Hotele B&B ponownie otwarte. Sieć planuje dalszy rozwój w Polsce
– Niezależnie od wyzwań, którym obecnie musimy stawić czoło, chcemy kontynuować nasz rozwój – mówi Béatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska. Wszystkie hotele B&B są ponownie otwarte dla gości, a sieć planuje w Polsce kolejne inwestycje.
Hotele B&B w Polsce ponownie przyjmują gości, ale nie w każdym z miast zdecydowano się na ten krok od razu po zniesieniu zakazu działalności hoteli. – Decyzje o uruchomieniu naszych obiektów podejmowaliśmy na podstawie aktualnej sytuacji w poszczególnych regionach. 4 maja br. otworzyliśmy hotele w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi. W następnym tygodniu dołączyły do nich Toruń, Kraków oraz Rzeszów. W kolejnym uruchomiliśmy nasz obiekt w Nowym Targu. Jako ostatni, ze względu na zwiększenie liczby przypadków koronawirusa na Śląsku, otworzyliśmy hotel w Katowicach. Tym samym od 1 czerwca br. wszystkie nasze hotele są otwarte i gotowe na przyjęcie gości – relacjonuje Béatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Sp. z o.o.
– Najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników, dlatego wprowadziliśmy dodatkowe procedury higieniczne w naszych hotelach. Na bieżąco monitorujemy sytuację epidemiczną i stosujemy się do zaleceń krajowych służb sanitarnych – precyzuje.
Choć COVID-19 bardzo mocno uderzył w branżę hotelową, długoterminowe plany rozwoju sieci B&B Hotels w naszym kraju nie uległy zmianom. – Niezależnie od wyzwań, z którymi obecnie musimy się zmierzyć, chcemy kontynuować nasz rozwój w Polsce. Poszukujemy istniejących hoteli, które możemy wynająć, projektów hotelowych lub typu mixed-used, w których będziemy wynajmować hotel, po ich zrealizowaniu przez inwestora – dodaje Béatrice Bouchet.
Najważniejszym dla B&B Hotels elementem pozostaje lokalizacja. – Zależy nam szczególnie na powierzchniach w centrach miast, w pobliżu miejsc o przeznaczeniu biznesowym oraz walorach turystycznych i rozrywkowych, z dobrą widocznością i łatwym dostępem. Chcielibyśmy zagościć z naszą marką w wielu miastach, nie tylko w tych największych, na przykład: w Gdańsku, Gdynii, Szczecinie, Białymstoku, Olsztynie, Gliwicach, Zabrzu, Częstochowie, Opolu czy Zielonej Górze. Jesteśmy zainteresowani również zwiększeniem naszej bazy noclegowej w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, gdzie mamy już swoje obiekty, ale wciąż dostrzegamy zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi hotelowe w doskonałej lokalizacji i korzystnej cenie – wyjaśnia Béatrice Bouchet.
Atrakcyjne położenie to strategiczny element, na którym opiera się model biznesowy sieci i wizytówka wszystkich hoteli B&B Hotels. Dla przykładu rzeszowski obiekt, podobnie jak wrocławski, mieści się w pobliżu rynku Starego Miasta oraz Dworca Głównego PKP. Krakowski natomiast za bliskich sąsiadów ma Wawel oraz Centrum Konferencyjne ICE Kraków, a warszawski – lotnisko.
B&B Hotels to znana i ceniona sieć hoteli ekonomicznych, obecna we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Belgii, Czechach, Portugalii, Słowenii i Szwajcarii, a także w Brazylii. Wśród ponad 500 hoteli, którymi zarządza, osiem z nich mieści się w Polsce: w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu oraz w Rzeszowie.
Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
Zamek Janów Podlaski rusza z jesienno-zimową ofertą MICE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.