Komunikaty PR

Join UP! Polska podsumowuje pierwszy rok działalności

2023-12-12  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kępa
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
kinga.kepa|247.com.pl| |kinga.kepa|247.com.pl
501090578
https://247.com.pl/

Join UP! Polska rozpoczął działalność w listopadzie 2022 roku, a pierwsze wycieczki odbyły się już wiosną tego roku. Od tego czasu touroperator zabrał na wakacje ponad 20 000 podróżnych z Polski. Obecność marki w 8 różnych krajach stwarza możliwość porównania wyników oraz wskazania wspólnych, jak i unikalnych cech, charakteryzujących polskich turystów.  

Trzy najpopularniejsze destynacje wśród polskich turystów to Turcja (37,35%), Egipt (36,69%) i Tunezja (8%). Turcja od lat utrzymuje swoją pozycję jako niekwestionowany lider wśród kierunków na prawie wszystkich rynkach Join UP!, z wyjątkiem Rumunii. Warto zauważyć, że w pozostałych krajach, gdzie obecny jest Join UP!, Czarnogóra odnotowuje trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych kierunków podróży. To dowód na rosnącą popularność tego malowniczego regionu. Jednak w Polsce, Czarnogóra nie cieszy się jeszcze taką samą popularnością.

Średni koszt wycieczki w przeliczeniu na 1 turystę w Polsce wyniósł 2 772 zł, co wpisuje się w standard dla wszystkich rynków UE. Co istotne, aż 64,4% polskich turystów wybrało pakiety turystyczne w przedziale cenowym poniżej 7 000 zł. Kolejne 32% podróżujących zdecydowało się na pakiety w przedziale cenowym od 7 000 do 15 000 zł, podczas gdy jedynie 3,4% wybrało luksusowe wycieczki, których koszt przekraczał 15 000 zł.

Tylko 32,73% klientów z Polski decyduje się na podróżowanie z dziećmi, co stanowi niższy odsetek w porównaniu do średniej wynoszącej 40,92% na innych rynkach. Rumunia wyróżnia się największym odsetkiem turystów podróżujących z dziećmi, osiągając 50,4%. Warto zauważyć, że mimo tego, tylko 1,5% Polaków wybiera hotele tylko dla dorosłych.

Pod względem zakwaterowania, większość turystów preferuje komfortowe warunki, najwięcej osób jeździło do 5-gwiazdkowych hoteli. 48,19% klientów Join UP! wybrało hotele 5*, 39,68% hotele 4*. Podobne tendencje obserwujemy na wszystkich rynkach. W Polsce hotele 5* są najpopularniejszym wyborem, w takich krajach jak Estonia, Litwa, Łotwa, Mołdawia i Rumunia hotele o najwyższym standardzie są wybierane jeszcze częściej. Gości wyjeżdżających do hoteli 3* jest 8,3%.

Join UP! oferuje swoim klientom szeroki wybór opcji zakwaterowania. Ale aż 90,74% klientów zdecydowało się na opcję All Inclusive, obejmującą również Ultra All Inclusive. Rezerwacje wyłącznie noclegów oraz opcje niepełnego wyżywienia stanowią niecałe 4% wszystkich dokonanych rezerwacji, podczas gdy wariant Bed & Breakfast wybrało jedynie 2% podróżnych. Tendencja korzystania z All Inclusive jest powszechna na wszystkich rynkach. To potwierdza rosnącą popularność tego rodzaju wakacji, związanej z lepszym stosunkiem jakości do ceny oraz znakomitą obsługą.

- W pierwszym roku działalności firma Join UP! prezentuje się bardzo obiecująco, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że nasza aktywność skupia się głównie na sezonie letnim. Obecnie rozpoczęliśmy sprzedaż zimowych wycieczek i zauważamy rosnące zainteresowanie destynacjami takimi jak Sri Lanka, Zanzibar i innymi rajskimi miejscami wypoczynku. Polska jest dla nas niezmiernie istotnym rynkiem i chciałbym wyrazić naszą głęboką wdzięczność polskim turystom za zaufanie, jakim nas obdarzyli. Choć nie ukrywamy, że polski rynek turystyczny stawia przed nami pewne wyzwania, to jednak jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu doświadczeniu i innowacyjnemu podejściu skutecznie sprostamy każdemu z nich. Jesteśmy pewni, że nasza zdolność dostosowywania się do potrzeb klientów i dynamiczny rozwój pozwolą nam osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w przyszłości mówi Sergey Kyrychenko, Business Development Director Join UP!.

- Polscy turyści, z natury są przywiązani do swoich tradycyjnych wyborów, potrafią być niezwykle wierni ulubionym destynacjom, co czasami stanowi wyzwanie przy wprowadzaniu nowych miejsc na rynek. Jednak z dumą informuję, że udało nam się to zrobić, szczególnie w przypadku jednej z naszych kluczowych destynacji - Egiptu. Hurghada od dawna była ulubionym miejscem polskich turystów, ale postanowiliśmy wprowadzić nową perspektywę, prezentując Sharm el Sheikh. Obecnie ten kurort stanowi aż 53% naszej sprzedaży, w porównaniu do 30% dla Hurghady. To nie tylko wyjątkowe osiągnięcie dla nas jako touroperatora, ale także fantastyczna szansa dla polskich turystów, którzy dzięki temu mogą odkrywać nowe miejsca i zdobywać nowe doświadczenia. Sharm el Sheikh jest szczególnie atrakcyjny ze względu na bogactwo atrakcji dostępnych dla każdego podróżującego przez cały rok. To miejsce zostało niedawno gruntownie odnowione, co zaowocowało powstaniem wielu nowych i fascynujących miejsc, klubów nocnych oraz parków wodnych mówi Dagmara Krasińska, Destination Commercial Director w Join UP! Europe.

Join UP! kontynuuje swą misję dostarczania niezapomnianych wrażeń z podróży, dążąc jednocześnie do utrzymania pozycji zaufanego partnera dla podróżnych w każdym wieku. Do końca roku touroperator planuje osiągnąć obroty w wysokości 400 milionów euro, obsługując 550 000 podróżnych na wszystkich 8 rynkach.

O firmie:  

Join UP! Polska to touroperator, który działa na polskim rynku od 2022 roku, z Wpisem do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych Województwa Mazowieckiego nr 2572. Join UP!™ to ukraiński touroperator, który powstał w 2010 roku. W ciągu 13 lat stał się jednym z najsilniejszych organizatorów turystyki i jednym z kluczowych graczy na rynku turystycznym. Przed wojną udział rynku Join Up™ w Ukrainie wynosił 30%, zaś w 2023 roku osiągnął 40%. W 2021 roku obroty osiągnęły 400 mln USD. Podmioty działające pod marką Join UP!™ są reprezentowane również w Estonii, Litwie, Łotwie, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce i Rumunii. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie. Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp są częścią grupy biznesowej UPFamily, która obecnie zatrudnia ponad 1500 pracowników.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Ryga na weekend: muzyczne serce stolicy Łotwy Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Ryga na weekend: muzyczne serce stolicy Łotwy

Lato i jesień 2024 to czas, kiedy uwaga miłośników dobrej muzyki skierowana jest na Rygę. Turyści odwiedzają stolicę Łotwy nie tylko by podziwiać jej zabytki, piękną
Turystyka Nad turystyką wciąż świeci słońce
2024-07-12 | 12:00

Nad turystyką wciąż świeci słońce

Nad turystyką wciąż świeci słońce – pomimo niepewności gospodarczej i narastających napięć geopolitycznych   W skrócie  - Średni globalny wskaźnik
Turystyka BRAK ZDJĘCIA
2024-07-10 | 07:00

5 nowych technologii, które poprawiają pobyt w hotelu

Branża hotelarska coraz chętniej otwiera się na innowacje technologiczne. Już teraz w wielu obiektach możemy spotkać się np. z samoobsługowym zameldowaniem, mobilnymi kluczami lub tabletami służącymi do zarządzania pokojem.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.