Komunikaty PR

Emirates i Kenya Airways nawiązały partnerstwo interline

2023-06-16  |  14:30
Biuro prasowe
  • Nowe porozumienie interline zwiększa zasięg Emirates do 148 miejsc docelowych w Afryce.

  • Kenya Airways oferuje nowy rozkład lotów do 23 kierunków wschodnich Emirates z Dubaju.

14 czerwca 2023 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates i Kenya Airways (KQ) ogłosiły partnerstwo interline, dzięki czemu klienci obu linii uzyskali dostęp do nowych miejsc docelowych w siatce połączeń obu przewoźników w ramach jednego planu podróży. Umowa zapewnia pasażerom większe możliwości, a także bezproblemową odprawę bagażu do miejsca docelowego.

Klienci Emirates mogą latać do 28 miejsc docelowych w siatce połączeń Kenya Airways, korzystając z portu w Nairobi jako bramy do takich miejsc jak Nampula, Bangui, Bujumbara, Kigali, Dzaoudzi, Lubumbashi, Kinszasa, Kilimandżaro, Dżuba, Zanzibar i wielu innych w całej Afryce. Dodatkowo, w ramach dwustronnego porozumienia interline, pasażerowie Emirates podróżujący przez Dubaj mogą również zarezerwować bilet w jedną stronę z lub do Mombasy, jednego z najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych w Kenii.

Z kolei pasażerowie Kenya Airways podróżujący z Nairobi i Mombasy mają dostęp do siatki połączeń Emirates i mogą bezproblemowo podróżować przez Dubaj do 23 miejsc docelowych w Azji Zachodniej i Południowej, na Dalekim Wschodzie, Oceanie Indyjskim i Bliskim Wschodzie, takimi jak Singapur, Tokio, Bangkok, Ahmedabad, Bejrut, Hongkong, Dżakarta czy Seul.

– Cieszymy się z podpisania naszej pierwszej umowy partnerskiej z flagowym kenijskim przewoźnikiem. Kenia jest strategiczną bramą w naszej siatce połączeń do Afryki, a nowo zawarta umowa zwiększy możliwości połączeń dla klientów Emirates i zapewni im większy wybór podróży na całym kontynencie. Z niecierpliwością czekamy na pogłębienie naszych relacji z Kenya Airways, oferując większe możliwości i usprawniając połączenia dla klientów obu linii – powiedział Adnan Kazim, Chief Commercial Officer, Emirates.

– To partnerstwo zapewni idealną bramę dla naszych klientów, gdyż staramy się zwiększyć możliwości połączeń między Afryką a Bliskim Wschodem za pośrednictwem hubu Emirates w Dubaju. Partnerstwa takie jak to mają kluczowe znaczenie w branży lotniczej, ponieważ wykorzystują wzajemną skalę i wydajność, aby zapewnić klientom bardziej płynne opcje podróży – skomentował  Julius Thairu, Chief Commercial and Customer Officer Kenya Airways.

Bilety dostępne są na stronie emirates.com, za pośrednictwem internetowych (ang. OTA, Online Travel Agent) i stacjonarnych biur podróży.

Linie Emirates rozpoczęły działalność w Kenii wraz z uruchomieniem lotów między Nairobi a Dubajem w 1995 roku i od tego czasu stale rozwijały połączenia na tej trasie do 14 lotów tygodniowo, obsługując przez ten czas ponad 5 milionów pasażerów. Emirates są również jedynymi liniami lotniczymi obsługującymi Kenię oferującymi prywatne, wydzielone kabiny klasy pierwszej, dzięki czemu pasażerowie podróżujący w klasie premium mogą cieszyć się doskonałymi doświadczeniami na każdym etapie podróży.

Kenya Airways uruchomiły niedawno bezpośrednie loty między Mombasą a Dubajem, oferując klientom 4 połączenia tygodniowo. Lot z Moi International Airport w Mombasie był drugim węzłem, poza Jomo Kenyatta International Airport, z którego przewoźnik obsługuje bezpośrednie połączenia ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi. KQ realizuje obecnie 10 lotów tygodniowo do Dubaju z Nairobi, korzystając z samolotów B737-800 i Dreamlinerów B787-800.

Podróżujący do i z Kenii mogą cieszyć się komfortowymi kabinami oraz niepowtarzalnymi produktami i usługami Emirates. Na pokładzie samolotu pasażerowie podróżujący we wszystkich klasach mogą delektować się niezrównanymi doznaniami kulinarnymi, w tym inspirowanym regionalnymi potrawami wielodaniowym menu opracowanym przez zespół nagradzanych szefów kuchni, a także bogatej oferty napojów. Klienci mogą usiąść wygodnie i zrelaksować się, korzystając z ponad 6500 kanałów oferujących starannie wyselekcjonowaną globalną rozrywkę, w tym filmy z Afryki Wschodniej, programy telewizyjne, afrykańską muzykę, podcasty, gry, audiobooki i nie tylko, dzięki nagradzanemu systemowi rozrywki pokładowej ice linii Emirates.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.