Komunikaty PR

Emirates i Kenya Airways nawiązały partnerstwo interline

2023-06-16  |  14:30
Biuro prasowe
  • Nowe porozumienie interline zwiększa zasięg Emirates do 148 miejsc docelowych w Afryce.

  • Kenya Airways oferuje nowy rozkład lotów do 23 kierunków wschodnich Emirates z Dubaju.

14 czerwca 2023 r. – Warszawa, Polska – Linie Emirates i Kenya Airways (KQ) ogłosiły partnerstwo interline, dzięki czemu klienci obu linii uzyskali dostęp do nowych miejsc docelowych w siatce połączeń obu przewoźników w ramach jednego planu podróży. Umowa zapewnia pasażerom większe możliwości, a także bezproblemową odprawę bagażu do miejsca docelowego.

Klienci Emirates mogą latać do 28 miejsc docelowych w siatce połączeń Kenya Airways, korzystając z portu w Nairobi jako bramy do takich miejsc jak Nampula, Bangui, Bujumbara, Kigali, Dzaoudzi, Lubumbashi, Kinszasa, Kilimandżaro, Dżuba, Zanzibar i wielu innych w całej Afryce. Dodatkowo, w ramach dwustronnego porozumienia interline, pasażerowie Emirates podróżujący przez Dubaj mogą również zarezerwować bilet w jedną stronę z lub do Mombasy, jednego z najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych w Kenii.

Z kolei pasażerowie Kenya Airways podróżujący z Nairobi i Mombasy mają dostęp do siatki połączeń Emirates i mogą bezproblemowo podróżować przez Dubaj do 23 miejsc docelowych w Azji Zachodniej i Południowej, na Dalekim Wschodzie, Oceanie Indyjskim i Bliskim Wschodzie, takimi jak Singapur, Tokio, Bangkok, Ahmedabad, Bejrut, Hongkong, Dżakarta czy Seul.

– Cieszymy się z podpisania naszej pierwszej umowy partnerskiej z flagowym kenijskim przewoźnikiem. Kenia jest strategiczną bramą w naszej siatce połączeń do Afryki, a nowo zawarta umowa zwiększy możliwości połączeń dla klientów Emirates i zapewni im większy wybór podróży na całym kontynencie. Z niecierpliwością czekamy na pogłębienie naszych relacji z Kenya Airways, oferując większe możliwości i usprawniając połączenia dla klientów obu linii – powiedział Adnan Kazim, Chief Commercial Officer, Emirates.

– To partnerstwo zapewni idealną bramę dla naszych klientów, gdyż staramy się zwiększyć możliwości połączeń między Afryką a Bliskim Wschodem za pośrednictwem hubu Emirates w Dubaju. Partnerstwa takie jak to mają kluczowe znaczenie w branży lotniczej, ponieważ wykorzystują wzajemną skalę i wydajność, aby zapewnić klientom bardziej płynne opcje podróży – skomentował  Julius Thairu, Chief Commercial and Customer Officer Kenya Airways.

Bilety dostępne są na stronie emirates.com, za pośrednictwem internetowych (ang. OTA, Online Travel Agent) i stacjonarnych biur podróży.

Linie Emirates rozpoczęły działalność w Kenii wraz z uruchomieniem lotów między Nairobi a Dubajem w 1995 roku i od tego czasu stale rozwijały połączenia na tej trasie do 14 lotów tygodniowo, obsługując przez ten czas ponad 5 milionów pasażerów. Emirates są również jedynymi liniami lotniczymi obsługującymi Kenię oferującymi prywatne, wydzielone kabiny klasy pierwszej, dzięki czemu pasażerowie podróżujący w klasie premium mogą cieszyć się doskonałymi doświadczeniami na każdym etapie podróży.

Kenya Airways uruchomiły niedawno bezpośrednie loty między Mombasą a Dubajem, oferując klientom 4 połączenia tygodniowo. Lot z Moi International Airport w Mombasie był drugim węzłem, poza Jomo Kenyatta International Airport, z którego przewoźnik obsługuje bezpośrednie połączenia ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi. KQ realizuje obecnie 10 lotów tygodniowo do Dubaju z Nairobi, korzystając z samolotów B737-800 i Dreamlinerów B787-800.

Podróżujący do i z Kenii mogą cieszyć się komfortowymi kabinami oraz niepowtarzalnymi produktami i usługami Emirates. Na pokładzie samolotu pasażerowie podróżujący we wszystkich klasach mogą delektować się niezrównanymi doznaniami kulinarnymi, w tym inspirowanym regionalnymi potrawami wielodaniowym menu opracowanym przez zespół nagradzanych szefów kuchni, a także bogatej oferty napojów. Klienci mogą usiąść wygodnie i zrelaksować się, korzystając z ponad 6500 kanałów oferujących starannie wyselekcjonowaną globalną rozrywkę, w tym filmy z Afryki Wschodniej, programy telewizyjne, afrykańską muzykę, podcasty, gry, audiobooki i nie tylko, dzięki nagradzanemu systemowi rozrywki pokładowej ice linii Emirates.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.