Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986 zrobiła to właśnie Wanda Rutkiewicz
Podczas wyprawy, która rozpoczęła się 20 czerwca i będzie trwała do 15 sierpnia 2022 r., himalaistka będzie ponownie weryfikować możliwości mobilnej kompaktowej drukarki Brother PJ-773. Na wysokości ponad 8 tysięcy metrów nad poziomem morza Monika Witkowska będzie mogła korzystać z kompaktowego urządzenia do druku, aby umożliwić wydruk dokumentów związanych z wyprawą. To urządzenie pozwala na połączenie ze smartfonami, tabletami i komputerami mobilnymi oraz umożliwia druk za pomocą interfejsu USB 2.0 i pracę w trybie bezpośredniego druku termicznego, co powoduje, że nie wymaga zastosowania tuszu ani tonera.
„Firma Brother od lat kieruje się mottem „At your side”, co oznacza, że naszym celem jest dostarczanie konsumentom i biznesowi rozwiązań i urządzeń, które będą dopasowane do ich potrzeb. Chcemy wspierać naszych klientów w realizacji ich indywidualnych wizji i pomysłów. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy z Moniką Witkowską. Jesteśmy szczególnie dumni, że możemy być częścią tej podróży i wspierać odważne kobiety w rozwijaniu pasji i realizacji wyzwań, jakim obecnie jest zdobycie szczytu K2” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Więcej szczegółów o wyprawie Moniki Witkowskiej na K2 znajdą Państwo na fanpage himalaistki facebook.com/monikawitkowska.travel

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.