Goście hoteli Louvre Hotels Group nie muszą rozstawać się ze zwierzakami
We wszystkich hotelach marek Campanile i Première Classe oraz w wybranych hotelach marki Golden Tulip należących do grupy hotelowej Louvre wprowadzono wspólną politykę w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych, dzięki której właściciele mogą w pełni cieszyć się towarzystwem swoich pupili, a pozostali goście niezakłóconym komfortem wypoczynku.
Na bazie doświadczeń zagranicznych hoteli grupy, w których kampania realizowana pod hasłem Pets Friendly zaskarbiła sobie sympatię gości, przygotowano koncepcję dostosowaną do polskich realiów i przetestowano ją w ramach przeprowadzonej kilka lat temu pilotażowej akcji w hotelu Campanile Bydgoszcz.
– Nasze hotele zawsze były przyjazne zwierzętom. Docierały do nas jednak sygnały, że goście odwiedzający nas w towarzystwie swoich czworonożnych przyjaciół oczekują czegoś więcej: rozwiązań, dzięki którym będą mogli poczuć się naprawdę komfortowo. Korzystając z globalnych doświadczeń naszej grupy, wyszliśmy temu naprzeciw. Opracowaliśmy zestaw jasnych zasad oraz zadbaliśmy o właściwe zakomunikowanie ich wszystkim gościom. Dzięki temu właściciele zwierząt mogą w pełni cieszyć się wizytą, a pozostali goście mają pewność, że obecność czworonogów nie wpłynie w żaden sposób na jakość ich wypoczynku. Dla gości odwiedzających nasze hotele wraz ze zwierzakami przygotowaliśmy również pakiet dedykowanych usług i udogodnień, by zawsze czuli się u nas jak w domu – mówi Natalia Kukowska, inicjatorka akcji, Dyrektor Regionu Zachodniego oraz hotelu Campanile Bydgoszcz.
Kampania zapoczątkowana w bydgoskim hotelu objęła kolejne obiekty Louvre Hotels Group w Polsce. W recepcji właściciele zwierzaków mogą odebrać pakiet powitalny zawierający upominki i smakołyki oraz podstawowe akcesoria, list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu czworonogi, a także przewodnik po dostępnych w okolicy atrakcjach dla zwierzaków. Radą i opieką służy również cały zespół hotelowy, a spokój i bezpieczeństwo pupila gwarantuje nowy protokół obsługi pokojów, w których przebywają zwierzęta.
Za pobyt zwierząt w hotelach Louvre Hotels Group obowiązują opłaty, które uzależniono od wielkości pupila. Zwolnione są z nich psy asystujące, które cieszą się również nieco większą swobodą w hotelowych przestrzeniach publicznych. W jednym pokoju mogą przebywać jednocześnie nie więcej niż dwa zwierzęta.
– Dzięki informacjom, których goście udzielają nam o swoich pupilach już na etapie rezerwacji, możemy dobrze przygotować się na ich przybycie. Zwierzaki w naszych hotelach muszą oczywiście cały czas pozostawać pod opieką właścicieli, ale poza tym cieszą się dużą swobodą. Nasi goście doceniają wysiłek, który wkładamy w to, by ich pobyt w naszych hotelach wraz z pupilami nie wiązał się ze stresem, który często towarzyszy takim wyjazdom. Ze strony gości pojawiły się obawy, że nowe regulacje sanitarne związane z epidemią COVID-19 uniemożliwią im wizytę w hotelu w towarzystwie pupila. Zapewniamy, że w hotelach objętych akcją Pets Friendly zwierzęta są zawsze mile widziane. Zadowolenie i komfort naszych gości są dla nas najważniejsze i dotyczy to również psów i kotów, które odwiedzają nas wraz z właścicielami – dodaje Natalia Kukowska.
Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.