Komunikaty PR

Ecolab uruchamia program dla pralni, które wznowiły działalność po lockdownie

2020-07-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Sezon wakacyjny w tym roku w niczym nie przypomina tych z poprzednich lat. Dla branży hotelarskiej największym wyzwaniem nie są pogoda i oferta, a bakterie i wirusy. Zapewnienie bezpieczeństwa musi być prowadzone wielotorowo, począwszy od kuchni, a skończywszy na pokojach. Niebagatelną rolą w ochronie przed zakażeniem odgrywają czyste tekstylia. Bezpieczne i wydajne funkcjonowanie pralniom ma zapewnić opracowany przez Ecolab program PROTEX360°.

Przestrzeganie reżimu sanitarnego ma dzisiaj niebagatelny wpływ na opinie klientów oraz wybór miejsca wypoczynku. Z racji ilości i rotacji osób przebywających w hotelach i pensjonatach, kluczowe jest bezwzględne stosowanie wypracowanych procedur czystości, jak i wdrażanie nowych zasad. Drobnoustroje utrzymują się na przedmiotach i powierzchniach nawet do kliku dni, stąd konieczność częstej i prawidłowej dezynfekcji. Szczególną uwagę należy zwrócić m.in. na bieliznę pościelową, z którą bezpośrednio mają styczność osoby przebywające w obiekcie. Właściwe czyszczenie i dezynfekcja tekstyliów, to podstawowy element zapobiegania roznoszenia się wirusów oraz bakterii. Można się więc pokusić o  stwierdzenie, że bezpieczny wypoczynek w hotelu zaczyna się w pralni. Odpowiednie zabezpieczenie działań operacyjnych, personelu i klientów końcowych to duże wyzwanie. W związku z tym przedstawiciele zarówno pralni OTL, działających w ramach obiektu, jak i zewnętrznych, chętnie szukają sprawdzonych i profesjonalnych rozwiązań opracowanych przez ekspertów z branży czystości.

- Ręczniki, pościele i inne tekstylia mogą być siedliskiem wszelkiego rodzaju patogenów, aby się ich pozbyć nie wystarczy jedynie odpowiednia temperatura prania. Z punktu widzenia hoteli bezpieczeństwo powinno opierać się na trzech kluczowych obszarach: ludzie, obiekt i tkaniny. Dlatego też, praca pralni musi być zorganizowana na podstawie odpowiednich planów i protokołów dotyczących higieny mówi Mateusz Chmielowiec, District Manager w dziale Textile Care firmy Ecolab.

Eksperci z firm dostarczających profesjonalne środki czystości jednoznacznie wskazują, że ścisłe przestrzeganie procedur, jak i odpowiednie produkty są gwarantem sukcesu. Bezpośredni wpływ na bezpieczne tekstylia i skuteczność środków dezynfekcyjnych mają 4 czynniki: stosowanie zalecanych dawek produktów, czas, temperatura i odpowiednie warunki prania. Profesjonalne środki czystości powinny być zgodne z normą EN 14476 i mieć potwierdzone działania przeciw wirusom, w tym SARS-CoV-2. W składzie środków piorących nie może zabraknąć również kwasu nadoctowego PAA, który odpowiada za skuteczną dezynfekcję i eliminację różnego rodzaju patogenów bakteryjnych, wirusowych oraz grzybów mogących zainfekować włókna tekstylne.

- Jako producent z ponad 25-letnim doświadczeniem, zdajemy sobie sprawę, że hotele muszą szybko przystosować do nowej sytuacji, dlatego oczekują kompleksowego wsparcia. Program Ochrony Pralni PROTEX360° to nasza odpowiedź na potrzeby branży – mówi Wiesław Sobota, Regional Sales Manager CEE / Russia w dziale Textile Care firmy Ecolab - Zintegrowany system bezpieczeństwa pralni i prania tekstyliów składa się z profesjonalnych i przetestowanych laboratoryjnie środków czystości, planów higieny oraz wsparcia techniczno-eksperckiego. Oferujemy więc zarówno produkty, usługi, jak i specjalistyczną wiedzę. Zapewniamy wskaźniki wydajności każdego krytycznego procesu operacyjnego, pomagamy monitorować przebieg prania, analizować ryzyko zanieczyszczeń i identyfikować obszary wymagające poprawy. Opracowaliśmy też kompleksową ofertę szkoleniową dla personelu – wylicza Wiesław Sobota.

Dbałość o dostarczenie czystej i sanitarnej bielizny pościelowej to jeden z kluczowych etapów, zapewniających bezpieczeństwo gości hotelowych. Kadra zarządzająca musi mieć na uwadze, że ta kwestia bardziej niż kiedykolwiek ma wpływ na wybór miejsca wypoczynku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.