Kto w tym roku zaprzągł sanie Świętego Mikołaja? Uber!
Po raz pierwszy w historii Uber uruchamia przejazdy saniami i to nie byle jakimi - Świętego Mikołaja. Produkt 'Uber Sleigh' będzie dostępny w aplikacji Uber w dniach 12-18 grudnia w Laponii. Turyści przyjeżdżający do Finlandii, będą mogli skorzystać z wyjątkowej możliwości przejechania się za darmo saniami Świętego Mikołaja, dostępnymi z poziomu aplikacji.
Uber Sleigh to wyjątkowa, świąteczna odsłona słynnej usługi oferowanej przez platformę Uber. Będzie dostępna w przedświątecznym tygodniu, od 12 do 18 grudnia. Ci, którzy w tym czasie odwiedzą krainę Świętego Mikołaja, będą mogli skorzystać z wyjątkowego przejazdu i odwiedzić jego malowniczą okolicę.
Przejazd Uber Sleigh to dwugodzinna podróż przez pokryte śniegiem lasy Laponii. Przejażdżka jest całkowicie darmowa i dostępna do rezerwacji w dwóch przedziałach czasowych, o 10:00 i 14:00. Dostępność jest ograniczona, więc rodziny i pary, które chcą zarezerwować ten wyjątkowy przejazd, są zachęcane do regularnego sprawdzania aplikacji Uber w dniu, w którym chcą podróżować.
"Jako Uber zawsze szukamy sposobów, aby wnieść odrobinę magii do każdej podróży, a teraz za pomocą jednego przycisku, będzie można zarezerwować wyjątkową wycieczkę w jednym z najpiękniejszych miejsc na ziemi. Cieszymy się, że możemy ożywić świąteczne marzenia dzięki uruchomieniu Uber Sleigh w Laponii." - Anabel Diaz, EMEA Rides General Manager.
Zarząd turystyki Visit Rovaniemi przewiduje ogromny, bo aż 46 proc. wzrost liczby rodzin odwiedzających Laponię w tym roku:
Sanna Kärkkäinen, CEO Visit Rovaniemi: "Jesteśmy bardzo podekscytowani widząc powrót turystów z całego świata tej zimy. Wszyscy na to czekali. Osoby odwiedzające Rovaniemi w tym roku czeka specjalna okazja, ponieważ Uber oferuje swoją limitowaną edycję specjalnych kuligów w Apukka Resort, Rovaniemi."

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.