Komunikaty PR

Lepsza oferta Euro-Nysa-Ticket

2021-04-01  |  09:00
Biuro prasowe

Bilety Euro-Nysa-Ticket pozwalają za przystępną cenę podróżować w regionie przygranicznym Polski, Niemiec i Czech. Od 1 kwietnia 2021 roku do oferty wejdą nowe bilety trzydniowe, a możliwość darmowych przejazdów zyskają dzieci do 15 roku życia.

Euro-Nysa-Ticket to oferta biletów Związku Transportowego Górnych Łużyc i Dolnego Śląska (ZVON), uprawniających do nieograniczonej liczby przejazdów na pograniczu polsko-czesko-niemieckim. Do tej pory w ofercie dostępne były bilety całodzienne. Od 1 kwietnia pasażerowie będą mogli kupić również bilety trzydniowe.

Nowe bilety będą dostępnie w cenie 100 zł za bilet dla jednej osoby oraz 200 zł za bilet grupowy, którym może podróżować nawet 5 osób dorosłych. Bez zmian pozostają ceny biletów jednodniowych, które kosztują odpowiednio 40 zł dla jednej osoby i 100 zł dla grupy.

Każdy posiadacz biletu Euro-Nysa-Ticket mógł do tej pory, bez żadnych dopłat, zabrać ze sobą w podróż dziecko w wieku do 6 lat. Zdecydowano się rozszerzyć również tę ofertę. Od 1 kwietnia, każdy pasażer podróżujący w ramach taryfy Euro-Nysa-Ticket może bezpłatnie podróżować z dzieckiem w wieku do 6 lat oraz z dwójką dzieci w wieku od 6 lat do ukończenia 15. roku życia.

– Oznacza to, że na jednym bilecie podróżować może aż 12 osób! Pięciu pasażerów biletu grupowego, pięcioro dzieci do lat 6 oraz dwoje w wieku 6-15 i koszt podróży spada mocno poniżej 10 zł za osobę za dzień – mówi Bartłomiej Rodak, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich. – To znakomita oferta dla wszystkich, którzy chcieliby zwiedzić polsko-niemiecko-czeskie pogranicze – dodaje.

Bilety można kupić w kasach i w pociągach Kolei Dolnośląskich. Oferta umożliwia korzystanie z prawie 700 połączeń kolejowych i drogowych we wszystkich środkach komunikacji publicznej: pociągach, autobusach regionalnych, tramwajach i autobusach miejskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.