Komunikaty PR

Ecolab udostępnia bezpłatne materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące COVID19

2020-09-29  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania png ( 0.63 MB )

Czynnikiem decydującym o wyborze obiektu noclegowego czy restauracji stała się dzisiaj gwarancja przestrzegania reżimu sanitarnego. Ecolab udostępnił swoim klientom z branży HoReCa system identyfikacji wizualnej, pomagającej gościom wybrać obiekt korzystający z profesjonalnych systemów czystości. Ponadto marka postanowiła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami wszystkich branż dotkniętych pandemią COVID-19. Firma na swojej stronie internetowej zamieściła szereg bezpłatnych materiałów szkoleniowych, a także gotowych planów mycia i dezynfekcji, instrukcji ściennych czy list kontrolnych dla poszczególnych obszarów.

Branża HoReCa nie ma wątpliwości, że w obecnych czasach kluczem do sukcesu w biznesie jest zagwarantowanie najwyższych standardów czystości. Klienci oraz pracownicy muszą czuć się w obiekcie całkowicie bezpiecznie i mieć pewność, że funkcjonuje on w pełnym reżimie sanitarnym. Hotele oraz restauracje zdążyły się już przystosować do wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego. Coraz więcej firm stara się jednak iść o krok dalej i wprowadza dużo bardziej wyśrubowane środki ochrony lub chce zweryfikować czy usprawnić wewnętrzne procedury czystości. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił im w tym pomóc. Zespół ekspertów Ecolab opracował i bezpłatnie udostępnił program Relentless Recovery, obejmujący narzędzia oraz szereg materiałów mających ułatwić firmom organizację pracy w czasach pandemii, a tym samym zapewnić bezpieczne funkcjonowanie.

-  Od początku wybuchu pandemii pracujemy nad tym, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2. Wspieramy firmy oraz instytucje w zapewnieniu odpowiedniego środowiska pracy i wdrożeniu koniecznych środków bezpieczeństwa. Jestem przekonana, że materiały opracowane przez nasz międzynarodowy zespół ekspertów ułatwią hotelom i restauracjom prowadzenie działalności i sprostanie wyzwaniom, jakie niesie ze sobą ten trudny okres – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab. – Program Relentless Recovery to bezpłatne kompendium wiedzy na temat Covid-19. Zawiera materiały szkoleniowe, dostęp do webinarów, gotowe procedury utrzymania czystości i szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia kluczowych obszarów w środowisku klienta. Hotelarze i restauratorzy znajdą tu też dostosowane do ich działalności plany mycia i dezynfekcji, listy kontrolne w wersji papierowej i elektronicznej czy gotowe do wydrukowania plansze ścienne – dodaje Piotr Rokita.

Wszystkie materiały opracowane są w języku polskim i dostępne pod adresem: https://pl-pl.ecolab.com/coronavirus

Czystość, na którą możesz liczyć

Goście oczekują dziś od obiektów gastronomicznych i hotelowych nie tylko przestrzegania najwyższych standardów czystości. Chcą również widocznej i czytelnej informacji o sposobach i narzędziach wykorzystywanych do dezynfekcji i zapewnienia im bezpieczeństwa sanitarnego.

- Aby pomóc naszym klientom udostępniliśmy im system identyfikacji wizualnej „Clean you can count on”. Jest to seria zawieszek, naklejek na szyby i ulotek informujących o partnerstwie i stosowaniu przez nich profesjonalnych środków Ecolab. Konsumenci mogą z nich dowiedzieć się o procedurach sanitarnych przestrzeganych w obiekcie, aby zapewnić im bezpieczeństwo. Dzięki świadomości stosowania renomowanych metod czyszczenia, a także widocznej obecności uznanej marki, goście chętniej korzystają z oferty gastronomicznej i turystycznej – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.