Komunikaty PR

Kontrola protokołów sanitarnych w hotelach sieci Louvre Hotels Group

2020-08-13  |  14:15

Louvre Hotels Group podejmuje kolejne kroki w ramach kampanii prozdrowotnej Clean&Safe, zobowiązując się do przeprowadzenia niezależnego audytu we wszystkich hotelach sieci do końca września, by upewnić się, że nowe metody zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych trwale wrosły w codzienność klientów i pracowników.

Współpraca ekspertów Louvre Hotels Group z NFS International

Globalna grupa hotelowa, dysponująca niemal 1500 hotelami (m.in. Golden Tulip, Metropolo by Golden Tulip, Première Classe) w 54 krajach, już na samym początku kryzysu związanego z pandemią COVID-19 opublikowała swoją Kartę Zobowiązań, by wyjść naprzeciw obawom zarówno klientów, jak i pracowników. Na jej podstawie eksperci grupy w zakresie kontroli jakości, inżynierii operacyjnej, cateringu, obsługi klienta oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wdrożyli co najmniej 200 nowych procedur i programów szkoleniowych we wszystkich obiektach sieci.

By trwale związać nowe procedury z codziennością pracowników i gości, Louvre Hotels Group powierzyła NSF International, światowemu liderowi w rozwiązaniach związanych z zarządzaniem ryzykiem w obszarze zdrowia publicznego, przeprowadzenie audytów w obiektach grupy w ponad 50 krajach.

Głównym zadaniem NSF International jest monitorowanie właściwego wdrożenia procedur w zakresie ochrony zdrowia we wszystkich hotelach grupy – niezależnie od szyldu, pod którym działa dany hotel, oraz tego, jak jest zarządzany. Cel ten zostanie osiągnięty jeszcze tego lata za pomocą pogłębionych audytów prowadzonych w trzech fazach, co pozwoli zminimalizować ryzyko związane z COVID-19 i wzmocnić zaufanie pracowników oraz klientów do Louvre Hotels Grup.

  1. PLAN: ewaluacja protokołów sanitarnych przyjętych przez grupę.
  2. IMPLEMENTACJA: ewaluacja implementacji protokołów w każdym obiekcie.
  3. POPRAWA: monitorowanie skuteczności programu przez działy operacyjne grupy.

Na koniec inspekcji każdy hotel, który spełnił wymagania określone przez NSF International, otrzymuje certyfikat oraz odznakę, która może zostać zaprezentowana u wejścia do obiektu. Jeśli obiekt nie spełni minimalnych kryteriów, ponowny audyt zostanie przeprowadzony w kolejnych tygodniach.

Możliwość zdalnego audytu w przypadku trudnej sytuacji epidemicznej

Biorąc pod uwagę lokalne obostrzenia sanitarne, a także po to, by umożliwić audyt we wszystkich hotelach do końca września, program Checked by NSF™ dopuszcza, by w niektórych trudniej dostępnych miejscach lub w krajach wciąż zmagających się z epidemią kontrola procedur odbywała się zdalnie – w formie wideokonferencji na komputerze czy smartfonie. W ramach zdalnego audytu właściciele hotelu otrzymują wskazówki dotyczące samooceny (w tym materiały fotograficzne, dokumenty etc.), a następnie uczestniczą w dwugodzinnej wideokonferencji z ekspertem z NFS International.

– Ten historyczny kryzys sprawił, że przyjęliśmy niezwykle proaktywną i responsywną postawę, gdy idzie o kontrolę jakości, inżynierię operacyjną i obsługę klienta. Wydało się nam oczywiste, że powinniśmy zdać się na dwa rodzaje ekspertyzy, zarówno na naszych wewnętrznych specjalistów z branży HoReCa, jak i na cieszącą się zaufaniem organizację zewnętrzną NSF International, z którą współpracujemy od 2016 roku. Naszym celem jest sprawić, by nowe standardy sanitarne stały się czymś naturalnym tak naszych pracowników, jak naszych klientów. Chcemy zarazem utrzymywać zbliżoną jakość obsługi we wszystkich z 1500 naszych hoteli w 54 krajach – powiedziała Sandrine Gosse, Quality and Customer Service Director, Louvre Hotels Group.

– COVID-19 to nowe wyzwanie, ale dążenie do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych i troska o dobre standardy higieniczne to nasza codzienność. Opinia publiczna zasługuje na to, by wiedzieć, że zdrowie publiczne jest priorytetem danego usługodawcy. Odznaka Checked by NSF™, umieszczona u wejścia do hotelu, dostarcza takiej informacji. W NSF zajmujemy się tego typu działaniami od ponad 75 lat. Nowy program Checked by NSF™ pomaga firmom otwierać się i funkcjonować, a wszystko dzięki opartym na nauce wytycznym oraz trosce o poprawne wdrażanie środków zapobiegawczych. Jako niezależna, światowa organizacja korzystamy z globalnej sieci ekspertów w zakresie zdrowia publicznego i ochrony środowiska: od mikrobiologów i toksykologów po lekarzy oraz inżynierów. Z dumą wspieramy Louvre Hotels Group, która wie, że audyty prowadzone przez godnego zaufania partnera zewnętrznego to wartość dodana, zarówno gdy idzie o funkcjonowanie ich obiektów, jak i w kontekście relacji z klientem – powiedział Werner Linders, Global Lead – Checked by NSF™.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry? Biuro prasowe
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w
Turystyka Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
2024-12-06 | 15:30

Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta

Turystyka to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi gospodarki w Polsce. W szczególności regiony nadmorskie przyciągają inwestorów oraz turystów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.