Komunikaty PR

Jedno z najbardziej oryginalnych Muzeów w Warszawie wraca z wyjątkową ofertą

2021-02-05  |  07:50
Biuro prasowe
Do pobrania IP_MPW ( 0.1 MB )

Mowa o Muzeum Polskiej Wódki. To oryginalne miejsce ma w swojej ofercie nie tylko zwiedzanie rozbudowanej ekspozycji, poświęconej historii Polskiej Wódki, która wpisana jest na listę Chronionych Oznaczeń Geograficznych UE. Oferta obejmuje również spotkania w formie warsztatów czy wykładów.

Otwarte blisko 3 lata temu, na terenie zabytkowego Centrum Praskiego Koneser, Muzeum Polskiej Wódki to wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy. Na zwiedzających Muzeum gości, w pięciu galeriach czekają: sala kinowa, interaktywne ekspozycje, projekcje filmowe i unikatowe eksponaty historycznych butelek.

Zwiedzanie Muzeum to informacje teoretyczne, ale także duża porcja działań praktycznych. Warsztaty pod okiem profesjonalnego barmana czy wykład na zakończenie zwiedzania, połączony z degustacją to niewątpliwie element, który to miejsce wyróżnia.

Czego mogą spodziewać się zwiedzający, odwiedzając to miejsce?

Muzeum Polskiej Wódki wymyka się definicji standardowego muzeum, zarówno w formie jak i w treści przekazu. Nowoczesna aranżacja wnętrz połączona z interaktywną formą zwiedzania, seans w miedzianym kinie, makiety ogromnych urządzeń gorzelniczych czy autentyczna miedziana kolumna destylacyjna, to tylko niektóre z atrakcji. Wrażenie robią także zbiory kilkuset zabytkowych butelek oraz nietuzinkowy sposób ich ekspozycji.

Wart podkreślenia jest fakt, że przez cały czas zwiedzania Muzeum, grupie towarzyszy przewodnik. Wycieczki organizowane są aż w 7 językach: angielskim, niemieckim, rosyjskim, francuskim, hiszpańskim, włoskim i oczywiście polskim.

Spodziewać się należy także zaskakującego zakończenia wycieczki. Chętni, którzy chcą zgłębić tajniki odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz właściwego serwowania Polskiej Wódki, biorą udział w spotkaniu z profesjonalnym barmanem, którego elementem, poza bardzo ciekawą teorią, jest praktyka w formie degustacji trzech podstawowych rodzajów Polskiej Wódki. 

Elementem z pewnością wyróżniającym Muzeum Polskiej Wódki spośród innych muzeów, są spotkania w formie warsztatów. Barmani zapraszają na kameralne spotkania, podczas których uczestnicy uczą się jak prawidłowo przygotować koktajle z Polskiej Wódki oraz zgłębiają tajniki nalewek i infuzji.

W czasie pandemii, kiedy kina, teatry czy restauracje są pozamykane, tak przygotowana ekspozycja jest doskonałą alternatywą dla osób poszukujących zarówno rozrywki kulturalnej jak i towarzyskiej.

Muzeum doskonale zaadaptowano także do potrzeb wynikających z obowiązujących regulacji epidemicznych.  Ograniczono liczbę osób zwiedzających w jednej grupie z 25 do 10. Dla każdego uczestnika wycieczki wyznaczono bezpieczne miejsce, aby zachować niezbędny dystans. Wszyscy pracownicy Muzeum oraz każdy z gości zobowiązani są zakrywania nosa i ust.  Na każdej z galerii ustawiono ogólnodostępne dozowniki z płynem dezynfekującym, a po każdej grupie zwiedzających dezynfekowane są wszystkie interaktywne nośniki.

Z oferty Muzeum nie znikają także działania on-line. Muzeum można wirtualnie zwiedzać, poznać pracowników, oglądając serial Z żyta wzięte lub poznać interesujące fakty z historii Polskiej Wódki, wykupując 48-godzinny dostęp do platformy VOD  https://zwiedzaj-online.pl/

Od 2 lutego Muzeum otworzyło drzwi dla zwiedzających, wracając do pracy w niezmienionym trybie. Będzie czynne od wtorku do niedzieli w godz.12:00-20:00.

Więcej informacji na stronie www.muzeumpolskiejwodki.pl

Serdecznie zapraszamy!

 

Więcej informacji na stronie Muzeum Polskiej Wódki: https://muzeumpolskiejwodki.pl/

Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/MuzeumPolskiejWodki

Śledź nas na Instagramie: https://www.instagram.com/polishvodkamuseum/?hl=pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.