Komunikaty PR

Jak chronić branżę turystyczną?

2020-06-08  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kupniewska
Grupa FLPR

ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl
Do pobrania ezviz ( 0.31 MB )

Właściciele hoteli, pensjonatów i małych ośrodków wbrew pozorom borykają się z podobnymi problemami. Kto właśnie wjechał na posesję? Czy jest to gość, czy może ktoś nielegalnie parkuje na prywatnym miejscu? Jak chronić ośrodek nawet w środku nocy? Z odpowiedzią na te pytania przychodzą inteligentne kamery, których zaawansowane funkcje stanowią ogromną pomoc w prowadzeniu biznesu.

 

Sztuczna inteligencja na pomoc właścicielom hoteli

 

Wyobraźmy sobie kamerę, która dzięki podwójnym obiektywom rejestruje kolorowy obraz nawet w ciemności. Sama potrafi rozróżnić postać człowieka, psa czy samochód i na dodatek wie, kiedy wysłać odpowiedni komunikat głosowy. W momencie, gdy na obszarze, który nie jest pozostawiony do dyspozycji osób z zewnątrz, ktoś się pojawi, kamera może uruchomić alarm lub komunikat głosowy informujący o pobycie w strefie prywatnej. Ta cała „magia” dzieje się sama i skumulowana jest w jednym urządzeniu. Mowa o kamerze C3X od firmy Ezviz — producenta kamer smart home. To jednak nie koniec jej przydatnych funkcji. Właściciele hoteli na pewno wielokrotnie mieli do czynienia z różnymi zajściami wśród swoich gości, a dzięki wysokiej jakości nagraniom w kolorze, możliwości wykrywania postaci oraz łatwemu dostępowi do nagrań w chmurze, wszelkie konflikty czy nieporozumienia można bardzo łatwo rozwiązać, odtwarzając odpowiednie video. Warto zapomnieć już o starodawnych przewijanych taśmach i poświęcaniu godzin na znalezienie odpowiednich fragmentów. Przeglądanie w chmurze Ezviz jest intuicyjne i przyjazne użytkownikowi, a odpowiednie treści wyszukamy w ciągu kilku minut. Dobrej jakości nagrania pozwolą na rozstrzyganie wszelkich sporów i nieprzyjemności. Jest to więc nie tylko narzędzie, które doskonale chroni hotel, ale przede wszystkim jego gości.

 

Małe ośrodki turystyczna także skorzystają

 

Kamera jest dedykowana nie tylko dużym hotelom, ale także mniejszym biznesom, których nie stać na całodobową ochronę w postaci stróża czy specjalistycznej firmy. Dla takich ośrodków, które nie przyjmują niespodziewanych gości o każdej porze dnia i nocy, bardzo przydatne może okazać się wykrywanie obcych osób na posesji we wskazanych godzinach. Kamera może wówczas wysłać odstraszający alarm, który pogoni intruza. Co ciekawe, sami możemy ustalić obszar, który kamera będzie chronić, aby nie wzbudziła alarmu niepotrzebnie. Dzięki wbudowanym algorytmom głębokiego uczenia się sztucznej inteligencji C3X rozpoznaje poruszające się osoby i pojazdy i odróżnia je od zwierząt, liści oraz innych nieistotnych przedmiotów. Kamera przesyła powiadomienia w czasie rzeczywistym na telefon użytkownika, kiedy pojazdy lub osoby przekroczą linie wyznaczone przez użytkownika w aplikacji. Dzięki temu od razu wiemy, co dzieje się wokół naszej posesji i mamy możliwość zareagować.

 

C3X to obecnie jedna z najbardziej zaawansowanych kamer znajdująca zastosowanie w ramach rozwiązań inteligentnego domu. Łączy w sobie funkcje, takie jak proaktywna obrona, komunikacja dwustronna i obsługa karty micro-SD. Posiada rewolucyjne technologie rejestrowania obrazu przy niskim poziomie oświetlenia. Dzięki swoim funkcjom zapewnia całodobową i całoroczną ochronę, bezpieczeństwo i spokój ducha właścicielom firm i ich klientom.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa FLPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.