Komunikaty PR

LUKSUSOWY WYPOCZYNEK W SERCU ZAKOPANEGO!

2020-01-24  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Na hotelowej mapie Zakopanego pojawił się nowy, luksusowy obiekt – Bachleda Resort. Ta pięciogwiazdkowa rezydencja już od progu zachwyca swoim eleganckim lobby oraz barem, miejscem w którym każdy gość może zrelaksować się przy kieliszku ulubionego wina czy koniaku. Stylowe wnętrza, komfortowe pokoje i apartamenty, idealna lokalizacja to największe wyróżniki nowego obiektu.

Stylowe wnętrza

Grupa Bachleda wypracowała sobie jedyny i niepowtarzalny styl, którego elementy powtarzają się i zachwycają we wnętrzach kolejnych inwestycji. Również w resorcie Bachleda Residence odnaleźć można najpiękniejsze elementy stylu zakopiańskiego, stworzonego przez Stanisława Witkiewicza w nowoczesnej i bardzo wygodnej aranżacji. We wnętrzach nowego obiektu znajdą Państwo kilka nieoczywistych elementów. W pokojach i apartamentach dominują jasne kolory, nawiązujące do kolorów ziemi, wzbogacone jednak eleganckimi dodatkami i regionalnymi akcentami. Całość stwarza wrażenie wnętrza bardzo przyjaznego, w którym chce się przebywać jak najdłużej, a jednocześnie bardzo ekskluzywnego.

Uczta dla zmysłów 

W hotelowej restauracji, najbardziej wymagający goście mogą nacieszyć oko wspaniale urządzonym wnętrzem, ale przede wszystkim skosztować włoskich dań przygotowanych z najlepszych produktów oraz z niesamowitą finezją. Szef Kuchni dba o to, aby doznania smakowe Gości Bachleda Resort zachowały się w ich pamięci na długo.

Regeneracja ciała i duszy

O regenerację oraz wyciszenie duszy zadbamy w strefie Spa & Wellness, gdzie znajduje się basen, jacuzzi, kompleks saun oraz gabinet zabiegowy. Jest to idealne miejsce na odpoczynek po męczącej podróży lub po całodziennej aktywności na stokach narciarskich.

Lokalizacja grzechu warta

Najważniejszą zaletą  Bachleda Resort jest lokalizacja w sercu Zakopanego. Zaledwie 3 minuty spaceru dzielą Gości od głównego deptaku miasta. To właśnie na słynnych Krupówkach znajdują się najlepsze restauracje, kluby i kawiarnie, takie jak Góralska Tradycja czy Europejska. Krupówki i pasaż handlowy Fashion Street to miejsca przyciągające amatorów światowej mody i najbardziej eleganckich butików. Niewielka odległość do najważniejszych atrakcji miasta, na przykład Kolei linowej na Gubałówkę czy na Kasprowy Wierch, muzeów i galerii sprawia, że Goście są zawsze w centrum wydarzeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z
Turystyka Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
2024-04-18 | 14:45

Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści

Zbliża się majówka, która w 2024 roku będzie wyjątkowa. Nie dość, że dla wielu potrwa ona aż dziewięć dni, to jest szansą na wypróbowanie najlepszych atrakcji w
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.