Komunikaty PR

Kontrola protokołów sanitarnych w hotelach sieci Louvre Hotels Group

2020-08-13  |  14:15

Louvre Hotels Group podejmuje kolejne kroki w ramach kampanii prozdrowotnej Clean&Safe, zobowiązując się do przeprowadzenia niezależnego audytu we wszystkich hotelach sieci do końca września, by upewnić się, że nowe metody zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych trwale wrosły w codzienność klientów i pracowników.

Współpraca ekspertów Louvre Hotels Group z NFS International

Globalna grupa hotelowa, dysponująca niemal 1500 hotelami (m.in. Golden Tulip, Metropolo by Golden Tulip, Première Classe) w 54 krajach, już na samym początku kryzysu związanego z pandemią COVID-19 opublikowała swoją Kartę Zobowiązań, by wyjść naprzeciw obawom zarówno klientów, jak i pracowników. Na jej podstawie eksperci grupy w zakresie kontroli jakości, inżynierii operacyjnej, cateringu, obsługi klienta oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wdrożyli co najmniej 200 nowych procedur i programów szkoleniowych we wszystkich obiektach sieci.

By trwale związać nowe procedury z codziennością pracowników i gości, Louvre Hotels Group powierzyła NSF International, światowemu liderowi w rozwiązaniach związanych z zarządzaniem ryzykiem w obszarze zdrowia publicznego, przeprowadzenie audytów w obiektach grupy w ponad 50 krajach.

Głównym zadaniem NSF International jest monitorowanie właściwego wdrożenia procedur w zakresie ochrony zdrowia we wszystkich hotelach grupy – niezależnie od szyldu, pod którym działa dany hotel, oraz tego, jak jest zarządzany. Cel ten zostanie osiągnięty jeszcze tego lata za pomocą pogłębionych audytów prowadzonych w trzech fazach, co pozwoli zminimalizować ryzyko związane z COVID-19 i wzmocnić zaufanie pracowników oraz klientów do Louvre Hotels Grup.

  1. PLAN: ewaluacja protokołów sanitarnych przyjętych przez grupę.
  2. IMPLEMENTACJA: ewaluacja implementacji protokołów w każdym obiekcie.
  3. POPRAWA: monitorowanie skuteczności programu przez działy operacyjne grupy.

Na koniec inspekcji każdy hotel, który spełnił wymagania określone przez NSF International, otrzymuje certyfikat oraz odznakę, która może zostać zaprezentowana u wejścia do obiektu. Jeśli obiekt nie spełni minimalnych kryteriów, ponowny audyt zostanie przeprowadzony w kolejnych tygodniach.

Możliwość zdalnego audytu w przypadku trudnej sytuacji epidemicznej

Biorąc pod uwagę lokalne obostrzenia sanitarne, a także po to, by umożliwić audyt we wszystkich hotelach do końca września, program Checked by NSF™ dopuszcza, by w niektórych trudniej dostępnych miejscach lub w krajach wciąż zmagających się z epidemią kontrola procedur odbywała się zdalnie – w formie wideokonferencji na komputerze czy smartfonie. W ramach zdalnego audytu właściciele hotelu otrzymują wskazówki dotyczące samooceny (w tym materiały fotograficzne, dokumenty etc.), a następnie uczestniczą w dwugodzinnej wideokonferencji z ekspertem z NFS International.

– Ten historyczny kryzys sprawił, że przyjęliśmy niezwykle proaktywną i responsywną postawę, gdy idzie o kontrolę jakości, inżynierię operacyjną i obsługę klienta. Wydało się nam oczywiste, że powinniśmy zdać się na dwa rodzaje ekspertyzy, zarówno na naszych wewnętrznych specjalistów z branży HoReCa, jak i na cieszącą się zaufaniem organizację zewnętrzną NSF International, z którą współpracujemy od 2016 roku. Naszym celem jest sprawić, by nowe standardy sanitarne stały się czymś naturalnym tak naszych pracowników, jak naszych klientów. Chcemy zarazem utrzymywać zbliżoną jakość obsługi we wszystkich z 1500 naszych hoteli w 54 krajach – powiedziała Sandrine Gosse, Quality and Customer Service Director, Louvre Hotels Group.

– COVID-19 to nowe wyzwanie, ale dążenie do przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych i troska o dobre standardy higieniczne to nasza codzienność. Opinia publiczna zasługuje na to, by wiedzieć, że zdrowie publiczne jest priorytetem danego usługodawcy. Odznaka Checked by NSF™, umieszczona u wejścia do hotelu, dostarcza takiej informacji. W NSF zajmujemy się tego typu działaniami od ponad 75 lat. Nowy program Checked by NSF™ pomaga firmom otwierać się i funkcjonować, a wszystko dzięki opartym na nauce wytycznym oraz trosce o poprawne wdrażanie środków zapobiegawczych. Jako niezależna, światowa organizacja korzystamy z globalnej sieci ekspertów w zakresie zdrowia publicznego i ochrony środowiska: od mikrobiologów i toksykologów po lekarzy oraz inżynierów. Z dumą wspieramy Louvre Hotels Group, która wie, że audyty prowadzone przez godnego zaufania partnera zewnętrznego to wartość dodana, zarówno gdy idzie o funkcjonowanie ich obiektów, jak i w kontekście relacji z klientem – powiedział Werner Linders, Global Lead – Checked by NSF™.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem” Biuro prasowe
2020-12-01 | 11:30

„Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem”

Województwo podkarpackie rozpoczęło ogólnopolską kampanię promującą turystyczne i gospodarcze walory regionu wśród polskich turystów i potencjalnych
Turystyka New agreement signed: the four-star Golden Tulip Balice Kraków hotel will welcom
2020-11-25 | 16:00

New agreement signed: the four-star Golden Tulip Balice Kraków hotel will welcom

At the Metropolo by Golden Tulip hotel in Kraków, Grzegorz Olchawski (CEO 3GO Sp z o.o. S.K.A) and Adam Konieczny (Louvre Hotels Group) signed an agreement regarding the management of the
Turystyka Umowa podpisana: czterogwiazdkowy hotel Golden Tulip Balice Kraków powita gości
2020-11-25 | 14:00

Umowa podpisana: czterogwiazdkowy hotel Golden Tulip Balice Kraków powita gości

W hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie Grzegorz Olchawski (CEO 3GO Sp z o.o. s.k.a) oraz Adam Konieczny (Louvre Hotels Group) podpisali porozumienie dotyczące zarządzania nowopowstającym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Handel

Technologiczna rewolucja w handlu przyspieszyła dzięki pandemii. Skanowanie i płatności w aplikacji mobilnej mają zwiększyć bezpieczeństwo zakupów [DEPESZA]

Pandemia sprawiła, że podczas zakupów przykładamy większą wagę do własnego bezpieczeństwa i zachowywania dystansu. Choć w rekordowym tempie rośnie rynek e-commerce, Polacy wciąż kupują także w sklepach stacjonarnych, które w dobie koronawirusa zaczęły zbroić się w nowe technologie. Sieci handlowe wprowadzają rozwiązania, które pomagają zachować dystans i zwiększają bezpieczeństwo, takie jak np. mobilne kasy samoobsługowe. Całkowicie bezdotykowe płatności od 1 grudnia uruchomiła sieć Rossmann. Artykuły w popularnej drogerii można skanować za pomocą telefonu i zapłacić za nie aplikacją mobilną.

Prawo

CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej

Według badania Diagnoza.plus, przeprowadzonego pod koniec października, bezrobocie jesienią nie spadło, choć normalnie w tym okresie jest niższe ze względu na sezon przedświąteczny. Rodzi to obawy o zachowanie rynku pracy po Nowym Roku. Według prezes Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych trudna sytuacja na wielu firmach wymusiłaby redukcję etatów, ale pracodawcy nie mogą tego zrobić ze względu na otrzymaną pomoc państwa. To może pogłębić ich problemy finansowe.

Problemy społeczne

Przez pandemię pogarsza się kondycja skóry Polaków. Przyczynami rezygnacja z wizyt u dermatologa, stres i noszenie maseczek

Prawie połowa pacjentów ze schorzeniami dermatologicznymi ogranicza lub rezygnuje z wizyt u lekarzy specjalistów w czasie pandemii COVID-19 – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii #WłączLeczenie. – Przewlekłe choroby skóry nieregularnie kontrolowane mogą się zaostrzyć,  a wtedy ich terapia jest bardzo trudna – przestrzega dermatolog, dr Ivana Stanković. Już teraz ponad połowa pacjentów dostrzega pogorszenie kondycji skóry w czasie pandemii. Wpływ na to może mieć nie tylko brak opieki dermatologicznej, lecz również stres i noszenie maseczek.

 

IT i technologie

Na wejście do branży IT decyduje się coraz więcej młodych. Większość programistów to samoucy, a co trzeci zaczynał od studiów kierunkowych

Ponad 60 proc. polskich programistów deklaruje, że samodzielnie stawiało pierwsze kroki w zawodzie. Tylko 35 proc. zgłębianie IT zaczynało na studiach, a 4 proc. – od kursów programowania – wynika z Antybadania firmy Just Join IT. Wbrew stereotypom programiści to nie zamknięci w domach introwertycy mieszkający z rodzicami, ale ludzie, którzy mają lub planują założyć rodzinę, lubią integrację z zespołem i sport. Co drugi pracownik podkreśla, że bardzo ceni sobie work–life balance.