Emoti.pl obchodzi 1 urodziny
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
Jesień 2022 jest czasem hucznych celebracji dla Emoti Group, częścią której jest portal Emoti.pl, który właśnie kończy 1 rok swojej działalności. Czym może pochwalić się młoda firma i jakie plany snuje na przyszłość?
Unikatowy portal na polskim rynku
12 miesięcy temu na polskim rynku pojawiła się firma Emoti.pl. To serwis oferujący pobyty w różnych częściach Polski i Europy, z możliwością rezerwacji bezpośredniej lub zakupu vouchera. Emoti to różne obiekty - od nowoczesnych hoteli ze SPA i bogatą ofertą masaży, przez Medical SPA i sanatoria, aż do klimatycznych miejsc, znajdujących się blisko natury.
Na tle polskich i europejskich serwisów do rezerwacji pobytów, Emoti.pl tworzy i zajmuje nową niszę. To serwis sprzedający m.in. vouchery, które świetnie sprawdzają się na prezent dla siebie i innych.
Oprócz wielu ofert hotelowych, jest portalem, który u podstaw swojego biznesu położył troskę o zielone płuca Ziemi. Emoti.pl współpracuje z fundacją Las na Zawsze, a każdy sprzedany pobyt to kolejny metr kwadratowy lasów.
Ambicje przekute w sukces
Z okazji urodzin serwis, we współpracy z Partnerami, przygotował szereg specjalnych ofert pobytowych. A to dzięki wybudowanej przez ten rok sieci dobrych partnerstw - zapewnia Radosław Przybyszewski, Business Development Manager Emoti.pl.
“Sukcesem i jednocześnie owocem ambitnej pracy jest na pewno pozyskanie takiej liczby Partnerów, mimo przeciwności losu. Co więcej, w ciągu roku wprowadzone zostały dwa rodzaje ofert - klasyczna rezerwacyjna oraz prezentowa, w postaci voucherów, które rezerwowane są w późniejszym terminie. Jest to unikalna cecha wyróżniająca nas w branży. I z naszego doświadczenia widzimy, że oba rozwiązania cieszą się podobnym powodzeniem wśród klientów” - opowiada Radosław Przybyszewski.
Oferta na stronie emoti.pl ciągle się rozwija i w październiku wyniosła ponad 35 miast i miejscowości, do których można się wybrać. Emoti.pl to luksusowe obiekty nad morzem, oferujące wypoczynek na najwyższym możliwym poziomie, klimatyczne górskie miejsca, znajdujące się w pobliżu tras spacerowych i hotele blisko natury, umożliwiające pobyt nad jeziorem czy w lesie.
Portal oferuje wypoczynek, który dla każdego oznacza coś nieco innego. Każdy z ponad 80 Partnerów Biznesowych zapewnia różny rodzaj relaksu - od imponujących pałaców, w którym czuć ducha historii, przez obiekty w centrum miasta i blisko popularnych atrakcji, aż do klimatycznych miejsc, w którym niemalże kończy się cywilizacja.
Dalej - więcej
Młody projekt nie zamierza zwalniać tempa. Zapowiada rozwój, dostosowanie oferty do potrzeb stałych i nowych klientów oraz spełnianie marzeń o dobrym wypoczynku - w Polsce i poza jej granicami.
“Do końca roku szykujemy się na prężny rozwój oferty. Przed nami nowe współprace z Partnerami Biznesowymi, również tymi z najwyższej półki. Co mogę dodać? Niezmiennie zapraszamy do współpracy!” - podsumowuje Radosław Przybyszewski.
O Emoti.pl
Emoti.pl jest częścią Emoti Group, która ma ugruntowaną pozycję na rynku polskim, litewskim, łotewskim, estońskim i fińskim, a jej częścią jest między innymi Wyjątkowy Prezent. Emoti.pl oferuje pobyty zarówno w klasycznej formie, rezerwowanej od razu w momencie zakupu, jak i w formie voucherów na pobyty, rezerwowanych w późniejszym terminie i świetnie sprawdzających się na prezent - dla siebie i bliskich. Emoti to przeróżne obiekty - od nowoczesnych hoteli, przez Medical SPA i sanatoria, aż do klimatycznych miejsc poza głównymi miastami.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.