Ecolab udostępnia bezpłatne materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące COVID19
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Czynnikiem decydującym o wyborze obiektu noclegowego czy restauracji stała się dzisiaj gwarancja przestrzegania reżimu sanitarnego. Ecolab udostępnił swoim klientom z branży HoReCa system identyfikacji wizualnej, pomagającej gościom wybrać obiekt korzystający z profesjonalnych systemów czystości. Ponadto marka postanowiła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami wszystkich branż dotkniętych pandemią COVID-19. Firma na swojej stronie internetowej zamieściła szereg bezpłatnych materiałów szkoleniowych, a także gotowych planów mycia i dezynfekcji, instrukcji ściennych czy list kontrolnych dla poszczególnych obszarów.
Branża HoReCa nie ma wątpliwości, że w obecnych czasach kluczem do sukcesu w biznesie jest zagwarantowanie najwyższych standardów czystości. Klienci oraz pracownicy muszą czuć się w obiekcie całkowicie bezpiecznie i mieć pewność, że funkcjonuje on w pełnym reżimie sanitarnym. Hotele oraz restauracje zdążyły się już przystosować do wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego. Coraz więcej firm stara się jednak iść o krok dalej i wprowadza dużo bardziej wyśrubowane środki ochrony lub chce zweryfikować czy usprawnić wewnętrzne procedury czystości. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił im w tym pomóc. Zespół ekspertów Ecolab opracował i bezpłatnie udostępnił program Relentless Recovery, obejmujący narzędzia oraz szereg materiałów mających ułatwić firmom organizację pracy w czasach pandemii, a tym samym zapewnić bezpieczne funkcjonowanie.
- Od początku wybuchu pandemii pracujemy nad tym, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2. Wspieramy firmy oraz instytucje w zapewnieniu odpowiedniego środowiska pracy i wdrożeniu koniecznych środków bezpieczeństwa. Jestem przekonana, że materiały opracowane przez nasz międzynarodowy zespół ekspertów ułatwią hotelom i restauracjom prowadzenie działalności i sprostanie wyzwaniom, jakie niesie ze sobą ten trudny okres – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab. – Program Relentless Recovery to bezpłatne kompendium wiedzy na temat Covid-19. Zawiera materiały szkoleniowe, dostęp do webinarów, gotowe procedury utrzymania czystości i szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia kluczowych obszarów w środowisku klienta. Hotelarze i restauratorzy znajdą tu też dostosowane do ich działalności plany mycia i dezynfekcji, listy kontrolne w wersji papierowej i elektronicznej czy gotowe do wydrukowania plansze ścienne – dodaje Piotr Rokita.
Wszystkie materiały opracowane są w języku polskim i dostępne pod adresem: https://pl-pl.ecolab.com/coronavirus
Czystość, na którą możesz liczyć
Goście oczekują dziś od obiektów gastronomicznych i hotelowych nie tylko przestrzegania najwyższych standardów czystości. Chcą również widocznej i czytelnej informacji o sposobach i narzędziach wykorzystywanych do dezynfekcji i zapewnienia im bezpieczeństwa sanitarnego.
- Aby pomóc naszym klientom udostępniliśmy im system identyfikacji wizualnej „Clean you can count on”. Jest to seria zawieszek, naklejek na szyby i ulotek informujących o partnerstwie i stosowaniu przez nich profesjonalnych środków Ecolab. Konsumenci mogą z nich dowiedzieć się o procedurach sanitarnych przestrzeganych w obiekcie, aby zapewnić im bezpieczeństwo. Dzięki świadomości stosowania renomowanych metod czyszczenia, a także widocznej obecności uznanej marki, goście chętniej korzystają z oferty gastronomicznej i turystycznej – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab.
Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii
Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Resort rolnictwa chce uporządkować kwestię dzierżawy rolniczej. Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat
Resort rolnictwa pracuje nad zmianami w ustawie o dzierżawie rolniczej. Nowe przepisy mają uporządkować kwestię umów dzierżawy, dziś często zawieranych w formie ustnej, bez rejestracji, co uniemożliwia rolnikom uprawiającym dzierżawioną ziemię starania o krajowe i unijne dopłaty. Ministerstwo zapewnia, że na zmianach skorzystają obie strony. Wkrótce mają ruszyć konsultacje projektu ustawy z rolnikami, a nowe przepisy mogłyby wejść w życie w 2026 roku.
Polityka
Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa
Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.