Komunikaty PR

Lato pełne smaku z Costa Coffee

2022-07-05  |  11:00
Biuro prasowe

Tegoroczna Kampania Lato w Costa Coffee to nie tylko nowości smakowe, ale również cała masa atrakcji przygotowanych dla miłośników kawy odwiedzających Warszawę. Pod centrum handlowym Westfield Arkadia oraz na Bulwarach wiślanych pojawiły się specjalnie strefy chill-outu, z których będzie można korzystać w okresie wakacyjnym. Spotkajmy się zatem przy ulubionym napoju i cieszmy się wspólnie rozgrzewającym, letnim słońcem.

Letnie orzeźwienie

Rozpoczęcie Kampanii Lato w Costa Coffee jak zwykle łączy się z odświeżeniem pysznego menu kawiarni. Obok klasycznych pozycji znajdziemy w nim więc zimne i orzeźwiające desery oraz napoje – idealnie skrojone pod wysokie temperatury za oknem. Każdy kawosz może od teraz spróbować swojej ulubionej kawy w wersji mrożonej, wybierając spośród Iced Caffé Latte, Iced Cappuccino, Iced Flat White, Iced Americano, a także smakowych Cold Brew lub Espresso z tonikiem Kinley. Fani bardziej deserowych propozycji będą z kolei zachwyceni trzema wersjami Frappé – hitu tego lata Salted Caramel, inspirowanego kultowym batonem Toblerone oraz obłędnie czekoladowego Chocolate Brownie. Przy tworzeniu orzeźwiającej letniej oferty nie zapomniano ponadto o Gościach, którzy preferują nie kawowe propozycje. Już 6 lipca do oferty kawiarni Costa Coffee wkracza nowość -  Fuze Iced Tea. Jest to idealne połączenie delikatnego ekstraktu z herbaty, pysznego soku owocowego i odrobiny ziół lub kwiatów. Ta niezwykła fuzja tworzy wielowymiarowy smak herbaty morożonej, który zachwyci najbardziej wymagających. Dostępne smaki Peach Hibiscus, Strawberry Mint i Lemon Ginger.

Uzupełnieniem menu zimnych napojów będą niepowtarzalnie kremowe desery lodowe. W zależności of preferencji możemy postawić na intrygującą kompozycję słodkiej truskawki z bezą lub słonego karmelu z gruszką, albo rozkoszować się  smakiem czarnego lasu lub tiramisu. Desery lodowe wykonane są z najwyższej jakości składników na bazie lodów śmietankowych.  

Relaks w centrum miasta

Okres wakacyjny sprzyja wychodzeniu z domu. Świetnym sposobem na urozmaicenie upalnego dnia będzie wizyta w jednej z klimatycznych stref chill-outu, przygotowanych przez Costa Coffee. Na miejscu znajdziemy wygodne leżaki, hamaki i pufy, estetyczne ścianki do robienia zdjęć, palmy tworzące wakacyjny klimat. a przede wszystkim liczne atrakcje. Są to więc miejsca, w których nie tylko odpoczniemy, ale także dowiemy się czegoś nowego o kawie, czy potańczymy do muzyki na żywo. 

Już 02.07 startuje strefa usytuowana przy warszawskich Bulwarach wiślanych. Sama inauguracja rozpocznie się duża imprezą z DJ-em, podczas której będzie możliwość wypróbowania oferty dostępnej w letnim menu Costa Coffee. To jednak nie koniec ekscytujących planów – do końca lipca w każdy czwartek odbywać się będą warsztaty z baristami, pokazy i wykłady związane z kawą oraz konkursy. Piątki to z kolei czas na seans filmowy w ramach kina letniego, a weekendy będą mijać pod znakiem kolejnych imprez w rytmie wakacji. Wszyscy obecni będą mieli również szansę na otrzymanie specjalnych kuponów rabatowych do kawiarni Costa Coffee. 

Strefa Arkadia dostępna od 17.06 do 1.07.2022

Strefa Bulwary wiślane dostępna od 02.07 do 1.08.2022

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki! Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:35

Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki!

Niebo od zawsze stanowiło granicę między marzeniami a rzeczywistością. To tam kierowały się spojrzenia wynalazców, marzycieli i pasjonatów, którzy pragnęli odkrywać
Turystyka Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
2024-11-22 | 01:00

Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Turystyka Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
2024-11-17 | 01:00

Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli

Pricing to niezwykle ważny proces, podczas którego firmy sektora HoReCa określają ceny, po których będą sprzedawać swoje usługi i produkty. Proces ten powinien stanowić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.