Czterdziestoprocentowy wzrost B&B HOTELS w Polsce w 2023 roku
Buena Vista Media Group
Podwale 62a
51-010 Wroclaw
a.mrówka|bvmg.pl| |a.mrówka|bvmg.pl
728437715
www.bvmg.pl
Wdrożenie nowej strategii rozwoju, kolejne B&B HOTELE na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą retail, zaangażowanie w zrównoważony rozwój – 2023 rok B&B HOTELS w Polsce może zaliczyć do szczególnie udanych.
B&B HOTELS działają w segmencie value for money, a ich portfolio obejmuje już ponad 730 hoteli w 15 krajach na świecie – przede wszystkim we Francji, w Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii. W Polsce z oferty tej sieci możemy obecnie skorzystać odwiedzając takie miasta jak Warszawę, Kraków, Toruń, Wrocław, Łódź, Katowice, Nowy Targ, Rzeszów, Lublin, Poznań, Kielce, Bytom, Piotrków Trybunalski czy Tomaszów Lubelski. Cztery z tych obiektów dołączyły do hotelowej rodziny B&B HOTELS w 2023 roku.
Nowa strategia
B&B HOTELS dąży w długoterminowej perspektywie do osiągnięcia pozycji lidera w Polsce w segmencie value for money. Ambitne plany ekspansyjne względem polskiego rynku wymagały przygotowania nowej strategii, dostosowanej do nowych wyzwań. W efekcie tego wiosną 2023 sieć ogłosiła nowy plan rozwoju, który ma przełożyć się na więcej B&B HOTELI w naszym kraju, a także na nowe doświadczenia dla gości – m.in. poprzez wprowadzenie pokojów premium, wzbogacenie sklepików convenience, ulepszenie śniadań czy nowe rozwiązania technologiczne pozwalające przyspieszyć cały cykl podróży i podnieść komfort osób wybierających B&B HOTELE na miejsce noclegu.
4 nowe hotele i 40-procentowy wzrost
Na pierwsze efekty nie trzeba było długo czekać. W maju sieć świętowała otwarcie B&B HOTEL Kielce Centrum ze 114 pokojami, a w następnych miesiącach pojawiała się w kolejnych lokalizacjach – Bytomiu (lipiec), Piotrkowie Trybunalskim (sierpień) oraz Tomaszowie Lubelskim (wrzesień), rozbudowując swoją ofertę noclegową o kolejnych 201 pokoi. Sieć zwiększyła się do 14 hoteli w Polsce i zamyka 2023 rok oddając do dyspozycji gości blisko 1500 pokoi. Tym samym notuje 40% wzrost w stosunku do 2022 roku.
Wszystkie tegoroczne otwarcia wpisują się w nową strategię ekspansji sieci dla naszego rynku, zakładającą szybki wzrost, ściśle powiązany z długoterminowym najmem nieruchomości.
- 2023 rok był dla nas bardzo udany – mówi Konrad Pazorek, Dyrektor Finansowy B&B HOTELS Polska. – Nie tylko ze względu na 4 nowe otwarcia, lecz także wyniki naszych hoteli, które niejednokrotnie przekraczały poziomy sprzed pandemii. Zawdzięczamy to przemyślanej polityce cenowo-jakościowej oraz dbałości o doświadczenia naszych gości. Bacznie obserwujemy zmiany w trendach podróżnych, którzy zamiast długich, dwutygodniowych urlopów coraz częściej wybierają weekendowe, miejskie wyjazdy, racjonalizując w ten sposób swoje wydatki. Nieustannie doskonalimy naszą ofertę, unowocześniamy nasze działania i otwieramy hotele w nowych, atrakcyjnych lokalizacjach. To przekłada się na większe zainteresowanie hotelami oferującymi komfort, prostotę oraz wygodę w rozsądnej cenie. „Smart simplicity” jest jedną z naszych podstawowych wartości i dotychczasowe doświadczenia pokazują słuszny kierunek dla rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce – podsumowuje.
Dialog z branżą retail
2023 rok był wyjątkowy dla B&B HOTELS także ze względu na otwarcie się na bliską współpracę z branżą retail. Znana europejska sieć hotelowa chce otwierać swoje obiekty nie tylko w tak oczywistych miejscach jak centra miast, sąsiedztwo popularnych atrakcji turystycznych i dużych ośrodków konferencyjno-targowych, lecz także przy i w obrębie centrów oraz galerii handlowych. Swoje zainteresowanie projektami typu mixed-use wyraziła między innymi, biorąc udział w wiosennej i jesiennej edycji największego w Polsce i regionie CEE spotkania rynku centrów handlowych – Shopping Center Forum. B&B HOTELS Polska jest również członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Dbałość o zrównoważony rozwój
Warto wspomnieć, że w tym roku sieć rozbudowała swoje portfolio nie tylko o tradycyjne B&B HOTELE. Kontynuując zapoczątkowaną kilka lat temu współpracę z pasieką we wsi Marcyporęba w Małopolsce B&B HOTELS Polska do 13 powiększyła liczbę swoich hoteli dla pszczół, które codziennie przyczyniają się do ochrony środowiska, zapylając lokalne rośliny. Pożyteczne, bzyczące owady nie pozostają dłużne i za gościnę odwdzięczają się pysznym miodem, który następnie trafia do oferty polskich B&B HOTELI.
Sieć B&B HOTELS angażuje się w zrównoważony rozwój nie tylko na poziomie ekologicznym, lecz także ekonomicznym i społecznym. W kwietniu 2023 r. przystąpiła do programu To Good To Go, włączając się tym samym do walki przeciwko marnowaniu żywności, będącemu jednym z największych globalnych wyzwań środowiskowych, z jakimi przychodzi nam się mierzyć. Niesprzedane hotelowym gościom pełnowartościowe posiłki śniadaniowe nie lądują w koszu, lecz są oferowane po niższej cenie szerszej społeczności, mając szansę trafić do konsumenta i nie stać się odpadem.
BO POLSKA DA SIĘ LUBIĆ. DLACZEGO SPĘDZAMY WAKACJE W KRAJU?
Wskazówka dla biur podróży - jasno i zrozumiale dla turysty
Kiwi.com rozwiązuje kluczowe problemy przy rezerwacji lotów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów
Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.
Ochrona środowiska
Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty
Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.
Ochrona środowiska
Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany
Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.