Komunikaty PR

Ecolab udostępnia bezpłatne materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące COVID19

2020-09-29  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania png ( 0.63 MB )

Czynnikiem decydującym o wyborze obiektu noclegowego czy restauracji stała się dzisiaj gwarancja przestrzegania reżimu sanitarnego. Ecolab udostępnił swoim klientom z branży HoReCa system identyfikacji wizualnej, pomagającej gościom wybrać obiekt korzystający z profesjonalnych systemów czystości. Ponadto marka postanowiła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami wszystkich branż dotkniętych pandemią COVID-19. Firma na swojej stronie internetowej zamieściła szereg bezpłatnych materiałów szkoleniowych, a także gotowych planów mycia i dezynfekcji, instrukcji ściennych czy list kontrolnych dla poszczególnych obszarów.

Branża HoReCa nie ma wątpliwości, że w obecnych czasach kluczem do sukcesu w biznesie jest zagwarantowanie najwyższych standardów czystości. Klienci oraz pracownicy muszą czuć się w obiekcie całkowicie bezpiecznie i mieć pewność, że funkcjonuje on w pełnym reżimie sanitarnym. Hotele oraz restauracje zdążyły się już przystosować do wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego. Coraz więcej firm stara się jednak iść o krok dalej i wprowadza dużo bardziej wyśrubowane środki ochrony lub chce zweryfikować czy usprawnić wewnętrzne procedury czystości. Ecolab, wiodący na świecie dostawca technologii i usług w zakresie wody, bezpieczeństwa żywności i zapobiegania infekcjom, postanowił im w tym pomóc. Zespół ekspertów Ecolab opracował i bezpłatnie udostępnił program Relentless Recovery, obejmujący narzędzia oraz szereg materiałów mających ułatwić firmom organizację pracy w czasach pandemii, a tym samym zapewnić bezpieczne funkcjonowanie.

-  Od początku wybuchu pandemii pracujemy nad tym, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2. Wspieramy firmy oraz instytucje w zapewnieniu odpowiedniego środowiska pracy i wdrożeniu koniecznych środków bezpieczeństwa. Jestem przekonana, że materiały opracowane przez nasz międzynarodowy zespół ekspertów ułatwią hotelom i restauracjom prowadzenie działalności i sprostanie wyzwaniom, jakie niesie ze sobą ten trudny okres – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab. – Program Relentless Recovery to bezpłatne kompendium wiedzy na temat Covid-19. Zawiera materiały szkoleniowe, dostęp do webinarów, gotowe procedury utrzymania czystości i szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia kluczowych obszarów w środowisku klienta. Hotelarze i restauratorzy znajdą tu też dostosowane do ich działalności plany mycia i dezynfekcji, listy kontrolne w wersji papierowej i elektronicznej czy gotowe do wydrukowania plansze ścienne – dodaje Piotr Rokita.

Wszystkie materiały opracowane są w języku polskim i dostępne pod adresem: https://pl-pl.ecolab.com/coronavirus

Czystość, na którą możesz liczyć

Goście oczekują dziś od obiektów gastronomicznych i hotelowych nie tylko przestrzegania najwyższych standardów czystości. Chcą również widocznej i czytelnej informacji o sposobach i narzędziach wykorzystywanych do dezynfekcji i zapewnienia im bezpieczeństwa sanitarnego.

- Aby pomóc naszym klientom udostępniliśmy im system identyfikacji wizualnej „Clean you can count on”. Jest to seria zawieszek, naklejek na szyby i ulotek informujących o partnerstwie i stosowaniu przez nich profesjonalnych środków Ecolab. Konsumenci mogą z nich dowiedzieć się o procedurach sanitarnych przestrzeganych w obiekcie, aby zapewnić im bezpieczeństwo. Dzięki świadomości stosowania renomowanych metod czyszczenia, a także widocznej obecności uznanej marki, goście chętniej korzystają z oferty gastronomicznej i turystycznej – mówi Piotr Rokita, Cluster Manager Central East, Institutional Division, Ecolab.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.