Komunikaty PR

BON TURYSTYCZNY KOŃCZY WAŻNOŚĆ JUŻ W MARCU

2023-03-21  |  12:00
Biuro prasowe

To ostatni moment by wykorzystać bon turystyczny, którego ważność kończy się 31 marca. Wizeprezes sieci hoteli NAT, Aleksander Wierzba, skomentował ilu Polaków dotychczas skorzystało z bonu i jakie kierunki urlopowe wybierali.

1. Czy dużo Polaków wykorzystało dotychczas ten bon?

Do początku marca 2023 roku Polacy aktywowali prawie 4 mln bonów turystycznych, z oferty skorzystało  ponad 6,3 mln dzieci. Dla niektórych dzieci, wprowadzenie bonu było pierwszą szansą na spędzenie wakacji poza domem. Wprowadzenie bonu jako rozwiązanie wspierające obiekty turystyczne w trakcie pandemii, pozwoliło polskim rodzinom na wspólne wyjazdy i poznanie przepięknych zakątków Polski. Do końca marca nie pozostało już dużo czasu. Po tym czasie niestety możliwości realizacji bonu nie będzie.

2. Czy hotele zauważyły, że na ostatnią chwilę Polacy zaczęli rezerwować pobyty i wykorzystywać bony?

W siec NAT zauważyliśmy delikatny wzrost zainteresowania wykorzystaniem bonów. Klienci mają możliwość zaliczkowania bonem turystycznym pobytów wakacyjnych w nadchodzącym sezonie. Niestety nie są to już tak duże ilości jak na początku obowiązywania programu.

3. Czego szukają rodziny na wyjazdach?

 Każda rodzinna jest inna. Jedne preferują górskie spacery, inne leniwe plażowanie. Choć nad morzem można również aktywnie spędzać czas! Jedni szukają ciszy i spokoju, a inni gwaru większej nadmorskiej miejscowości. W sieci NAT każdy znajdzie dla siebie coś, co sprosta jego oczekiwaniom. Od dużego, turystycznie gwarnego Świnoujścia czy Kołobrzegu po  spokój i ciszę Kalborni czy Piwnicznej. Miejscowości ciągle rozwijają swoje bazy, powstają nowe atrakcje - a wszystko po to, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego Klienta.

4. W jakich rejonach Polacy najczęściej wykorzystywali bon?

Bony najczęściej realizowane były w hotelach i ośrodkach nad morzem. Jest to główny kierunek wypoczynku rodzinnego. Piękne lokalizacje naszych obiektów, bardzo dobre jedzenie, sale zabaw w hotelach, ośrodkach, animacje dla dzieci sprawiają, że oferta NAT jest bardzo atrakcyjna. Statystyki wskazują, że najwięcej bonów zostało zrealizowane w województwie pomorskim i zachodniopomorskim. Trend ogólnopolski pokrył się z danymi zaobserwowanymi przez NAT. Realizacja bonów w obiektach nadmorskich stanowiła ponad 70% wszystkich bonów, jakie goście zgłosili podczas rezerwacji.

Wśród obiektów sieci NAT z bonów najwięcej gości skorzystało w Krynicy Morskiej, Sarbinowie i Bukowinie Tatrzańskiej. Krynica Morska i Sarbinowo w okresie wakacji mają charakter rodzinny. Struktury pokoi, domków, oferta animacji i atrakcji dla dzieci sprzyja wypoczynkowi rodzin w tych dwóch obiektach. Trzecie miejsce Bukowiny jest dla nas zaskoczeniem. Uczestnictwo w programie zweryfikowało nasze podejście do tego, który obiekt uchodzi wśród Klientów za rodzinny. Zdanie naszych gości jest najważniejsze, a wybór m.in. Bukowiny pokazał, że obiekty górskie również mogą być atrakcyjne dla gości z dziećmi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc Biuro prasowe
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.