Komunikaty PR

Blue Marine w Mielnie - połowa gości już płaci bonem turystycznym

2020-08-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. W Blue Marine Mielno aż 45 proc. gości przez 2 dni działania programu zapłaciło za nocleg bonem. Pierwszy klient z bonem stawił się w recepcji już o 8.00 rano w sobotę, zaledwie kilka godzin po uruchomieniu systemu w ZUS.

Bon turystyczny dla rodzin oficjalnie ruszył w systemie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) o 3.00 rano w dniu 1 sierpnia. W momencie jego uruchomienia, według danych Polskiej Organizacji Turystycznej, w systemie zarejestrowało się ponad 7.500 podmiotów świadczących usługi hotelarskie i imprezy turystyczne. I zdaje się, że całkiem sporo rodzin czekało na to, by szybko uruchomić płatność na noclegi właśnie pieniędzmi z publicznego programu. – Od początku pandemii wprowadzamy różnego rodzaju rozwiązania informatyczne, by zwiększyć bezpieczeństwo gości, m.in. zdalne meldowanie się oraz aplikację dotyczącą zamawiania i odbioru jedzenia do pokoju. Byliśmy więc technicznie i organizacyjnie przygotowani również na obsługę bonu turystycznego, w momencie kiedy system ruszy. Jako obiekt nakierowany głównie na pobyty rodzinne wiedzieliśmy, że nasi goście będą chętnie korzystać z tej formy dofinansowania pobytów, ale skala płatności już pierwszego dnia funkcjonowania programu nieco nas zaskoczyła – informuje Maciej Szatkowski, prezes Spółdzielni Blue Marine Mielno. 

Według analizy w ciągu pierwszych dwóch dni działania bonu w Blue Marine Mielno aż 45 proc. gości opłacających swój wakacyjny pobyt zapłaciło bonem turystycznym. W sumie na kwotę blisko 64,5 tys. zł (65 bonów na 145 meldunków). Zarządzający nie wykluczają, że może to być efekt, tego iż sami mocno wsparli promocję bonu w komunikacji z gośćmi. Obsługę bonu szeroko opisano na stronie www obiektu https://www.bluemarine.pl/bon-turystyczny/, ale też w mailach potwierdzających zdalny meldunekw obiekcie, a także w czasie rozmów telefonicznych z turystami planującymi przyjazd do Mielna.

Jesienią i zimą za bon będzie dłuższy wypoczynek 
Są tacy, którzy płacą już dziś. Ale są też turyści, którzy czekają na wykorzystanie bonu po sezonie. To rodziny z mniejszymi dziećmi, które nie chodzą jeszcze do szkoły. – To głównie nasi goście, którzy przyjeżdżają do Blue Marinie Mielno po zakończeniu sezonu. Nie są zobligowani terminami wakacji, a jednocześnie cenią sobie wypoczynek kiedy jest mniej turystów, a powietrze przesycone jodem i innymi mikroelementami zbawiennie wpływa na nasz układ odpornościowy. Jak mówią „trzymają” bon na jesień i zimę. Realnie w tej samej kwocie wsparcia będą mogli dłużej wypocząć – wyjaśnia Maciej Szatkowski. Ceny noclegów po sezonie nad Bałtykiem są niższe średnio o ok. 30-50%. Więc kwota wsparcia - przykładowo 1.000 zł na dwójkę dzieci - może oznaczać wypoczynek w drugiej połowie września lub w październiku dłuższy nawet o 3-4 dni. 

Blue Marine zlokalizowany jest w spokojnej części Mielna – Unieściu, 10 m od plaży, a jednocześnie nad jeziorem Jamno. W sumie dysponuje 227 pokojami i apartamentami oraz szerokim zapleczem dodatkowych przestrzeni, m.in. 3 sale restauracyjne, lobby bar i kawiarnia, kryty basen, sauna, 3 strefy zabaw dla dzieci.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.