Komunikaty PR

Join UP! - nowy touroperator z wakacyjną promocją dla rodzin.

2023-03-22  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Jasińska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/

Join UP! to ukraińska firma rodzinna, która działa jako touroperator od 2010 roku. W tym czasie obsłużyła ponad 5,7 miliona turystów, stała się jednym z ważniejszych touroperatorów i kluczowych graczy na wschodnim rynku turystycznym. W swojej ofercie ma ponad 45 kierunków, a obecnie współpracuje z 7000 agencji na całym świecie. Polska jest ósmym krajem, w którym dostępna jest oferta firmy. Wejściu na nasz rynek towarzyszy specjalna promocja “Kids Go Free”.

- W Polsce zaczynamy od destynacji takich jak Turcja, Czarnogóra, Egipt, Albania i Tunezja. Nasze oferty są dostępne w biurach agencyjnych, w tym u multi-agentów i agentów – mówi Serhii Kyrychenko, Business Development Director Outgoing Join UP! | Managing Director Join UP! Incoming Tour operator.

NA DOBRY POCZĄTEK “KIDS GO FREE”

Join UP! zaczyna w Polsce dużym uderzeniem. Z okazji Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF, firma ogłosiła specjalną ofertę dla turystów z dziećmi - promocję Kids Go Free. Rezerwując wycieczkę do Turcji dla dwóch osób pełnopłatnych, dziecko podróżuje za darmo. Oferta specjalna obowiązuje od 15 do 24 marca, okres podróży obejmuje sezon wakacyjny tj. od 01.06.2023 do 31.08.2023. W skład promocji wchodzi: lot w obie strony; transfer grupowy z/na lotnisko; zakwaterowanie w hotelu z wybranym rodzajem wyżywienia, ubezpieczenie podstawowe, składka na fundusze TFG i TFP oraz wybrana wycieczka fakultatywna.

- Tego lata wakacje w Turcji mogą być jeszcze tańsze dla wszystkich rodzin dzięki promocji Kids Go Free. W Join UP! pragniemy stworzyć możliwość podróżowania każdemu i nieustannie inspirować ludzi do odkrywania nowych miejsc. Możliwość spędzenia wakacji w ciepłym, pięknym kraju jest rodzajem terapii i ukojenia, dlatego nasza oferta jest przyjazna i zachęcająca - podkreśla Katarzyna Bayraktar, Sales and Development Manager w Join UP! Polska.

„CHCEMY PODBIĆ SERCA POLAKÓW”

Założycielami Join UP! są Yuriy i Oleksandr Alba. W Polsce firmą zarządza Alina Alba, Prezes Join UP! Polska. Marka Join UP! razem z liniami lotniczymi SkyUp Airlines tworzą grupę UPFamily. Grupa działa w Ukrainie, Mołdawii, Kazachstanie, Łotwie, Litwie, Estonii i Rumunii, a teraz także Polsce. Polska to dla Join UP! rynek szczególny i wyjątkowy z dwóch powodów: biznesowego i emocjonalnego. Ogromne znaczenie ma to, że Polacy polubili podróżowanie, chętnie zwiedzają świat i stali się atrakcyjnymi klientami dla touroperatorów. Ponad 3 miliony turystów rocznie czynią nasz rynek turystyczny najszybciej rozwijającym się w całej Unii Europejskiej.

- Jesteśmy w Polsce, ponieważ nasza firma stale rośnie i ma długofalowe plany rozwoju w Europie. Polska jest dużym i ugruntowanym rynkiem, ale wciąż widzimy szansę, by zaoferować polskim turystom nowe kierunki, nowy poziom usług, dać ludziom więcej możliwości wyboru i podróżowania. Oczywiście, wiemy, że jest tu wielu Ukraińców i z przyjemnością przedstawimy im nasze oferty turystyczne. Wierzymy, że Ukraińcy wybiorą Join UP! i będą wspierać Join UP! Polska na jej nowej drodze - mówi Kateryna Ushakova, Europe Regional Director Join UP!

Zespół Join UP! tworzy grupa prawdziwych pasjonatów podróży, ekspertów z wieloletnim doświadczeniem na rynku turystycznym, którzy z ogromnym entuzjazmem podchodzą do rozwoju firmy w Polsce.

- Podróże to dla mnie coś wyjątkowego, dlatego związałam się z Join UP! prawie od początku istnienia firmy. Razem ze świetnym zespołem nie tylko możemy realizować swoje pasje, ale też zarażać innych miłością do odkrywania nowych zakątków świata. I to się udaje! W 2019 roku, Join UP! zorganizował wakacje do Egiptu dla 665 000 turystów, realizując 65 lotów tygodniowo. W Ukrainie odczarowaliśmy Egipt jako kierunek tylko na wyjazdy poza latem. Dzięki nam destynacja ta została otwarta dla Ukraińców przez cały rok – to samo zrobimy w Polsce! – podkreśla Kateryna Artiukh, Head of Product Marketing Join UP!

NA WŁASNYCH SKRZYDŁACH

Join UP! zdecydowanie stawia na podróżowanie i współpracę w przyjaznym tylu. Silne więzi strategiczne ze SkyUp Airlines pozwalają Join UP! wzmacniać pozycję na rynku. Wspólnie obydwie firmy działają jako UPFamily. W 2021 roku linia SkyUp Airlines była na drugim miejscu wśród ukraińskich przewoźników lotniczych pod względem liczby lotów w przestrzeni powietrznej Ukrainy. Taka ścisła współpraca jest ogromnym atutem firmy i pozycjonuje Join UP! jako jednego z niewielu touroperatorów dysponującego własnymi skrzydłami.

Dodatkowo, ciekawostką jest, że firma stawia na komfort nie tylko pasażerów, ale i pracowników - to pierwsza linia lotnicza na świecie, która zaproponowała stewardesom zdjęcie szpilek i zastąpienie ich wygodnym sportowym obuwiem.

 

O firmie:

Join UP!™ to ukraiński touroperator, który powstał w 2010 roku. W ciągu 13 lat stał się jednym z najsilniejszych organizatorów turystyki i jednym z kluczowych graczy na rynku turystycznym. Przed wojną udział rynku Join UP™ wynosił 30%, zaś w 2023 roku osiąga 40%. Obroty osiągnęły 400 milionów dolarów w 2021 roku.

Podmioty działające pod marką Join UP!™ są reprezentowane również w Kazachstanie, Estonii, Łotwie, Litwie, Mołdawii, Polsce i Rumunii. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie. 

Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp Airlines są częścią grupy biznesowej UPFamily, która obecnie zatrudnia ponad 1500 pracowników we wszystkich krajach, w których jest obecna.

Foto: Karolina Czarnecka

Na zdjęciu od lewej Join UP! Team: Serhii Kyrychenko, Kateryna Artiukh, Katarzyna Bayraktar, Rafał Napierała, Krzysztof Majda

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024 Biuro prasowe
2024-11-22 | 01:00

Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Turystyka Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
2024-11-17 | 01:00

Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli

Pricing to niezwykle ważny proces, podczas którego firmy sektora HoReCa określają ceny, po których będą sprzedawać swoje usługi i produkty. Proces ten powinien stanowić
Turystyka Arche Klasztor Wrocław. Rusza kolejny niesamowity hotel w kolekcji Grochowskiego
2024-11-14 | 01:00

Arche Klasztor Wrocław. Rusza kolejny niesamowity hotel w kolekcji Grochowskiego

— Realizacja tej inwestycji wiąże się z niesamowitą historią. Mianowicie oglądaliśmy wówczas trzy obiekty i wybraliśmy już inny. W sumie wszystko było już zdecydowane, ale

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.