Komunikaty PR

Blisko 35% rezerwacji w obiektach Grano Hotels z wykorzystaniem bonu turystyczne

2020-09-23  |  12:00

Bon turystyczny to nowa forma wsparcia dla polskich rodzin w sytuacji osłabienia gospodarki przez pandemię COVID-19. Świadczenie oferuje dofinansowanie do wyjazdów turystycznych dla dzieci na terenie kraju.

Cieszymy się, że w niełatwym czasie dla globalnej gospodarki na wyjazdy turystyczne będzie stać więcej  polskich rodzin. Wiemy, jak ciężko jest odmówić dziecku wczasów – w końcu podróże to nie tylko okazja do aktywnego wypoczynku i zabawy, ale też czynnik, który kształtuje i edukuje. Na szczęście dzięki bonowi znacznie mniej rodzin będzie się musiało borykać z tym problemem. Postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej i przygotowaliśmy specjalne oferty, w ramach których pobyt w naszych obiektach dla dzieci  jest zupełnie darmowy. Mamy nadzieję, że dzięki temu jeszcze więcej rodzin skorzysta z urlopu nad morzem – mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny Hotelu Grano.

Z bonu turystycznego mogą korzystać osoby odwiedzające wszystkie obiekty sieci Grano Hotels – Hotel Number One by Grano ***, kompleks apartamentów Grano Apartments Nowa Motława oraz otwarte w 2020 r. Hotel Grano **** i kompleks Grano Apartments Old Town. Wszystkie mieszczą się na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Lokalizacja tuż obok Starego Miasta zapewnia bezpośredni dostęp do licznych miejsc rozrywki i kultury. Na wyciągnięcie ręki znajdują się najbardziej znane atrakcje turystyczne miasta, takie jak Długi Targ, Filharmonia Bałtycka, Teatr Szekspirowski, Fontanna Neptuna czy zabytkowy dźwig portowy – Żuraw. Brzegiem Motławy przebiegają przepiękne trasy spacerowe i joggingowe. Pobyt w każdym z obiektów uzupełnia możliwość korzystania z komfortowych stref SPA z saunami i basenami, które znajdują się w Hotelu Number One by Grano oraz Hotelu Grano. Na terenie hoteli mieszczą się także doskonałe restauracje – „Mamma Mia Zielona Pietruszka” (Hotel Number One by Grano) specjalizująca się w kuchni włoskiej oraz „Młyn” (Hotel Grano) serwująca dania kuchni polskiej w oryginalnym wydaniu. W każdym z obiektów sieci można skorzystać z pobytów z wyżywieniem. Kompleksy Grano Apartments Old Town i Grano Apartments Nowa Motława oferują przestronne apartamenty wzbogacone o aneks kuchenny.

Każdy z hoteli oferuje kącik dla dzieci z dostępem do gier i zabawek oraz Playstation. Ponadto w strefie zabaw, w piątkowe i sobotnie popołudnia, organizowane są animacje dla dzieci. W Hotelu Grano w sobotnie poranki prowadzone są na basenie zabawy w wodzie z elementami nauki pływania. Zajęcia te prowadzone są przez profesjonalną instruktorkę pływania i mogą z nich skorzystać bezpłatnie nawet kilkumiesięczne dzieci.

W obiektach Grano Hotels zanotowano łącznie ponad 360 rezerwacji z wykorzystaniem bonu turystycznego. Część rezerwacji została zrealizowana w sierpniu, inne pobyty odbędą się w kolejnych miesiącach.

W celu skorzystania ze świadczenia należy wybrać ofertę na stronie www.granohotels.pl bądź telefonicznie, potwierdzić ją i aktywować bon na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS). Po odebraniu wiadomości e-mail bądź SMS-a z kodem, należy przesłać drogą mailową treść wiadomości do wybranego obiektu Grano Hotels wraz z informacją o tym, jaką część świadczenia Gość chce przekazać na opłacenie noclegu. Jeżeli zajdzie konieczność dopłacenia do pobytu, pozostałą kwotę można uiścić na miejscu w wygodny dla siebie sposób.

 

Aby odszukać obiekty Grano Hotels na liście podmiotów honorujących bon turystyczny na stronie https://bonturystyczny.polska.travel należy wpisać odpowiednio: 

 

  • Dla Hotelu Number One by Grano i Grano Apartments – „City Apart Management Sp. Z o.o.”
  • Dla Hotelu Grano – „CAM Pszenna Sp. z o.o. Sp. K.”

 

Więcej o warunkach skorzystania z bonu turystycznego oraz specjalnych ofertach gwarantujących darmowy pobyt dla dzieci można przeczytać na stronie www.granohotels.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.