Emirates i Kenya Airways nawiązały partnerstwo interline
-
Nowe porozumienie interline zwiększa zasięg Emirates do 148 miejsc docelowych w Afryce.
-
Kenya Airways oferuje nowy rozkład lotów do 23 kierunków wschodnich Emirates z Dubaju.
14 czerwca 2023 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates i Kenya Airways (KQ) ogłosiły partnerstwo interline, dzięki czemu klienci obu linii uzyskali dostęp do nowych miejsc docelowych w siatce połączeń obu przewoźników w ramach jednego planu podróży. Umowa zapewnia pasażerom większe możliwości, a także bezproblemową odprawę bagażu do miejsca docelowego.
Klienci Emirates mogą latać do 28 miejsc docelowych w siatce połączeń Kenya Airways, korzystając z portu w Nairobi jako bramy do takich miejsc jak Nampula, Bangui, Bujumbara, Kigali, Dzaoudzi, Lubumbashi, Kinszasa, Kilimandżaro, Dżuba, Zanzibar i wielu innych w całej Afryce. Dodatkowo, w ramach dwustronnego porozumienia interline, pasażerowie Emirates podróżujący przez Dubaj mogą również zarezerwować bilet w jedną stronę z lub do Mombasy, jednego z najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych w Kenii.
Z kolei pasażerowie Kenya Airways podróżujący z Nairobi i Mombasy mają dostęp do siatki połączeń Emirates i mogą bezproblemowo podróżować przez Dubaj do 23 miejsc docelowych w Azji Zachodniej i Południowej, na Dalekim Wschodzie, Oceanie Indyjskim i Bliskim Wschodzie, takimi jak Singapur, Tokio, Bangkok, Ahmedabad, Bejrut, Hongkong, Dżakarta czy Seul.
– Cieszymy się z podpisania naszej pierwszej umowy partnerskiej z flagowym kenijskim przewoźnikiem. Kenia jest strategiczną bramą w naszej siatce połączeń do Afryki, a nowo zawarta umowa zwiększy możliwości połączeń dla klientów Emirates i zapewni im większy wybór podróży na całym kontynencie. Z niecierpliwością czekamy na pogłębienie naszych relacji z Kenya Airways, oferując większe możliwości i usprawniając połączenia dla klientów obu linii – powiedział Adnan Kazim, Chief Commercial Officer, Emirates.
– To partnerstwo zapewni idealną bramę dla naszych klientów, gdyż staramy się zwiększyć możliwości połączeń między Afryką a Bliskim Wschodem za pośrednictwem hubu Emirates w Dubaju. Partnerstwa takie jak to mają kluczowe znaczenie w branży lotniczej, ponieważ wykorzystują wzajemną skalę i wydajność, aby zapewnić klientom bardziej płynne opcje podróży – skomentował Julius Thairu, Chief Commercial and Customer Officer Kenya Airways.
Bilety dostępne są na stronie emirates.com, za pośrednictwem internetowych (ang. OTA, Online Travel Agent) i stacjonarnych biur podróży.
Linie Emirates rozpoczęły działalność w Kenii wraz z uruchomieniem lotów między Nairobi a Dubajem w 1995 roku i od tego czasu stale rozwijały połączenia na tej trasie do 14 lotów tygodniowo, obsługując przez ten czas ponad 5 milionów pasażerów. Emirates są również jedynymi liniami lotniczymi obsługującymi Kenię oferującymi prywatne, wydzielone kabiny klasy pierwszej, dzięki czemu pasażerowie podróżujący w klasie premium mogą cieszyć się doskonałymi doświadczeniami na każdym etapie podróży.
Kenya Airways uruchomiły niedawno bezpośrednie loty między Mombasą a Dubajem, oferując klientom 4 połączenia tygodniowo. Lot z Moi International Airport w Mombasie był drugim węzłem, poza Jomo Kenyatta International Airport, z którego przewoźnik obsługuje bezpośrednie połączenia ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi. KQ realizuje obecnie 10 lotów tygodniowo do Dubaju z Nairobi, korzystając z samolotów B737-800 i Dreamlinerów B787-800.
Podróżujący do i z Kenii mogą cieszyć się komfortowymi kabinami oraz niepowtarzalnymi produktami i usługami Emirates. Na pokładzie samolotu pasażerowie podróżujący we wszystkich klasach mogą delektować się niezrównanymi doznaniami kulinarnymi, w tym inspirowanym regionalnymi potrawami wielodaniowym menu opracowanym przez zespół nagradzanych szefów kuchni, a także bogatej oferty napojów. Klienci mogą usiąść wygodnie i zrelaksować się, korzystając z ponad 6500 kanałów oferujących starannie wyselekcjonowaną globalną rozrywkę, w tym filmy z Afryki Wschodniej, programy telewizyjne, afrykańską muzykę, podcasty, gry, audiobooki i nie tylko, dzięki nagradzanemu systemowi rozrywki pokładowej ice linii Emirates.

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.