Komunikaty PR

Maroko w sercu Warszawy

2023-03-13  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com

Maroko zyskuje coraz większą uwagę polskich turystów, a dzięki dogodnym połączeniom lotniczym staje się całorocznym kierunkiem turystycznym. Według danych przekazanych przez Marokańską Narodową Organizację Turystyczną (MNTO) 41,3 tys. Polaków odwiedziło ten kraj w 2022 roku, co stanowi prawie 4 razy więcej niż rok wcześniej. By dowiedzieć się więcej o tym kierunku, warto zaplanować wizytę na Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF w Warszawie, których premiera odbędzie się 16 marca.

Maroko to kraj, który przyciąga różnorodnością krajobrazu, mocnymi kolorami, kulturą, muzyką, rzemiosłem i kulinariami i na długo pozostaje w pamięci. Aktywne działania wizerunkowe prowadzone w Polsce, mają zwrócić uwagę przyszłych turystów, ale też tworzyć partnerstwa z touroperatorami i liniami lotniczymi.

Naszym celem jest zwiększenie świadomości potencjału turystycznego Maroka zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i partnerów branżowych, by wspierać ich w budowaniu i urozmaicaniu oferty wyjazdowej. Wielokanałowa kampania „Maroko - Królestwo Światła” promująca nasz kraj czy obecność zespołu z atrakcyjnym stoiskiem na targach w Warszawie to ważne elementy strategii komunikacyjnej, które pozwalają docierać z przekazem do potencjalnych turystów – mówi Rachid Ennaciri, dyrektor MNTO.

Dogodne połączenia

Dane dotyczące ruchu turystycznego z 2022 roku pokazują, że miastami cieszącymi się największą popularnością wśród Polaków były Agadir i Marrakesz, do czego przyczyniają się dogodne połączenia lotnicze. Do Agadiru, nadmorskiego kurortu, który odwiedziło prawie 18,9 tys. turystów z Polski, można dolecieć bezpośrednio z Krakowa w cztery godziny. To miejsce dla tych, którzy chcą zrelaksować się na pięknych plażach lub podczas spaceru długą promenadą.

Z kolei do Marrakeszu, chętnie odwiedzanego przez turystów lubiących podróżować samodzielnie, można dostać się bezpośrednio w takim samym czasie dzięki połączeniu z Lotniska Chopina w Warszawie linią Wizz Air realizowanego w okresie od listopada do kwietnia dwa razy w tygodniu.    

Perełki Maroka

Marrakesz jest wyjątkowym miastem, a jego atmosfera, energia, zabytki i pomniki historii działają na wyobraźnię podróżnych. Właśnie tam da się poczuć magię placu Jemaa el-Fna, który budzi się do życia wieczorem stając się tętniącym życiem teatrem. To największy plac w medynie i jednocześnie kluczowa atrakcja turystyczna, w 2008 roku wpisana na listę niematerialnego dziedzictwa UNESCO.  

Będąc w mieście warto zaplanować też wizytę w Ogrodzie Majorelle, wypełnionym roślinami z całego świata, ale też do Muzeum Berberów, które inspiruje historią i kreatywnością najstarszego ludu Afryki Północnej. Tuż obok znajduje się też inna atrakcja – Muzeum Yves Saint Laurenta, francuskiego projektanta mody, przez lata związanego z Marrakeszem, który znacząco wpłynął na twórczość artysty.

Na Targach ITTF będziemy również chcieli przybliżyć odwiedzającym inne ciekawe miejsca, jak np. niewielkie portowe miasteczko nad oceanem, Essaouirę, jedno z najważniejszych ośrodków windsurfingu na świecie czy zachęcić do doświadczenia Sahary wybierając się do Merzougi. Z pewnością podkreślimy też atrakcyjność trasy cesarskich miast, tj. Fezu, Marrakeszu, Rabatu, Meknes i Casablanki, gdzie każde z nich przez pewien czas było siedzibą królów – dodaje Rachid Ennaciri, dyrektor MNTO.

Najbliższą okazją, by poznać ofertę turystyczną Maroka i porozmawiać osobiście z jego przedstawicielami będą Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF. Odbędą się w dniach 16-18 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Na 100 m2 stoiska nr 4 w sali marmurowej przedstawiciele Narodowej Organizacji Turystycznej Maroka doradzą, jak podróżować i gdzie się zatrzymać, udostępnią też materiały stanowiące dobrą bazę do zaplanowania podróży. Targową atmosferę urozmaici tradycyjna marokańska muzyka i pokaz tańca brzucha.

Więcej informacji www.visitmorocco.com./pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.