Emirates i Kenya Airways nawiązały partnerstwo interline
-
Nowe porozumienie interline zwiększa zasięg Emirates do 148 miejsc docelowych w Afryce.
-
Kenya Airways oferuje nowy rozkład lotów do 23 kierunków wschodnich Emirates z Dubaju.
14 czerwca 2023 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates i Kenya Airways (KQ) ogłosiły partnerstwo interline, dzięki czemu klienci obu linii uzyskali dostęp do nowych miejsc docelowych w siatce połączeń obu przewoźników w ramach jednego planu podróży. Umowa zapewnia pasażerom większe możliwości, a także bezproblemową odprawę bagażu do miejsca docelowego.
Klienci Emirates mogą latać do 28 miejsc docelowych w siatce połączeń Kenya Airways, korzystając z portu w Nairobi jako bramy do takich miejsc jak Nampula, Bangui, Bujumbara, Kigali, Dzaoudzi, Lubumbashi, Kinszasa, Kilimandżaro, Dżuba, Zanzibar i wielu innych w całej Afryce. Dodatkowo, w ramach dwustronnego porozumienia interline, pasażerowie Emirates podróżujący przez Dubaj mogą również zarezerwować bilet w jedną stronę z lub do Mombasy, jednego z najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych w Kenii.
Z kolei pasażerowie Kenya Airways podróżujący z Nairobi i Mombasy mają dostęp do siatki połączeń Emirates i mogą bezproblemowo podróżować przez Dubaj do 23 miejsc docelowych w Azji Zachodniej i Południowej, na Dalekim Wschodzie, Oceanie Indyjskim i Bliskim Wschodzie, takimi jak Singapur, Tokio, Bangkok, Ahmedabad, Bejrut, Hongkong, Dżakarta czy Seul.
– Cieszymy się z podpisania naszej pierwszej umowy partnerskiej z flagowym kenijskim przewoźnikiem. Kenia jest strategiczną bramą w naszej siatce połączeń do Afryki, a nowo zawarta umowa zwiększy możliwości połączeń dla klientów Emirates i zapewni im większy wybór podróży na całym kontynencie. Z niecierpliwością czekamy na pogłębienie naszych relacji z Kenya Airways, oferując większe możliwości i usprawniając połączenia dla klientów obu linii – powiedział Adnan Kazim, Chief Commercial Officer, Emirates.
– To partnerstwo zapewni idealną bramę dla naszych klientów, gdyż staramy się zwiększyć możliwości połączeń między Afryką a Bliskim Wschodem za pośrednictwem hubu Emirates w Dubaju. Partnerstwa takie jak to mają kluczowe znaczenie w branży lotniczej, ponieważ wykorzystują wzajemną skalę i wydajność, aby zapewnić klientom bardziej płynne opcje podróży – skomentował Julius Thairu, Chief Commercial and Customer Officer Kenya Airways.
Bilety dostępne są na stronie emirates.com, za pośrednictwem internetowych (ang. OTA, Online Travel Agent) i stacjonarnych biur podróży.
Linie Emirates rozpoczęły działalność w Kenii wraz z uruchomieniem lotów między Nairobi a Dubajem w 1995 roku i od tego czasu stale rozwijały połączenia na tej trasie do 14 lotów tygodniowo, obsługując przez ten czas ponad 5 milionów pasażerów. Emirates są również jedynymi liniami lotniczymi obsługującymi Kenię oferującymi prywatne, wydzielone kabiny klasy pierwszej, dzięki czemu pasażerowie podróżujący w klasie premium mogą cieszyć się doskonałymi doświadczeniami na każdym etapie podróży.
Kenya Airways uruchomiły niedawno bezpośrednie loty między Mombasą a Dubajem, oferując klientom 4 połączenia tygodniowo. Lot z Moi International Airport w Mombasie był drugim węzłem, poza Jomo Kenyatta International Airport, z którego przewoźnik obsługuje bezpośrednie połączenia ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi. KQ realizuje obecnie 10 lotów tygodniowo do Dubaju z Nairobi, korzystając z samolotów B737-800 i Dreamlinerów B787-800.
Podróżujący do i z Kenii mogą cieszyć się komfortowymi kabinami oraz niepowtarzalnymi produktami i usługami Emirates. Na pokładzie samolotu pasażerowie podróżujący we wszystkich klasach mogą delektować się niezrównanymi doznaniami kulinarnymi, w tym inspirowanym regionalnymi potrawami wielodaniowym menu opracowanym przez zespół nagradzanych szefów kuchni, a także bogatej oferty napojów. Klienci mogą usiąść wygodnie i zrelaksować się, korzystając z ponad 6500 kanałów oferujących starannie wyselekcjonowaną globalną rozrywkę, w tym filmy z Afryki Wschodniej, programy telewizyjne, afrykańską muzykę, podcasty, gry, audiobooki i nie tylko, dzięki nagradzanemu systemowi rozrywki pokładowej ice linii Emirates.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.