Kartą Diners Club kupisz bilety komunikacji miejskiej online m.in. w Warszawie,
Diners Club Polska rozszerza akceptację o portale i aplikacje oferujące bilety komunikacji miejskiej w 5 miastach, w tym 4 wojewódzkich. Są to Warszawa, Wrocław, Łódź, Bydgoszcz i Jaworzno. Klienci mogą kupować bilety za pośrednictwem 7 serwisów i aplikacji należących do Mennicy Polskiej.
Diners Club Polska systematycznie powiększa krajową sieć akceptacji kart płatniczych. Od sierpnia do grona nowych akceptantów dołączyły 4 serwisy internetowe oraz 3 aplikacje mobilne, które oferują bilety komunikacji miejskiej w 5 polskich miastach. Klienci mogą płacić kartami Diners Club i Discover zarówno za bilety jednorazowe, jak i okresowe. Popularność codziennych płatności kartami Diners Club rośnie, podobnie jak korzystanie z komunikacji miejskiej.
- Cieszymy się z udanej współpracy z Mennicą Polską, do której należą wiodące na rynku aplikacje i portale internetowe, umożliwiające zakup biletów komunikacji miejskiej. Wychodzimy naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów a dzięki partnerom takim, jak Mennica Polska, First Data Polska SA należąca do Fiserv i Dotpay umacniamy naszą obecność wśród liderów płatności bezgotówkowych. Kolejne projekty uatrakcyjnienia oferty dla klientów indywidulanych i biznesowych Diners Club są w trakcie realizacji – mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska.
Lista nowych akceptantów:
• aplikacja mobilna Urbancard Wrocław,
• aplikacja mobilna Mint Mobile Warszawa,
• aplikacja mobilna Mint Mobile Łódź,
• portal wtp.waw.pl,
• portal bydgoskakartamiejska.com.pl,
• portal urbancard.pl,
• portal kartamiejska.pl.
Wszystkie aplikacje oraz trzy portale (bydgoskakartamiejska.pl, urbancard.pl i kartamiejska.pl) są własnością Mennicy Polskiej, natomiast operatorem systemu płatniczego jest DotPay. W przyszłości rozszerzenie obejmie również Poznań oraz Lublin, a także automaty stacjonarne i mobilne Mennicy Polskiej. Akceptacja w ztm.waw.pl jest wynikiem współpracy z First Data Polska SA należącą do Fiserv.
Powszechna akceptacja
Kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Castorama, IKEA, Leroy Merlin oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Diners Club Polska rozszerza również akceptację w miejscach, gdzie to tej pory płatności bezgotówkowe były ograniczone.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o Diners Club Polska
Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe, z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych oraz w 1,3 mln bankomatów. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.
Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl
Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.