Komunikaty PR

B&B Hotels: 180 mln euro na międzynarodowy rozwój sieci

2021-04-09  |  14:45
Biuro prasowe
Do pobrania B&B Hotels ( 0 MB )

Grupa B&B Hotels zadbała o zabezpieczenie swojej sytuacji finansowej pozyskując 180 mln euro, z czego 100 mln euro to fundusze pochodzące z uruchomionego kredytu bankowego, a 80 mln euro to wynik podwyższenia kapitału. Pozwoli to na realizację ambitnych planów rozwojowych w Europie oraz na świecie. Dodatkowe środki zostaną przeznaczone na kontynuację akwizycji i budowę nowych hoteli w ciągu najbliższych 5 do 10 lat, także w Polsce.

Choć pandemia koronowirusa spowodowała wyhamowanie działalności hotelarskiej na całym świecie, B&B Hotels nie ma wątpliwości, że ​​ta aktywność ponownie wzrośnie, gdy tylko pojawią się warunki ułatwiające podróżowanie. Grupa nie zapomina o swoich planach rozwoju, niezmiennie chcąc pojawiać się w kolejnych destynacjach, a co za tym idzie – jeszcze lepiej spełniać oczekiwania swoich gości.

Jednym z elementów realizacji tej strategii jest aktualne przejęcie sieci LetoMotel w Niemczech. Od 1 marca 2021 r. cztery hotele tej sieci działają już pod nazwami: B&B Hotel München-Moosach, B&B Hotel München-Trudering, B&B Hotel München-Olympiapark oraz B&B Hotel Nürnberg City-Süd. B&B Hotel Augsburg-West jest obecnie w budowie i ma zostać otwarty w czerwcu tego roku. Dzięki tej transakcji portfolio B&B Hotels obejmuje obecnie 142 hotele w 91 niemieckich miastach. Tym samym Grupa jest o krok bliżej celu, jakim jest rozszerzenie sieci do 300 hoteli w Niemczech do 2030 roku.

W sumie w tym roku na całym świecie planowanych jest co najmniej 70 otwarć, a niektóre obiekty zadebiutują już w najbliższej przyszłości.

Chciałbym podziękować naszym inwestorom i akcjonariuszom – w szczególności naszemu głównemu akcjonariuszowi Goldman Sachs – którzy od razu odpowiedzieli na naszą prośbę o pozyskanie kapitału. To pokazuje, że branża hotelarska ma przed sobą świetlaną przyszłość, pomimo tego, że została silnie dotknięta przez aktualny kryzys zdrowotny – mówi Fabrice Collet, prezes i dyrektor generalny grupy B&B Hotels i dodaje: – W B&B Hotels stawiamy na to, że po zakończeniu kryzysu każdy będzie miał tylko jedno pragnienie: podróżować. Niezależnie od tego, czy celem będzie odwiedzenie krewnych, podróż biznesowa czy po prostu zmiana otoczenia – podróżni będą potrzebować rozwiązań noclegowych, które z pewnością znajdą w hotelach sieci B&B, gdzie zagwarantowane będą również optymalne warunki sanitarne.

B&B Hotels to międzynarodowa sieć hotelowa, która zasłynęła połączeniem doskonałej lokalizacji swoich obiektów z profesjonalną obsługą i korzystnymi cenami. Pod jej szyldem działa ponad 500 hoteli w 12 krajach (stan na marzec 2021): we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Polsce, Austrii, Belgii, Czechach, Portugalii, Słowenii i Szwajcarii, a także w Brazylii. W naszym kraju pod marką B&B Hotels funkcjonuje 8 hoteli: po jednym w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu oraz w Rzeszowie. W najbliższych miesiącach na tę listę wpisze się także Lublin. Jednocześnie sieć pracuje nad kolejnymi otwarciami.

www.hotelbb.com
www.facebook.com/BB.Hotels.Polska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.