Komunikaty PR

BON TURYSTYCZNY KOŃCZY WAŻNOŚĆ JUŻ W MARCU

2023-03-21  |  12:00
Biuro prasowe

To ostatni moment by wykorzystać bon turystyczny, którego ważność kończy się 31 marca. Wizeprezes sieci hoteli NAT, Aleksander Wierzba, skomentował ilu Polaków dotychczas skorzystało z bonu i jakie kierunki urlopowe wybierali.

1. Czy dużo Polaków wykorzystało dotychczas ten bon?

Do początku marca 2023 roku Polacy aktywowali prawie 4 mln bonów turystycznych, z oferty skorzystało  ponad 6,3 mln dzieci. Dla niektórych dzieci, wprowadzenie bonu było pierwszą szansą na spędzenie wakacji poza domem. Wprowadzenie bonu jako rozwiązanie wspierające obiekty turystyczne w trakcie pandemii, pozwoliło polskim rodzinom na wspólne wyjazdy i poznanie przepięknych zakątków Polski. Do końca marca nie pozostało już dużo czasu. Po tym czasie niestety możliwości realizacji bonu nie będzie.

2. Czy hotele zauważyły, że na ostatnią chwilę Polacy zaczęli rezerwować pobyty i wykorzystywać bony?

W siec NAT zauważyliśmy delikatny wzrost zainteresowania wykorzystaniem bonów. Klienci mają możliwość zaliczkowania bonem turystycznym pobytów wakacyjnych w nadchodzącym sezonie. Niestety nie są to już tak duże ilości jak na początku obowiązywania programu.

3. Czego szukają rodziny na wyjazdach?

 Każda rodzinna jest inna. Jedne preferują górskie spacery, inne leniwe plażowanie. Choć nad morzem można również aktywnie spędzać czas! Jedni szukają ciszy i spokoju, a inni gwaru większej nadmorskiej miejscowości. W sieci NAT każdy znajdzie dla siebie coś, co sprosta jego oczekiwaniom. Od dużego, turystycznie gwarnego Świnoujścia czy Kołobrzegu po  spokój i ciszę Kalborni czy Piwnicznej. Miejscowości ciągle rozwijają swoje bazy, powstają nowe atrakcje - a wszystko po to, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego Klienta.

4. W jakich rejonach Polacy najczęściej wykorzystywali bon?

Bony najczęściej realizowane były w hotelach i ośrodkach nad morzem. Jest to główny kierunek wypoczynku rodzinnego. Piękne lokalizacje naszych obiektów, bardzo dobre jedzenie, sale zabaw w hotelach, ośrodkach, animacje dla dzieci sprawiają, że oferta NAT jest bardzo atrakcyjna. Statystyki wskazują, że najwięcej bonów zostało zrealizowane w województwie pomorskim i zachodniopomorskim. Trend ogólnopolski pokrył się z danymi zaobserwowanymi przez NAT. Realizacja bonów w obiektach nadmorskich stanowiła ponad 70% wszystkich bonów, jakie goście zgłosili podczas rezerwacji.

Wśród obiektów sieci NAT z bonów najwięcej gości skorzystało w Krynicy Morskiej, Sarbinowie i Bukowinie Tatrzańskiej. Krynica Morska i Sarbinowo w okresie wakacji mają charakter rodzinny. Struktury pokoi, domków, oferta animacji i atrakcji dla dzieci sprzyja wypoczynkowi rodzin w tych dwóch obiektach. Trzecie miejsce Bukowiny jest dla nas zaskoczeniem. Uczestnictwo w programie zweryfikowało nasze podejście do tego, który obiekt uchodzi wśród Klientów za rodzinny. Zdanie naszych gości jest najważniejsze, a wybór m.in. Bukowiny pokazał, że obiekty górskie również mogą być atrakcyjne dla gości z dziećmi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę Biuro prasowe
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.