Emirates i Kenya Airways nawiązały partnerstwo interline
-
Nowe porozumienie interline zwiększa zasięg Emirates do 148 miejsc docelowych w Afryce.
-
Kenya Airways oferuje nowy rozkład lotów do 23 kierunków wschodnich Emirates z Dubaju.
14 czerwca 2023 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates i Kenya Airways (KQ) ogłosiły partnerstwo interline, dzięki czemu klienci obu linii uzyskali dostęp do nowych miejsc docelowych w siatce połączeń obu przewoźników w ramach jednego planu podróży. Umowa zapewnia pasażerom większe możliwości, a także bezproblemową odprawę bagażu do miejsca docelowego.
Klienci Emirates mogą latać do 28 miejsc docelowych w siatce połączeń Kenya Airways, korzystając z portu w Nairobi jako bramy do takich miejsc jak Nampula, Bangui, Bujumbara, Kigali, Dzaoudzi, Lubumbashi, Kinszasa, Kilimandżaro, Dżuba, Zanzibar i wielu innych w całej Afryce. Dodatkowo, w ramach dwustronnego porozumienia interline, pasażerowie Emirates podróżujący przez Dubaj mogą również zarezerwować bilet w jedną stronę z lub do Mombasy, jednego z najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych w Kenii.
Z kolei pasażerowie Kenya Airways podróżujący z Nairobi i Mombasy mają dostęp do siatki połączeń Emirates i mogą bezproblemowo podróżować przez Dubaj do 23 miejsc docelowych w Azji Zachodniej i Południowej, na Dalekim Wschodzie, Oceanie Indyjskim i Bliskim Wschodzie, takimi jak Singapur, Tokio, Bangkok, Ahmedabad, Bejrut, Hongkong, Dżakarta czy Seul.
– Cieszymy się z podpisania naszej pierwszej umowy partnerskiej z flagowym kenijskim przewoźnikiem. Kenia jest strategiczną bramą w naszej siatce połączeń do Afryki, a nowo zawarta umowa zwiększy możliwości połączeń dla klientów Emirates i zapewni im większy wybór podróży na całym kontynencie. Z niecierpliwością czekamy na pogłębienie naszych relacji z Kenya Airways, oferując większe możliwości i usprawniając połączenia dla klientów obu linii – powiedział Adnan Kazim, Chief Commercial Officer, Emirates.
– To partnerstwo zapewni idealną bramę dla naszych klientów, gdyż staramy się zwiększyć możliwości połączeń między Afryką a Bliskim Wschodem za pośrednictwem hubu Emirates w Dubaju. Partnerstwa takie jak to mają kluczowe znaczenie w branży lotniczej, ponieważ wykorzystują wzajemną skalę i wydajność, aby zapewnić klientom bardziej płynne opcje podróży – skomentował Julius Thairu, Chief Commercial and Customer Officer Kenya Airways.
Bilety dostępne są na stronie emirates.com, za pośrednictwem internetowych (ang. OTA, Online Travel Agent) i stacjonarnych biur podróży.
Linie Emirates rozpoczęły działalność w Kenii wraz z uruchomieniem lotów między Nairobi a Dubajem w 1995 roku i od tego czasu stale rozwijały połączenia na tej trasie do 14 lotów tygodniowo, obsługując przez ten czas ponad 5 milionów pasażerów. Emirates są również jedynymi liniami lotniczymi obsługującymi Kenię oferującymi prywatne, wydzielone kabiny klasy pierwszej, dzięki czemu pasażerowie podróżujący w klasie premium mogą cieszyć się doskonałymi doświadczeniami na każdym etapie podróży.
Kenya Airways uruchomiły niedawno bezpośrednie loty między Mombasą a Dubajem, oferując klientom 4 połączenia tygodniowo. Lot z Moi International Airport w Mombasie był drugim węzłem, poza Jomo Kenyatta International Airport, z którego przewoźnik obsługuje bezpośrednie połączenia ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi. KQ realizuje obecnie 10 lotów tygodniowo do Dubaju z Nairobi, korzystając z samolotów B737-800 i Dreamlinerów B787-800.
Podróżujący do i z Kenii mogą cieszyć się komfortowymi kabinami oraz niepowtarzalnymi produktami i usługami Emirates. Na pokładzie samolotu pasażerowie podróżujący we wszystkich klasach mogą delektować się niezrównanymi doznaniami kulinarnymi, w tym inspirowanym regionalnymi potrawami wielodaniowym menu opracowanym przez zespół nagradzanych szefów kuchni, a także bogatej oferty napojów. Klienci mogą usiąść wygodnie i zrelaksować się, korzystając z ponad 6500 kanałów oferujących starannie wyselekcjonowaną globalną rozrywkę, w tym filmy z Afryki Wschodniej, programy telewizyjne, afrykańską muzykę, podcasty, gry, audiobooki i nie tylko, dzięki nagradzanemu systemowi rozrywki pokładowej ice linii Emirates.
![Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_273932885,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mocny start wakacji i tłumy urlopowiczów. Są wolne miejsca?
![1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2130560731,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku
![Join UP! - 5 najważniejszych wniosków po dwóch latach działalności w UE.](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1420026988,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Join UP! - 5 najważniejszych wniosków po dwóch latach działalności w UE.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/jakub-zerdzicki-ip7gfn5jqx8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](https://www.newseria.pl/files/11111/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
![](https://www.newseria.pl/files/11111/furgalski-inwestycje-srodki-foto,w_133,r_png,_small.png)
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.