Ecolab udostępnia bezpłatne materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące COVID19

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Czynnikiem decydującym o wyborze obiektu noclegowego czy restauracji stała się dzisiaj gwarancja przestrzegania reżimu sanitarnego. Ecolab udostępnił swoim klientom z branży HoReCa system identyfikacji wizualnej, pomagającej gościom wybrać obiekt korzystający z profesjonalnych systemów czystości. Ponadto marka postanowiła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami wszystkich branż dotkniętych pandemią COVID-19. Firma na swojej stronie internetowej zamieściła szereg bezpłatnych materiałów szkoleniowych, a także gotowych planów mycia i dezynfekcji, instrukcji ściennych czy list kontrolnych dla poszczególnych obszarów.
Branża HoReCa nie ma wątpliwości, że w obecnych czasach kluczem do sukcesu w biznesie jest zagwarantowanie najwyższych standardów czystości. Klienci oraz pracownicy muszą czuć się w obiekcie całkowicie bezpiecznie i mieć pewność, że funkcjonuje on w pełnym reżimie sanitarnym. Hotele oraz restauracje zdążyły się już przystosować do wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego. Coraz więcej firm stara się jednak iść o krok dalej i wprowadza dużo bardziej wyśrubowane środki ochrony lub chce zweryfikować czy usprawnić wewnętrzne procedury czystości. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił im w tym pomóc. Zespół ekspertów Ecolab opracował i bezpłatnie udostępnił program Relentless Recovery, obejmujący narzędzia oraz szereg materiałów mających ułatwić firmom organizację pracy w czasach pandemii, a tym samym zapewnić bezpieczne funkcjonowanie.
- Od początku wybuchu pandemii pracujemy nad tym, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2. Wspieramy firmy oraz instytucje w zapewnieniu odpowiedniego środowiska pracy i wdrożeniu koniecznych środków bezpieczeństwa. Jestem przekonana, że materiały opracowane przez nasz międzynarodowy zespół ekspertów ułatwią hotelom i restauracjom prowadzenie działalności i sprostanie wyzwaniom, jakie niesie ze sobą ten trudny okres – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab. – Program Relentless Recovery to bezpłatne kompendium wiedzy na temat Covid-19. Zawiera materiały szkoleniowe, dostęp do webinarów, gotowe procedury utrzymania czystości i szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia kluczowych obszarów w środowisku klienta. Hotelarze i restauratorzy znajdą tu też dostosowane do ich działalności plany mycia i dezynfekcji, listy kontrolne w wersji papierowej i elektronicznej czy gotowe do wydrukowania plansze ścienne – dodaje Piotr Rokita.
Wszystkie materiały opracowane są w języku polskim i dostępne pod adresem: https://pl-pl.ecolab.com/coronavirus
Czystość, na którą możesz liczyć
Goście oczekują dziś od obiektów gastronomicznych i hotelowych nie tylko przestrzegania najwyższych standardów czystości. Chcą również widocznej i czytelnej informacji o sposobach i narzędziach wykorzystywanych do dezynfekcji i zapewnienia im bezpieczeństwa sanitarnego.
- Aby pomóc naszym klientom udostępniliśmy im system identyfikacji wizualnej „Clean you can count on”. Jest to seria zawieszek, naklejek na szyby i ulotek informujących o partnerstwie i stosowaniu przez nich profesjonalnych środków Ecolab. Konsumenci mogą z nich dowiedzieć się o procedurach sanitarnych przestrzeganych w obiekcie, aby zapewnić im bezpieczeństwo. Dzięki świadomości stosowania renomowanych metod czyszczenia, a także widocznej obecności uznanej marki, goście chętniej korzystają z oferty gastronomicznej i turystycznej – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.