Komunikaty PR

Hotel bez smug na wizerunku, czyli jak dbać o powierzchnie szklane

2020-01-30  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Szklane elementy wyposażenia wnętrz stanowią ważny punkt w aranżacji przestrzeni hotelowych. Robią wrażenie na gościach i wpływają na wizerunek obiektu. Błyszczące powierzchnie są jednak dużo trudniejsze w pielęgnacji niż matowe. Jak zadbać, aby były zawsze nieskazitelnie czyste?

Goście hotelowi mają coraz większe wymagania co do świadczonych przez obiekt usług, jak i przestrzegania odpowiednich standardów czystości. Czasem najdrobniejsze niedopatrzenie, choćby smugi na ogromnym i pięknie zdobionym lustrze, może wpłynąć na ocenę i postrzeganie hotelu. Widać to wyraźnie, gdy przyjrzymy się opiniom na temat obiektów noclegowych zamieszczanym w popularnych serwisach rezerwacyjnych.

 

 - Zapewnienie najwyższych standardów czystości, najczęściej pod presją czasu, stanowi dla służby pięter nie lada wyzwanie. Szczególnie czasochłonne jest dbanie o powierzchnie szklane i błyszczące, takie jak lustra, stoliki, blaty, elementy dekoracyjne czy kabiny prysznicowe – przyznaje Aneta Krupa, Marketing Manager Facility Care, Hospitality, OPL w Ecolab.

 

Z pomocą przychodzą firmy dostarczające profesjonalne środki czystości do hoteli. Dzięki ogromnemu doświadczeniu i byciu w stałym kontakcie z klientem, znają potrzeby pracowników housekeepingu i wdrażają rozwiązania, które mogą ułatwić im pracę. W przypadku czyszczenia obiektów szklanych i błyszczących największą bolączką okazują się łatwo powstające smugi i sama procedura czyszczenia, która jest dość czasochłonna.

 

- Ekipom sprzątającym zależy przede wszystkim na tym, aby środki do czyszczenia obiektów szklanych działały szybko i skutecznie, a czyszczone powierzchnie nie wymagały polerowania - mówi Aneta Krupa z Ecolab. - Tak działa szybkoschnący środek Oasis Pro Glass. Wystarczy nanieść go spryskiwaczem bezpośrednio na czyszczoną powierzchnię lub ściereczkę z mikrofibry, wyczyścić szkło, a następnie wytrzeć do sucha. Preparat nie pozostawia smug i jest skuteczny nawet w przypadku twardej wody – dodaje Aneta Krupa.

Pamiętajmy, że środki czystości muszą być nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim wydajne. W celu usprawnienia procesu rozcieńczania i zapewnienia kontroli nad zużyciem produktów, warto zainstalować profesjonalny system dozowania. Pozwoli to też w znacznym stopniu zmniejszyć liczbę generowanych odpadów i transportów. Dla przykładu jeden dwulitrowy worek ze skoncentrowanym środkiem Oasis Pro Glass firmy Ecolab, wystarcza na przygotowanie ponad tysiąca wielokrotnego użytku butelek ze spryskiwaczem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Produkt, liczby i duma z Polski. Szanse i wyzwania turystyki przyjazdowej Biuro prasowe
2024-03-26 | 13:15

Produkt, liczby i duma z Polski. Szanse i wyzwania turystyki przyjazdowej

fot. oLIVE media Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w zarządzaniu, a także najważniejsze trendy konsumenckie – w środę, 20 marca
Turystyka Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie
2024-03-25 | 10:38

Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tysięcy obiektów w ponad 40 krajach w pierwszej połowie 2024
Turystyka CX w turystyce: jakie trendy kształtują oczekiwania klientów?
2024-03-20 | 11:45

CX w turystyce: jakie trendy kształtują oczekiwania klientów?

Obsługa klienta w branży podróże i turystyka należy do najgorzej ocenianych pośród wszystkich sektorów gospodarki w Polsce. Według najnowszych badań Armatis Customer

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.