Komunikaty PR

Lato pełne smaku z Costa Coffee

2022-07-05  |  11:00
Biuro prasowe

Tegoroczna Kampania Lato w Costa Coffee to nie tylko nowości smakowe, ale również cała masa atrakcji przygotowanych dla miłośników kawy odwiedzających Warszawę. Pod centrum handlowym Westfield Arkadia oraz na Bulwarach wiślanych pojawiły się specjalnie strefy chill-outu, z których będzie można korzystać w okresie wakacyjnym. Spotkajmy się zatem przy ulubionym napoju i cieszmy się wspólnie rozgrzewającym, letnim słońcem.

Letnie orzeźwienie

Rozpoczęcie Kampanii Lato w Costa Coffee jak zwykle łączy się z odświeżeniem pysznego menu kawiarni. Obok klasycznych pozycji znajdziemy w nim więc zimne i orzeźwiające desery oraz napoje – idealnie skrojone pod wysokie temperatury za oknem. Każdy kawosz może od teraz spróbować swojej ulubionej kawy w wersji mrożonej, wybierając spośród Iced Caffé Latte, Iced Cappuccino, Iced Flat White, Iced Americano, a także smakowych Cold Brew lub Espresso z tonikiem Kinley. Fani bardziej deserowych propozycji będą z kolei zachwyceni trzema wersjami Frappé – hitu tego lata Salted Caramel, inspirowanego kultowym batonem Toblerone oraz obłędnie czekoladowego Chocolate Brownie. Przy tworzeniu orzeźwiającej letniej oferty nie zapomniano ponadto o Gościach, którzy preferują nie kawowe propozycje. Już 6 lipca do oferty kawiarni Costa Coffee wkracza nowość -  Fuze Iced Tea. Jest to idealne połączenie delikatnego ekstraktu z herbaty, pysznego soku owocowego i odrobiny ziół lub kwiatów. Ta niezwykła fuzja tworzy wielowymiarowy smak herbaty morożonej, który zachwyci najbardziej wymagających. Dostępne smaki Peach Hibiscus, Strawberry Mint i Lemon Ginger.

Uzupełnieniem menu zimnych napojów będą niepowtarzalnie kremowe desery lodowe. W zależności of preferencji możemy postawić na intrygującą kompozycję słodkiej truskawki z bezą lub słonego karmelu z gruszką, albo rozkoszować się  smakiem czarnego lasu lub tiramisu. Desery lodowe wykonane są z najwyższej jakości składników na bazie lodów śmietankowych.  

Relaks w centrum miasta

Okres wakacyjny sprzyja wychodzeniu z domu. Świetnym sposobem na urozmaicenie upalnego dnia będzie wizyta w jednej z klimatycznych stref chill-outu, przygotowanych przez Costa Coffee. Na miejscu znajdziemy wygodne leżaki, hamaki i pufy, estetyczne ścianki do robienia zdjęć, palmy tworzące wakacyjny klimat. a przede wszystkim liczne atrakcje. Są to więc miejsca, w których nie tylko odpoczniemy, ale także dowiemy się czegoś nowego o kawie, czy potańczymy do muzyki na żywo. 

Już 02.07 startuje strefa usytuowana przy warszawskich Bulwarach wiślanych. Sama inauguracja rozpocznie się duża imprezą z DJ-em, podczas której będzie możliwość wypróbowania oferty dostępnej w letnim menu Costa Coffee. To jednak nie koniec ekscytujących planów – do końca lipca w każdy czwartek odbywać się będą warsztaty z baristami, pokazy i wykłady związane z kawą oraz konkursy. Piątki to z kolei czas na seans filmowy w ramach kina letniego, a weekendy będą mijać pod znakiem kolejnych imprez w rytmie wakacji. Wszyscy obecni będą mieli również szansę na otrzymanie specjalnych kuponów rabatowych do kawiarni Costa Coffee. 

Strefa Arkadia dostępna od 17.06 do 1.07.2022

Strefa Bulwary wiślane dostępna od 02.07 do 1.08.2022

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.