Komunikaty PR

Agnieszka Wilczyńska nowym Finance Managerem Leonardo Hotels Polska

2023-12-12  |  11:00

Z początkiem października 2023 roku Grupa Leonardo Hotels Polska powitała Agnieszkę Wilczyńską na stanowisku Finance Managera. Specjalistka jest związana z branżą hotelarską od ponad 14 lat.

Agnieszka Wilczyńska jest biegłym rewidentem. Swoją karierę w finansach rozwijała w Deloitte (Big4). Doświadczenie w hotelarstwie zdobywała pełniąc rolę dyrektora finansowego krakowskich hoteli Radisson Hotel Group, a w ostatnim roku również kontrolera finansowego na rejon całej Polski. Jej doświadczenie obejmuje kluczowe obszary księgowości, planowania finansowego, kontrolingu i zarządzania strategicznego.

Nowe wyzwania Leonardo Hotels – nowa specjalistka w strukturach marki

Strategia Leonardo Hotels to kompleksowy plan działań zarówno globalnych, jak i lokalnych. W samej Polsce marka ma cztery hotele: NYX Hotel i Leonardo Royal Hotel w Warszawie oraz Leonardo Boutique Hotel Kraków City Center i Leonardo Boutique Hotel Kraków Old Town. Wśród obowiązków nowego Managera Finansowego znajduje się nie tylko planowanie budżetów,  realizacja strategii czy doradztwo operacyjne, ale także odpowiednie zarządzanie ryzykiem i dopasowanie rozwiązań do wyzwań rzucanych przez rynek. 

Misja: Skok w Przyszłość

W roli Managera Finansowego Agnieszka Wilczyńska kieruje się misją rozwijania i wdrażania strategii finansowej, która wspomoże rozwój firmy na polskim rynku hotelarskim. Jej celem jest zarówno utworzenie efektywnie działającego działu finansowego, usprawnienie procesów i utrzymanie stabilności finansowej, jak również dostosowanie firmy do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego.

- Znaczną część swojej kariery spędziłam w branży hotelarskiej. Cieszę się, że swoje doświadczenie będę mogła wykorzystać na zupełnie nowym polu, w branży, którą tak dobrze znam. Leonardo Hotels jest w fazie intensywnego rozwoju i właśnie między innymi ta dynamiczna perspektywa skłoniła mnie do nawiązania współpracy z marką. Liczę, że zdobyta przeze mnie wiedza pomoże przygotować Grupę do dalszej ekspansji. Elastyczne reagowanie na zmieniające się warunki gospodarcze, dopasowanie strategii do aktualnych trendów na rynku to klucz do optymalizacji wyników – zaznacza Agnieszka Wilczyńska, Finance Manager Cluster Poland.

- Agnieszka Wilczyńska to nie tylko nowa twarz w zespole kierowniczym, ale przede wszystkim doświadczony manager i jeden z filarów działalności grupy Leonardo Hotels Polska. Wierzymy, że nowa Finance Manager przyczyni się do wzrostu całej sieci – podkreśla Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Poland.

 

 

* * *

LEONARDO HOTELS CENTRAL EUROPE, z siedzibą w Berlinie, odpowiada za portfolio hoteli w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Hiszpanii i we Włoszech. Sieć działa w 9 krajach i 45 destynacjach, a jej portfolio oferuje 106 hoteli z ponad 17 000 pokojami. Jej marki to Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels i Leonardo Limited Edition. Znane są z dogodnych lokalizacji, wysokich standardów obsługi, a także nowoczesnego wystroju wnętrz z regionalnym charakterem.

Leonardo Hotels Central Europe jest częścią Fattal Hotel Group, która została założona w 1998 roku przez Davida Fattala. Aktualnie w Europie i Izraelu działa ponad 255 hoteli grupy z ponad 47 000 pokojami w 117 lokalizacjach i 20 krajach. Portfolio marek obejmuje Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels, NYX Hotels by Leonardo Hotels, Leonardo Limited Edition, Jurys Inn, Herods, U Hotels, 7 Minds, Rooms by Fattal, Fattal Terminal, Master Collection i Switch up. Izraelska grupa hotelowa jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel Awiwie (TASE). www.leonardo-hotels.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.