Komunikaty PR

Join UP! Polska podsumowuje pierwszy rok działalności

2023-12-12  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Jasińska
24/7 Communication

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.jasinska|247.com.pl| |aleksandra.jasinska|247.com.pl
500002427
https://247.com.pl/

Join UP! Polska rozpoczął działalność w listopadzie 2022 roku, a pierwsze wycieczki odbyły się już wiosną tego roku. Od tego czasu touroperator zabrał na wakacje ponad 20 000 podróżnych z Polski. Obecność marki w 8 różnych krajach stwarza możliwość porównania wyników oraz wskazania wspólnych, jak i unikalnych cech, charakteryzujących polskich turystów.  

Trzy najpopularniejsze destynacje wśród polskich turystów to Turcja (37,35%), Egipt (36,69%) i Tunezja (8%). Turcja od lat utrzymuje swoją pozycję jako niekwestionowany lider wśród kierunków na prawie wszystkich rynkach Join UP!, z wyjątkiem Rumunii. Warto zauważyć, że w pozostałych krajach, gdzie obecny jest Join UP!, Czarnogóra odnotowuje trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych kierunków podróży. To dowód na rosnącą popularność tego malowniczego regionu. Jednak w Polsce, Czarnogóra nie cieszy się jeszcze taką samą popularnością.

Średni koszt wycieczki w przeliczeniu na 1 turystę w Polsce wyniósł 2 772 zł, co wpisuje się w standard dla wszystkich rynków UE. Co istotne, aż 64,4% polskich turystów wybrało pakiety turystyczne w przedziale cenowym poniżej 7 000 zł. Kolejne 32% podróżujących zdecydowało się na pakiety w przedziale cenowym od 7 000 do 15 000 zł, podczas gdy jedynie 3,4% wybrało luksusowe wycieczki, których koszt przekraczał 15 000 zł.

Tylko 32,73% klientów z Polski decyduje się na podróżowanie z dziećmi, co stanowi niższy odsetek w porównaniu do średniej wynoszącej 40,92% na innych rynkach. Rumunia wyróżnia się największym odsetkiem turystów podróżujących z dziećmi, osiągając 50,4%. Warto zauważyć, że mimo tego, tylko 1,5% Polaków wybiera hotele tylko dla dorosłych.

Pod względem zakwaterowania, większość turystów preferuje komfortowe warunki, najwięcej osób jeździło do 5-gwiazdkowych hoteli. 48,19% klientów Join UP! wybrało hotele 5*, 39,68% hotele 4*. Podobne tendencje obserwujemy na wszystkich rynkach. W Polsce hotele 5* są najpopularniejszym wyborem, w takich krajach jak Estonia, Litwa, Łotwa, Mołdawia i Rumunia hotele o najwyższym standardzie są wybierane jeszcze częściej. Gości wyjeżdżających do hoteli 3* jest 8,3%.

Join UP! oferuje swoim klientom szeroki wybór opcji zakwaterowania. Ale aż 90,74% klientów zdecydowało się na opcję All Inclusive, obejmującą również Ultra All Inclusive. Rezerwacje wyłącznie noclegów oraz opcje niepełnego wyżywienia stanowią niecałe 4% wszystkich dokonanych rezerwacji, podczas gdy wariant Bed & Breakfast wybrało jedynie 2% podróżnych. Tendencja korzystania z All Inclusive jest powszechna na wszystkich rynkach. To potwierdza rosnącą popularność tego rodzaju wakacji, związanej z lepszym stosunkiem jakości do ceny oraz znakomitą obsługą.

- W pierwszym roku działalności firma Join UP! prezentuje się bardzo obiecująco, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że nasza aktywność skupia się głównie na sezonie letnim. Obecnie rozpoczęliśmy sprzedaż zimowych wycieczek i zauważamy rosnące zainteresowanie destynacjami takimi jak Sri Lanka, Zanzibar i innymi rajskimi miejscami wypoczynku. Polska jest dla nas niezmiernie istotnym rynkiem i chciałbym wyrazić naszą głęboką wdzięczność polskim turystom za zaufanie, jakim nas obdarzyli. Choć nie ukrywamy, że polski rynek turystyczny stawia przed nami pewne wyzwania, to jednak jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu doświadczeniu i innowacyjnemu podejściu skutecznie sprostamy każdemu z nich. Jesteśmy pewni, że nasza zdolność dostosowywania się do potrzeb klientów i dynamiczny rozwój pozwolą nam osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w przyszłości mówi Sergey Kyrychenko, Business Development Director Join UP!.

- Polscy turyści, z natury są przywiązani do swoich tradycyjnych wyborów, potrafią być niezwykle wierni ulubionym destynacjom, co czasami stanowi wyzwanie przy wprowadzaniu nowych miejsc na rynek. Jednak z dumą informuję, że udało nam się to zrobić, szczególnie w przypadku jednej z naszych kluczowych destynacji - Egiptu. Hurghada od dawna była ulubionym miejscem polskich turystów, ale postanowiliśmy wprowadzić nową perspektywę, prezentując Sharm el Sheikh. Obecnie ten kurort stanowi aż 53% naszej sprzedaży, w porównaniu do 30% dla Hurghady. To nie tylko wyjątkowe osiągnięcie dla nas jako touroperatora, ale także fantastyczna szansa dla polskich turystów, którzy dzięki temu mogą odkrywać nowe miejsca i zdobywać nowe doświadczenia. Sharm el Sheikh jest szczególnie atrakcyjny ze względu na bogactwo atrakcji dostępnych dla każdego podróżującego przez cały rok. To miejsce zostało niedawno gruntownie odnowione, co zaowocowało powstaniem wielu nowych i fascynujących miejsc, klubów nocnych oraz parków wodnych mówi Dagmara Krasińska, Destination Commercial Director w Join UP! Europe.

Join UP! kontynuuje swą misję dostarczania niezapomnianych wrażeń z podróży, dążąc jednocześnie do utrzymania pozycji zaufanego partnera dla podróżnych w każdym wieku. Do końca roku touroperator planuje osiągnąć obroty w wysokości 400 milionów euro, obsługując 550 000 podróżnych na wszystkich 8 rynkach.

O firmie:  

Join UP! Polska to touroperator, który działa na polskim rynku od 2022 roku, z Wpisem do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych Województwa Mazowieckiego nr 2572. Join UP!™ to ukraiński touroperator, który powstał w 2010 roku. W ciągu 13 lat stał się jednym z najsilniejszych organizatorów turystyki i jednym z kluczowych graczy na rynku turystycznym. Przed wojną udział rynku Join Up™ w Ukrainie wynosił 30%, zaś w 2023 roku osiągnął 40%. W 2021 roku obroty osiągnęły 400 mln USD. Podmioty działające pod marką Join UP!™ są reprezentowane również w Estonii, Litwie, Łotwie, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce i Rumunii. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie. Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp są częścią grupy biznesowej UPFamily, która obecnie zatrudnia ponad 1500 pracowników.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7 Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc Biuro prasowe
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych

Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.

Transport

Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.

Handel

Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.