykiem i dopasowanie rozwiązań do wyzwań rzucanych przez rynek. 

Misja: Skok w Przyszłość

W roli Managera Finansowego Agnieszka Wilczyńska kieruje się misją rozwijania i wdrażania strategii finansowej, która wspomoże rozwój firmy na polskim rynku hotelarskim. Jej celem jest zarówno utworzenie efektywnie działającego działu finansowego, usprawnienie procesów i utrzymanie stabilności finansowej, jak również dostosowanie firmy do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego.

- Znaczną część swojej kariery spędziłam w branży hotelarskiej. Cieszę się, że swoje doświadczenie będę mogła wykorzystać na zupełnie nowym polu, w branży, którą tak dobrze znam. Leonardo Hotels jest w fazie intensywnego rozwoju i właśnie między innymi ta dynamiczna perspektywa skłoniła mnie do nawiązania współpracy z marką. Liczę, że zdobyta przeze mnie wiedza pomoże przygotować Grupę do dalszej ekspansji. Elastyczne reagowanie na zmieniające się warunki gospodarcze, dopasowanie strategii do aktualnych trendów na rynku to klucz do optymalizacji wyników – zaznacza Agnieszka Wilczyńska, Finance Manager Cluster Poland.

- Agnieszka Wilczyńska to nie tylko nowa twarz w zespole kierowniczym, ale przede wszystkim doświadczony manager i jeden z filarów działalności grupy Leonardo Hotels Polska. Wierzymy, że nowa Finance Manager przyczyni się do wzrostu całej sieci – podkreśla Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Poland.

 

 

* * *

LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Hiszpanii i we Włoszech. Sieć działa w 9 krajach i 45 destynacjach, a jej portfolio oferuje 106 hoteli z ponad 17 000 pokojami. Jej marki to Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels i Leonardo Limited Edition. Znane są z dogodnych lokalizacji, wysokich standardów obsługi, a także nowoczesnego wystroju wnętrz z regionalnym charakterem.

Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Aktualnie w Europie i Izraelu działa ponad 255 hoteli grupy z ponad 47 000 pokojami w 117 lokalizacjach i 20 krajach. Portfolio marek obejmuje Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Leonardo Limited Edition, Jurys Inn, Herods, U Hotels, 7 Minds, Rooms by Fattal, Fattal Terminal, Master Collection i Switch up. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE). www.leonardo-hotels.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.