Komunikaty PR

Grupa Europ Assistance otworzyła oddział operacyjny w Tajlandii

2020-01-24  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

W styczniu tego roku Grupa Europ Assistance rozpoczęła bezpośrednią działalność operacyjną w Tajlandii. Decyzja ta pozwoli znacząco zwiększyć zaangażowanie i obecność firmy w całym regionie Azji.

Cieszymy się z rozszerzenia naszej obecności w Azji i otwarcia oddziału w Tajlandii. Nowe biuro w regionie to dopiero początek naszych planów dalszego rozwoju. Zależy nam, aby zapewniać wysoki poziom usług zarówno obecnym, jak i potencjalnym partnerom w regionie – mówi Philippe Demangeat, Dyrektor Generalny Azji Południowo-Wschodniej w Europ Assistance Group.

-Europ Assistance jest obecna w Azji od trzydziestu lat. Ta nowa ekspansja dodatkowo podkreśla, jak ważne miejsce odgrywa ten region w rozwoju naszego biznesu i pozwala nam na zaznaczenie silnej pozycji na tym kluczowym dla nas rynku w celu zapewnienia wysokiego poziomu usług  – dodaje Pascal Baumgarten, Szef Regionu Europy Północnej, Środkowej i Wschodniej, Azji i Afryki w Grupie Europ Assistance.

Tajlandia jest bardzo atrakcyjnym kierunkiem podróży dla osób z całego świata.
W zeszłym roku odwiedziło ją ponad 40 mln ludzi. Coraz więcej Polaków wybiera również tę destynację na spędzenie urlopu, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Kierunek ten jest niezwykle atrakcyjny, ponieważ wciąż jeszcze egzotyczna dla nas Tajlandia daje gwarancję świetnej pogody w całkiem dobrej cenie.

Dzięki wzmocnionej obecności w tym rejonie Azji Europ Assistance jeszcze sprawniej będzie mogła pomagać klientom z całego świata. W ostatnich latach znacznie wzrasta liczba zgłoszeń polskich klientów, którzy potrzebowali naszej pomocy, przebywając w Tajlandii. Kraj ten znalazł się w Top 10 krajów, w których najczęściej organizujemy pomoc. Jesteśmy przekonani, że atrakcyjny i przystępny cenowo kierunek azjatycki, z czasem będzie jeszcze bardziej popularny i stanie się realną konkurencją dla wypoczynku w Europie – dodaje Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.