Komunikaty PR

Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów

2022-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Pięć regionów i jeden cel - promocja kraju wśród Austriaków i Szwajcarów. Kampania “Poland Soul Travel” Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej przybliża mieszkańcom Austrii i Szwajcarii turystyczne walory Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska oraz Podlasia, wpisując się w trend turystyki w duchu slow.

 

Innowacyjna kampania turystyczna Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu pt. "Poland Soul Travel" wystartowała w marcu. Prezentuje ona Austriakom i Szwajcarom wybrane regiony turystyczne. Odchodząc od tradycyjnej praktyki promowania kraju przez pryzmat jego największych miast i najbardziej znanych zabytków, kampania prezentuje to, co w Polsce najpiękniejsze: dziką przyrodę, idealne warunki do uprawiania sportów, wyjątkową historię, pyszne jedzenie i urocze pensjonaty tworzone z miłością, zwłaszcza gospodarstwa agroturystyczne. - Turystyka w stylu slow stała się w ostatnim czasie dużym trendem. Zmęczenie życiem na pełnych obrotach sprawia, że ludzie chcą odpocząć w miejscach cichych, spokojnych, pośród natury. Kampania Poland Soul Travel ma pokazać, że Polska również jest miejscem, w którym można się zresetować, a przy tym - podziwiać piękno tutejszych regionów. Bo w Polsce też jest pięknie! - mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.

 

Kampania podkreśla przyrodnicze i kulturowe skarby pięciu regionów: Beskidu Niskiego, Sudetów, Podlasia, Kaszub i Górnego Śląska. Przewodnikami po każdym z nich są gospodarze wybranych gospodarstw agroturystycznych, którzy z zaangażowaniem i wiedzą opowiadają o swojej okolicy. Poland Soul Travel oferuje specjalne trasy zwiedzania wraz z opisami miejsc i rekomendacjami aktywności w wybranych regionach. Kampania zwraca uwagę na piękno Polski bocznych dróg, jak również wybrane atrakcje w największych miastach kraju, w tym w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie i Katowicach.

 

Realizowany projekt jest szczególnie ważny dla właścicieli niewielkich ośrodków wypoczynkowych, które ze względu na pandemię, kryzys ekonomiczny oraz sytuację w Ukrainie ucierpiały najbardziej. - Taki projekt był bardzo potrzebny, zważywszy na obecną sytuację. Należy jak najszybciej „odczarować” turystykę we wschodniej Polsce pod kątem bezpieczeństwa. Stykamy się z odmowami przyjazdu ze strony gości zagranicznych, którzy boją się wojny w Ukrainie i sytuacji z uchodźcami przy granicy z Białorusią. A u nas miło i spokojnie, zapraszamy - tłumaczy Agnieszka Piotrowska, właścicielka Zagrody Kuwasy na Podlasiu, jednego z miejsc wyróżnionych w ramach kampanii Poland Soul Travel.

 

Za realizację kampanii odpowiada Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Wiedniu pod przewodnictwem dyrektora Marcina Płachno. Współautorem koncepcji i jej kuratorem jest Krzysztof Żwirski, koordynacją projektu zajęła się Agnieszka Kiewicz. Za media społecznościowe i działania Public Relations odpowiada agencja Olive Media, a za kampanię digitalową Orange Juice.

 

Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowany landing page www.polandsoultravel.com oraz media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) i kampanie digitalowe. Do tej pory dotarła ona do ponad miliona użytkowników. Zwieńczeniem projektu są wizyty dziennikarzy, blogerów podróżniczych, właścicieli biur podróży oraz tour operatorów z Austrii i Szwajcarii w gospodarstwach agroturystycznych w każdym z regionów.

 

Pierwsza edycja potrwa do końca grudnia. W związku z bardzo pozytywnym odbiorem kampanii, pomysłodawcy zapowiadają jej kontynuację w przyszłym roku. Do Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska i Podlasia dołączy pięć kolejnych regionów, które będą promować Polskę w zachodniej Europie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.