Komunikaty PR

Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów

2022-09-13  |  14:00
Biuro prasowe

Pięć regionów i jeden cel - promocja kraju wśród Austriaków i Szwajcarów. Kampania “Poland Soul Travel” Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej przybliża mieszkańcom Austrii i Szwajcarii turystyczne walory Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska oraz Podlasia, wpisując się w trend turystyki w duchu slow.

 

Innowacyjna kampania turystyczna Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu pt. "Poland Soul Travel" wystartowała w marcu. Prezentuje ona Austriakom i Szwajcarom wybrane regiony turystyczne. Odchodząc od tradycyjnej praktyki promowania kraju przez pryzmat jego największych miast i najbardziej znanych zabytków, kampania prezentuje to, co w Polsce najpiękniejsze: dziką przyrodę, idealne warunki do uprawiania sportów, wyjątkową historię, pyszne jedzenie i urocze pensjonaty tworzone z miłością, zwłaszcza gospodarstwa agroturystyczne. - Turystyka w stylu slow stała się w ostatnim czasie dużym trendem. Zmęczenie życiem na pełnych obrotach sprawia, że ludzie chcą odpocząć w miejscach cichych, spokojnych, pośród natury. Kampania Poland Soul Travel ma pokazać, że Polska również jest miejscem, w którym można się zresetować, a przy tym - podziwiać piękno tutejszych regionów. Bo w Polsce też jest pięknie! - mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.

 

Kampania podkreśla przyrodnicze i kulturowe skarby pięciu regionów: Beskidu Niskiego, Sudetów, Podlasia, Kaszub i Górnego Śląska. Przewodnikami po każdym z nich są gospodarze wybranych gospodarstw agroturystycznych, którzy z zaangażowaniem i wiedzą opowiadają o swojej okolicy. Poland Soul Travel oferuje specjalne trasy zwiedzania wraz z opisami miejsc i rekomendacjami aktywności w wybranych regionach. Kampania zwraca uwagę na piękno Polski bocznych dróg, jak również wybrane atrakcje w największych miastach kraju, w tym w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie i Katowicach.

 

Realizowany projekt jest szczególnie ważny dla właścicieli niewielkich ośrodków wypoczynkowych, które ze względu na pandemię, kryzys ekonomiczny oraz sytuację w Ukrainie ucierpiały najbardziej. - Taki projekt był bardzo potrzebny, zważywszy na obecną sytuację. Należy jak najszybciej „odczarować” turystykę we wschodniej Polsce pod kątem bezpieczeństwa. Stykamy się z odmowami przyjazdu ze strony gości zagranicznych, którzy boją się wojny w Ukrainie i sytuacji z uchodźcami przy granicy z Białorusią. A u nas miło i spokojnie, zapraszamy - tłumaczy Agnieszka Piotrowska, właścicielka Zagrody Kuwasy na Podlasiu, jednego z miejsc wyróżnionych w ramach kampanii Poland Soul Travel.

 

Za realizację kampanii odpowiada Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Wiedniu pod przewodnictwem dyrektora Marcina Płachno. Współautorem koncepcji i jej kuratorem jest Krzysztof Żwirski, koordynacją projektu zajęła się Agnieszka Kiewicz. Za media społecznościowe i działania Public Relations odpowiada agencja Olive Media, a za kampanię digitalową Orange Juice.

 

Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowany landing page www.polandsoultravel.com oraz media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) i kampanie digitalowe. Do tej pory dotarła ona do ponad miliona użytkowników. Zwieńczeniem projektu są wizyty dziennikarzy, blogerów podróżniczych, właścicieli biur podróży oraz tour operatorów z Austrii i Szwajcarii w gospodarstwach agroturystycznych w każdym z regionów.

 

Pierwsza edycja potrwa do końca grudnia. W związku z bardzo pozytywnym odbiorem kampanii, pomysłodawcy zapowiadają jej kontynuację w przyszłym roku. Do Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska i Podlasia dołączy pięć kolejnych regionów, które będą promować Polskę w zachodniej Europie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry? Biuro prasowe
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w
Turystyka Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
2024-12-06 | 15:30

Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta

Turystyka to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W szczególności regiony nadmorskie przyciągają inwestorów oraz turystów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.