Komunikaty PR

Diners Club Polska we współpracy z IATA wprowadza Travel Services Account

2020-09-30  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Nowa usługa Diners Club Polska ma przede wszystkim zwiększyć transparentność płatności w branży turystycznej. Travel Services Account jest pierwszym, dostępnym w Polsce rozwiązaniem płatniczym zgodnym z wytycznymi Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA).

Diners Club Polska wprowadza na rynek Travel Services Account (TSA) – wirtualny instrument płatniczy stworzony wyłącznie dla biur podróży. Wydawany w porozumieniu z  IATA, jako pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie spełnia wymogi tej organizacji, w tym dotyczące zasad bezgotówkowych płatności dla pośredników tzw. Transparency in Payments (TIP). Akceptacja TSA ograniczona jest do branż związanych z turystyką i służy m.in. do płatności za bilety lotnicze, hotele czy wynajem samochodów.

Sektor usług turystycznych znalazł się w niezwykle trudnej sytuacji. Jako przedstawiciele marki Diners Club, od początku swojego istnienia związanej z podróżami, jesteśmy przekonani, że usługa TSA będzie pomocnym rozwiązaniem dla branży odradzającej się w warunkach „nowej normalności”, poprawiając transparentność i ekonomikę płatności pomiędzy biurami podróży a liniami lotniczymi - mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska. – Co ważne, klienci otrzymają możliwość korzystania z TSA bez żadnych dodatkowych opłat za wydanie tego instrumentu płatniczego czy jego użytkowanie – dodaje.

Udogodnienia  finansowe dzięki odroczonej spłacie

Przedsiębiorcy, którzy zamówią nową usługę Diners Club Polska będą mogli skorzystać także z odroczonej płatności. W ramach TSA  dla biura podróży przyznawany jest limit wydatków, a jego wykorzystywanie oznacza konieczność spłaty zobowiązania w określonym terminie, nawet do 59 dni od dokonania transakcji zakupu. W praktyce przedsiębiorcy mogą wykorzystać przyznane środki bez żadnych dodatkowych kosztów. Może to znacząco poprawić płynność np. w przypadku nagłych zatorów płatniczych.

Powszechna  akceptacja nie tylko w podróży

Pozostałymi kartami z portfolio Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić nawet za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych oraz w 1,3 mln bankomatów. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.

Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.