Komunikaty PR

Kartą Diners Club kupisz bilety komunikacji miejskiej online m.in. w Warszawie,

2020-08-28  |  10:30
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Diners Club Polska rozszerza akceptację o portale i aplikacje oferujące bilety komunikacji miejskiej w 5 miastach, w tym 4 wojewódzkich. Są to Warszawa, Wrocław, Łódź, Bydgoszcz i Jaworzno. Klienci mogą kupować bilety za pośrednictwem 7 serwisów i aplikacji należących do Mennicy Polskiej.

Diners Club Polska systematycznie powiększa krajową sieć akceptacji kart płatniczych. Od sierpnia do grona nowych akceptantów dołączyły 4 serwisy internetowe oraz 3 aplikacje mobilne, które oferują bilety komunikacji miejskiej w 5 polskich miastach. Klienci mogą płacić kartami Diners Club i Discover zarówno za bilety jednorazowe, jak i okresowe. Popularność codziennych płatności kartami Diners Club rośnie, podobnie jak korzystanie z komunikacji miejskiej.

- Cieszymy się z udanej współpracy z Mennicą Polską, do której należą wiodące na rynku aplikacje i portale internetowe, umożliwiające zakup biletów komunikacji miejskiej. Wychodzimy naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów a dzięki partnerom takim, jak Mennica Polska, First Data Polska SA należąca do Fiserv i Dotpay umacniamy naszą obecność wśród liderów płatności bezgotówkowych. Kolejne projekty uatrakcyjnienia oferty dla klientów indywidulanych i biznesowych Diners Club są w trakcie realizacji – mówi Paweł Pomianowski, Prezes Zarządu Diners Club Polska.

Lista nowych akceptantów:

•          aplikacja mobilna Urbancard Wrocław,

•          aplikacja mobilna Mint Mobile Warszawa,

•          aplikacja mobilna Mint Mobile Łódź,

•          portal wtp.waw.pl,

•          portal bydgoskakartamiejska.com.pl,

•          portal urbancard.pl,

•          portal kartamiejska.pl.   

 

Wszystkie aplikacje oraz trzy portale (bydgoskakartamiejska.pl, urbancard.pl i kartamiejska.pl) są własnością Mennicy Polskiej, natomiast operatorem systemu płatniczego jest DotPay. W przyszłości rozszerzenie obejmie również Poznań oraz Lublin, a także automaty stacjonarne i mobilne Mennicy Polskiej.  Akceptacja w ztm.waw.pl jest wynikiem współpracy z First Data Polska SA należącą do Fiserv.

Powszechna  akceptacja

Kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Castorama, IKEA, Leroy Merlin oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Diners Club Polska rozszerza również akceptację w miejscach, gdzie to tej pory płatności bezgotówkowe były ograniczone.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe, z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych oraz w 1,3 mln bankomatów. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.

Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.