Lato pełne smaku z Costa Coffee
Tegoroczna Kampania Lato w Costa Coffee to nie tylko nowości smakowe, ale również cała masa atrakcji przygotowanych dla miłośników kawy odwiedzających Warszawę. Pod centrum handlowym Westfield Arkadia oraz na Bulwarach wiślanych pojawiły się specjalnie strefy chill-outu, z których będzie można korzystać w okresie wakacyjnym. Spotkajmy się zatem przy ulubionym napoju i cieszmy się wspólnie rozgrzewającym, letnim słońcem.
Letnie orzeźwienie
Rozpoczęcie Kampanii Lato w Costa Coffee jak zwykle łączy się z odświeżeniem pysznego menu kawiarni. Obok klasycznych pozycji znajdziemy w nim więc zimne i orzeźwiające desery oraz napoje – idealnie skrojone pod wysokie temperatury za oknem. Każdy kawosz może od teraz spróbować swojej ulubionej kawy w wersji mrożonej, wybierając spośród Iced Caffé Latte, Iced Cappuccino, Iced Flat White, Iced Americano, a także smakowych Cold Brew lub Espresso z tonikiem Kinley. Fani bardziej deserowych propozycji będą z kolei zachwyceni trzema wersjami Frappé – hitu tego lata Salted Caramel, inspirowanego kultowym batonem Toblerone oraz obłędnie czekoladowego Chocolate Brownie. Przy tworzeniu orzeźwiającej letniej oferty nie zapomniano ponadto o Gościach, którzy preferują nie kawowe propozycje. Już 6 lipca do oferty kawiarni Costa Coffee wkracza nowość - Fuze Iced Tea. Jest to idealne połączenie delikatnego ekstraktu z herbaty, pysznego soku owocowego i odrobiny ziół lub kwiatów. Ta niezwykła fuzja tworzy wielowymiarowy smak herbaty morożonej, który zachwyci najbardziej wymagających. Dostępne smaki Peach Hibiscus, Strawberry Mint i Lemon Ginger.
Uzupełnieniem menu zimnych napojów będą niepowtarzalnie kremowe desery lodowe. W zależności of preferencji możemy postawić na intrygującą kompozycję słodkiej truskawki z bezą lub słonego karmelu z gruszką, albo rozkoszować się smakiem czarnego lasu lub tiramisu. Desery lodowe wykonane są z najwyższej jakości składników na bazie lodów śmietankowych.
Relaks w centrum miasta
Okres wakacyjny sprzyja wychodzeniu z domu. Świetnym sposobem na urozmaicenie upalnego dnia będzie wizyta w jednej z klimatycznych stref chill-outu, przygotowanych przez Costa Coffee. Na miejscu znajdziemy wygodne leżaki, hamaki i pufy, estetyczne ścianki do robienia zdjęć, palmy tworzące wakacyjny klimat. a przede wszystkim liczne atrakcje. Są to więc miejsca, w których nie tylko odpoczniemy, ale także dowiemy się czegoś nowego o kawie, czy potańczymy do muzyki na żywo.
Już 02.07 startuje strefa usytuowana przy warszawskich Bulwarach wiślanych. Sama inauguracja rozpocznie się duża imprezą z DJ-em, podczas której będzie możliwość wypróbowania oferty dostępnej w letnim menu Costa Coffee. To jednak nie koniec ekscytujących planów – do końca lipca w każdy czwartek odbywać się będą warsztaty z baristami, pokazy i wykłady związane z kawą oraz konkursy. Piątki to z kolei czas na seans filmowy w ramach kina letniego, a weekendy będą mijać pod znakiem kolejnych imprez w rytmie wakacji. Wszyscy obecni będą mieli również szansę na otrzymanie specjalnych kuponów rabatowych do kawiarni Costa Coffee.
Strefa Arkadia dostępna od 17.06 do 1.07.2022
Strefa Bulwary wiślane dostępna od 02.07 do 1.08.2022

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.