Komunikaty PR

Czterdziestoprocentowy wzrost B&B HOTELS w Polsce w 2023 roku

2023-12-13  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Mrówka
Buena Vista Media Group

Podwale 62a
51-010 Wroclaw
a.mrówka|bvmg.pl| |a.mrówka|bvmg.pl
728437715
www.bvmg.pl

Wdrożenie nowej strategii rozwoju, kolejne B&B HOTELE na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą retail, zaangażowanie w zrównoważony rozwój – 2023  rok  B&B HOTELS w Polsce może zaliczyć do szczególnie udanych.

B&B HOTELS działają w segmencie value for money, a  ich portfolio obejmuje już ponad 730 hoteli w 15 krajach na świecie – przede wszystkim we Francji, w Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii. W Polsce z oferty tej sieci możemy obecnie skorzystać odwiedzając takie miasta jak Warszawę, Kraków, Toruń, Wrocław, Łódź, Katowice, Nowy Targ, Rzeszów, Lublin, Poznań, Kielce, Bytom, Piotrków Trybunalski czy Tomaszów Lubelski. Cztery z tych obiektów dołączyły do hotelowej rodziny B&B HOTELS w 2023 roku.

Nowa strategia

B&B HOTELS dąży w długoterminowej perspektywie do osiągnięcia pozycji lidera w Polsce w segmencie value for money. Ambitne plany ekspansyjne względem polskiego rynku wymagały przygotowania  nowej strategii, dostosowanej  do nowych wyzwań. W efekcie tego wiosną 2023 sieć ogłosiła nowy plan rozwoju, który ma przełożyć się na więcej B&B HOTELI w naszym kraju, a także na nowe doświadczenia dla gości – m.in. poprzez wprowadzenie pokojów premium, wzbogacenie sklepików convenience, ulepszenie śniadań czy nowe rozwiązania technologiczne pozwalające przyspieszyć cały cykl podróży i podnieść komfort osób wybierających B&B HOTELE na miejsce noclegu.

4 nowe hotele i 40-procentowy wzrost

Na pierwsze efekty nie trzeba było długo czekać. W maju sieć świętowała otwarcie B&B HOTEL Kielce Centrum ze 114 pokojami, a w następnych miesiącach pojawiała się w kolejnych lokalizacjach – Bytomiu (lipiec), Piotrkowie Trybunalskim (sierpień) oraz Tomaszowie Lubelskim (wrzesień), rozbudowując swoją ofertę noclegową o kolejnych 201 pokoi. Sieć zwiększyła się do 14  hoteli w Polsce i zamyka 2023 rok oddając do dyspozycji gości blisko 1500 pokoi. Tym samym notuje 40% wzrost w stosunku do 2022 roku.

Wszystkie tegoroczne otwarcia wpisują się w nową strategię ekspansji sieci dla naszego rynku, zakładającą szybki wzrost, ściśle powiązany z długoterminowym najmem nieruchomości.

- 2023 rok był dla nas bardzo udany – mówi Konrad Pazorek, Dyrektor Finansowy B&B HOTELS Polska. – Nie tylko ze względu na 4 nowe otwarcia, lecz także wyniki naszych hoteli, które niejednokrotnie przekraczały poziomy sprzed pandemii. Zawdzięczamy to przemyślanej polityce cenowo-jakościowej oraz dbałości o doświadczenia naszych gości. Bacznie obserwujemy zmiany w trendach podróżnych, którzy zamiast długich, dwutygodniowych urlopów coraz częściej wybierają weekendowe, miejskie wyjazdy, racjonalizując w ten sposób swoje wydatki. Nieustannie doskonalimy naszą ofertę, unowocześniamy nasze działania i otwieramy hotele w nowych, atrakcyjnych lokalizacjach. To przekłada się na większe zainteresowanie hotelami oferującymi komfort, prostotę oraz wygodę w rozsądnej cenie. „Smart simplicity” jest jedną z naszych podstawowych wartości i dotychczasowe doświadczenia pokazują słuszny kierunek dla rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce – podsumowuje.

Dialog z branżą retail

2023 rok był wyjątkowy dla B&B HOTELS także ze względu na otwarcie się na bliską współpracę z branżą retail. Znana europejska sieć hotelowa chce otwierać swoje obiekty nie tylko w tak oczywistych miejscach jak centra miast, sąsiedztwo popularnych atrakcji turystycznych i dużych ośrodków konferencyjno-targowych, lecz także przy i w obrębie centrów oraz galerii handlowych. Swoje zainteresowanie projektami typu mixed-use wyraziła między innymi, biorąc udział w wiosennej i jesiennej edycji największego w Polsce i regionie CEE spotkania rynku centrów handlowych – Shopping Center Forum. B&B HOTELS Polska jest również członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Dbałość o zrównoważony rozwój

Warto wspomnieć, że w tym roku sieć rozbudowała swoje portfolio nie tylko o tradycyjne B&B HOTELE. Kontynuując zapoczątkowaną kilka lat temu współpracę z pasieką we wsi Marcyporęba w Małopolsce B&B HOTELS Polska do 13 powiększyła liczbę swoich hoteli dla pszczół, które codziennie przyczyniają się do ochrony środowiska, zapylając lokalne rośliny. Pożyteczne, bzyczące owady nie pozostają dłużne i za gościnę odwdzięczają się pysznym miodem, który następnie trafia do oferty polskich B&B HOTELI.

Sieć B&B HOTELS angażuje się w zrównoważony rozwój nie tylko na poziomie ekologicznym,  lecz także ekonomicznym i społecznym. W kwietniu 2023 r. przystąpiła do programu To Good To Go, włączając się tym samym do walki przeciwko marnowaniu żywności, będącemu jednym z największych globalnych wyzwań środowiskowych, z jakimi przychodzi nam się mierzyć. Niesprzedane hotelowym gościom pełnowartościowe posiłki śniadaniowe nie lądują w koszu, lecz są oferowane po niższej cenie szerszej społeczności, mając szansę trafić do konsumenta i nie stać się odpadem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Buena Vista Media Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę Biuro prasowe
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.