CEVA Logistics podpisuje umowę z RSA Polska
CEVA Logistics rozpoczyna współpracę z firmą RSA Polska, oficjalnym importerem szerokiej gamy elektrycznych samochodów i vanów marki Maxus w Polsce. Kontrakt ma rozpocząć nowy etap w rozwoju logistyki FVL dedykowanej pojazdom elektrycznym, a CEVA będzie jednym z pierwszych dostawców tego typu usług na polskim rynku.
W ramach umowy z RSA Polska, zespół CEVA odpowiadać będzie za realizację dostaw transportowych między Zeebrugge (Belgia) a Gliwicami oraz krajową dystrybucję samochodów elektrycznych marki Maxus na terenie całej Polski. Dodatkowo, kontrakt obejmuje także usługi magazynowe oraz obsługę warsztatów samochodowych.
Doświadczenie i unikalna wiedza
Podpisanie umowy z RSA Polska jest kolejnym ważnym etapem w rozwoju usług dedykowanych automotive, wzmacniającym pozycję CEVA na rynku logistyki pojazdów gotowych i elektrycznych.
Tym, co miało decydujące znaczenie dla jej podpisania była rozbudowana i nowoczesna sieć logistyczna CEVA, długoletnie doświadczenie a także unikalna w branży motoryzacyjnej wiedza zespołów CEVA z zakresu logistyki pojazdów gotowych. Kluczowe znaczenie miała także umiejętność szybkiego reagowania na potrzeby i oczekiwania klienta oraz kompleksowa i dedykowana oferta, w tym w zakresie dystrybucji części zamiennych.
Aleksander Raczyński, FVL Product Head Northeast, Southeast Europe, Germany/Switzerland, CEVA Logistics, mówi: „Nasz nowy klient ma bardzo ambitne plany rozwoju marki Maxus na polskim rynku, i jesteśmy dumni, że teraz jako CEVA będziemy mogli go w nich wspierać. Jestem przekonany, że nasza umowa otworzy nowy rozdział w imporcie i eksploatacji samochodów elektrycznych z Chin. I co chciałbym szczególnie podkreślić, będzie miała też kluczowe znaczenie dla rozwoju naszej działalności i usług FVL dedykowanych eksploatacji pojazdów elektrycznych. Pozwoli nam pogłębić wiedzę i stać się jednym z pierwszych dostawców usług FVL na tym właśnie rynku”.
Co warto podkreślić, współpraca CEVA z RSA Polska będzie wspierać także szybszy rozwój elektromobilności na polskim rynku oraz popularyzację pojazdów elektrycznych, zarówno osobowych jak i dostawczych.
RSA Polska jest częścią norweskiego RSA, jednego z największych importerów samochodów elektrycznych w Europie. Na naszym rynku odpowiada za dystrybucję pojazdów elektrycznych marki Maxus, osobowych i dostawczych. Jej właścicielem jest SAIC Motor, największy chiński i jeden z największych na świecie koncernów motoryzacyjnych, z siedzibą w Szanghaju. Samochody z logo Maxus są już bardzo dobrze znane w Azji i od kilku lat, dzięki wciąż rozbudowanej sieć dealerów, szybko zdobywają kolejne europejskie rynki.
Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii
Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Resort rolnictwa chce uporządkować kwestię dzierżawy rolniczej. Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat
Resort rolnictwa pracuje nad zmianami w ustawie o dzierżawie rolniczej. Nowe przepisy mają uporządkować kwestię umów dzierżawy, dziś często zawieranych w formie ustnej, bez rejestracji, co uniemożliwia rolnikom uprawiającym dzierżawioną ziemię starania o krajowe i unijne dopłaty. Ministerstwo zapewnia, że na zmianach skorzystają obie strony. Wkrótce mają ruszyć konsultacje projektu ustawy z rolnikami, a nowe przepisy mogłyby wejść w życie w 2026 roku.
Polityka
Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa
Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.