Komunikaty PR

BON TURYSTYCZNY KOŃCZY WAŻNOŚĆ JUŻ W MARCU

2023-03-21  |  12:00
Biuro prasowe

To ostatni moment by wykorzystać bon turystyczny, którego ważność kończy się 31 marca. Wizeprezes sieci hoteli NAT, Aleksander Wierzba, skomentował ilu Polaków dotychczas skorzystało z bonu i jakie kierunki urlopowe wybierali.

1. Czy dużo Polaków wykorzystało dotychczas ten bon?

Do początku marca 2023 roku Polacy aktywowali prawie 4 mln bonów turystycznych, z oferty skorzystało  ponad 6,3 mln dzieci. Dla niektórych dzieci, wprowadzenie bonu było pierwszą szansą na spędzenie wakacji poza domem. Wprowadzenie bonu jako rozwiązanie wspierające obiekty turystyczne w trakcie pandemii, pozwoliło polskim rodzinom na wspólne wyjazdy i poznanie przepięknych zakątków Polski. Do końca marca nie pozostało już dużo czasu. Po tym czasie niestety możliwości realizacji bonu nie będzie.

2. Czy hotele zauważyły, że na ostatnią chwilę Polacy zaczęli rezerwować pobyty i wykorzystywać bony?

W siec NAT zauważyliśmy delikatny wzrost zainteresowania wykorzystaniem bonów. Klienci mają możliwość zaliczkowania bonem turystycznym pobytów wakacyjnych w nadchodzącym sezonie. Niestety nie są to już tak duże ilości jak na początku obowiązywania programu.

3. Czego szukają rodziny na wyjazdach?

 Każda rodzinna jest inna. Jedne preferują górskie spacery, inne leniwe plażowanie. Choć nad morzem można również aktywnie spędzać czas! Jedni szukają ciszy i spokoju, a inni gwaru większej nadmorskiej miejscowości. W sieci NAT każdy znajdzie dla siebie coś, co sprosta jego oczekiwaniom. Od dużego, turystycznie gwarnego Świnoujścia czy Kołobrzegu po  spokój i ciszę Kalborni czy Piwnicznej. Miejscowości ciągle rozwijają swoje bazy, powstają nowe atrakcje - a wszystko po to, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającego Klienta.

4. W jakich rejonach Polacy najczęściej wykorzystywali bon?

Bony najczęściej realizowane były w hotelach i ośrodkach nad morzem. Jest to główny kierunek wypoczynku rodzinnego. Piękne lokalizacje naszych obiektów, bardzo dobre jedzenie, sale zabaw w hotelach, ośrodkach, animacje dla dzieci sprawiają, że oferta NAT jest bardzo atrakcyjna. Statystyki wskazują, że najwięcej bonów zostało zrealizowane w województwie pomorskim i zachodniopomorskim. Trend ogólnopolski pokrył się z danymi zaobserwowanymi przez NAT. Realizacja bonów w obiektach nadmorskich stanowiła ponad 70% wszystkich bonów, jakie goście zgłosili podczas rezerwacji.

Wśród obiektów sieci NAT z bonów najwięcej gości skorzystało w Krynicy Morskiej, Sarbinowie i Bukowinie Tatrzańskiej. Krynica Morska i Sarbinowo w okresie wakacji mają charakter rodzinny. Struktury pokoi, domków, oferta animacji i atrakcji dla dzieci sprzyja wypoczynkowi rodzin w tych dwóch obiektach. Trzecie miejsce Bukowiny jest dla nas zaskoczeniem. Uczestnictwo w programie zweryfikowało nasze podejście do tego, który obiekt uchodzi wśród Klientów za rodzinny. Zdanie naszych gości jest najważniejsze, a wybór m.in. Bukowiny pokazał, że obiekty górskie również mogą być atrakcyjne dla gości z dziećmi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia Biuro prasowe
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu
Turystyka Zamek Janów Podlaski rusza z jesienno-zimową ofertą MICE
2024-09-16 | 01:00

Zamek Janów Podlaski rusza z jesienno-zimową ofertą MICE

—  Organizacja wydarzenia, konferencji, szkolenia, bankietu czy imprezy integracyjnej  w okresie listopad-marzec to strzał w dziesiątkę. Ten przedział daje większą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.