B&B HOTELS stawia na rozwój pracowników
Buena Vista Media Group
Podwale 62a
51-010 Wroclaw
a.mrówka|bvmg.pl| |a.mrówka|bvmg.pl
728437715
www.bvmg.pl
Choć ma już w Polsce 14 hoteli, sieć B&B HOTELS to nie tylko komfortowe, doskonale zlokalizowane w przestrzeni miejskiej obiekty noclegowe oferujące gościom jakość w korzystnej cenie. To także świetne miejsce stwarzające duże możliwości rozwijania i doskonalenia swoich kompetencji, zdobywania nowych umiejętności czy awansu zawodowego. Wystarczy prześledzić przebieg kariery jej pracowników, by zauważyć, że nie brakuje wśród nich osób, które zanim zostały managerami czy dyrektorami, zaczynały od pracy na stanowiskach operacyjnych.
Od momentu otwarcia pierwszego B&B HOTELU w naszym kraju minęło już 12 lat. Dzisiaj jest ich już 14, a wiadomo, że w przygotowaniu są kolejne inwestycje. B&B HOTELS planuje bowiem przyspieszyć tempo otwarć nowych hoteli w Polsce tak, by w długoterminowej perspektywie stać się liderem w segmencie value for money. Warto przy tym zauważyć, że wraz z rozwojem sieci swoje kariery zawodowe rozwijają także jej pracownicy.
– Jesteśmy firmą, która stawia w dużym stopniu na awanse wewnętrzne. Wśród dyrektorów, stojących obecnie na czele naszych hoteli, są między innymi osoby, które zaczynały budować swoje kariery od stanowisk operacyjnych, na przykład od pracy w recepcji – mówi Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny B&B HOTELS Polska, który sam doskonale zna smak awansu wewnętrznego. W 2013 roku wprowadzał na rynek trzeci hotel sieci w naszym kraju – B&B HOTEL Wrocław Centrum.
Przykładów fascynujących ścieżek kariery w B&B HOTELS jest wiele. Oto kilka z nich.
Małgorzata Mazurkiewicz jest związana z B&B HOTELS od 2010 roku, kiedy to objęła stanowisko recepcjonistki w nowo otwieranym wówczas B&B HOTEL Toruń – pierwszym obiekcie sieci w naszym kraju. W 2013 r. awansowała na Specjalistę ds. Sprzedaży B&B HOTEL Warszawa-Okęcie. W kwietniu 2014 r. została Kierownikiem Recepcji, a w lipcu otrzymała i przyjęła nominację na Zastępcę Dyrektora tegoż hotelu. W 2017 roku podjęła kolejne wyzwanie, obejmując stanowisko Dyrektora nowo otwieranego B&B HOTEL Kraków Centrum.
Prawie od początku z siecią współpracuje także Kamil Piaskowski, któremu w październiku 2011 roku powierzono funkcję Zastępcy Dyrektora B&B HOTEL Warszawa-Okęcie. W maju 2014 r. stanął na czele B&B HOTEL Toruń, gdzie od stycznia 2018 r. pełnił także funkcję PMS Managera. Od maja 2023 r. sprawuje nową rolę w strukturach B&B HOTELS Polska – jest Country PMS Managerem.
Długie relacje z tą międzynarodową siecią hotelową łączą także Joannę Moroz-Czermińską, która od 2011 roku jest związana z B&B HOTEL Toruń. Zaczynała tam jako recepcjonistka, by w kwietniu 2016 r. awansować na Zastępcę Dyrektora, a w maju 2023 na Dyrektora Hotelu.
Patrycja Niedźwiecka dołączyła do B&B HOTELS w lipcu 2013 roku. Zaczynała jako pracownik recepcji w B&B HOTEL Warszawa-Okęcie, by w kolejnych latach awansować na Specjalistę ds. Sprzedaży, potem na Room Division Managera i w końcu na Zastępcę Dyrektora Hotelu. W lipcu 2021 roku stanęła na czele i od tego czasu prowadzi B&B HOTEL Lublin Centrum.
Wiele szczebli kariery pokonała w B&B HOTELS także Ewelina Kicinska, która dołączyła do zespołu w maju 2013 roku, zatrudniając się jako recepcjonistka w B&B HOTEL Warszawa-Okęcie. Dwa lata później była już Kierownikiem Recepcji. W lipcu 2018 awansowała na Room Division Managera, a w styczniu 2019 r. – Zastępcę Dyrektora Hotelu. Jeszcze w tym samym roku przeniosła się na Podhale, by wprowadzić na rynek B&B HOTEL Nowy Targ Centrum. W lipcu 2022 r. wróciła do stolicy, by objąć zarządzanie B&B HOTEL Warszawa-Okęcie, gdzie zaczęła się jej przygoda z hotelarstwem.
Podobną ścieżkę przeszła też Sylwia Rynkowska, zatrudniona w B&B HOTELS Polska w maju 2015 roku na stanowisku recepcjonistki B&B HOTEL Wrocław Centrum, gdzie wcześniej odbywała praktyki zawodowe. W lipcu 2017 r. została Kierownikiem Recepcji, a w kwietniu 2018 r. Zastępcą Dyrektora Hotelu. Następnie od grudnia 2019 r. przez 2 lata pełniła obowiązki Zastępcy Dyrektora B&B HOTEL Rzeszów Centrum, by w styczniu 2022 r. przyjąć nominację na dyrektora wrocławskiego obiektu.
Mariusz Jochan dołączył do teamu B&B HOTELS w 2016 r., jako Zastępca Dyrektora B&B HOTEL Łódź Centrum. W 2020 roku w wyniku awansu wewnętrznego objął stanowisko Dyrektora B&B HOTEL Wrocław Centrum. Dwa lata później wprowadzał na rynek B&B HOTEL Poznań Old Town ze 156 pokojami, największy hotel sieci w naszym kraju. Obecnie jest nie tylko Dyrektorem Hotelu – w połowie 2023 r. powierzono mu dodatkową misję, obsadzając także w roli Regional Operation Managera.
- Przebieg ścieżek kariery naszych pracowników pokazuje, że bycie częścią B&B HOTELS Polska to szansa na rozwój, stabilizację i satysfakcję z pracy. To też dowód na to, że nasz zespół tworzą prawdziwi pasjonaci hotelarstwa – pełni motywacji i zaangażowania, a przy tym otwarci na nowe wyzwania – bez tych cech trudno piąć się w górę. Firma otwiera przed nimi szansę, oferując możliwość awansu wewnętrznego, ale to oni sami są autorami swojego sukcesu. Mając takie osoby na pokładzie możemy być spokojni o poziom obsługi i doświadczenia naszych gości z pobytu w naszych hotelach – kończy Łukasz Kaleta.
Sieć B&B HOTELS to jedna z czołowych sieci hotelowych w Europie i jeden z największych graczy na polskim rynku usług noclegowych w segmencie value for money. Posiada obecnie ponad 730 hoteli, z czego 14 w naszym kraju - w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, a od 2023 roku również w Kielcach, Bytomiu, Piotrkowie Trybunalskim oraz Tomaszowie Lubelskim.
Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.