Komunikaty PR

Maroko w sercu Warszawy

2023-03-13  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com

Maroko zyskuje coraz większą uwagę polskich turystów, a dzięki dogodnym połączeniom lotniczym staje się całorocznym kierunkiem turystycznym. Według danych przekazanych przez Marokańską Narodową Organizację Turystyczną (MNTO) 41,3 tys. Polaków odwiedziło ten kraj w 2022 roku, co stanowi prawie 4 razy więcej niż rok wcześniej. By dowiedzieć się więcej o tym kierunku, warto zaplanować wizytę na Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF w Warszawie, których premiera odbędzie się 16 marca.

Maroko to kraj, który przyciąga różnorodnością krajobrazu, mocnymi kolorami, kulturą, muzyką, rzemiosłem i kulinariami i na długo pozostaje w pamięci. Aktywne działania wizerunkowe prowadzone w Polsce, mają zwrócić uwagę przyszłych turystów, ale też tworzyć partnerstwa z touroperatorami i liniami lotniczymi.

Naszym celem jest zwiększenie świadomości potencjału turystycznego Maroka zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i partnerów branżowych, by wspierać ich w budowaniu i urozmaicaniu oferty wyjazdowej. Wielokanałowa kampania „Maroko - Królestwo Światła” promująca nasz kraj czy obecność zespołu z atrakcyjnym stoiskiem na targach w Warszawie to ważne elementy strategii komunikacyjnej, które pozwalają docierać z przekazem do potencjalnych turystów – mówi Rachid Ennaciri, dyrektor MNTO.

Dogodne połączenia

Dane dotyczące ruchu turystycznego z 2022 roku pokazują, że miastami cieszącymi się największą popularnością wśród Polaków były Agadir i Marrakesz, do czego przyczyniają się dogodne połączenia lotnicze. Do Agadiru, nadmorskiego kurortu, który odwiedziło prawie 18,9 tys. turystów z Polski, można dolecieć bezpośrednio z Krakowa w cztery godziny. To miejsce dla tych, którzy chcą zrelaksować się na pięknych plażach lub podczas spaceru długą promenadą.

Z kolei do Marrakeszu, chętnie odwiedzanego przez turystów lubiących podróżować samodzielnie, można dostać się bezpośrednio w takim samym czasie dzięki połączeniu z Lotniska Chopina w Warszawie linią Wizz Air realizowanego w okresie od listopada do kwietnia dwa razy w tygodniu.    

Perełki Maroka

Marrakesz jest wyjątkowym miastem, a jego atmosfera, energia, zabytki i pomniki historii działają na wyobraźnię podróżnych. Właśnie tam da się poczuć magię placu Jemaa el-Fna, który budzi się do życia wieczorem stając się tętniącym życiem teatrem. To największy plac w medynie i jednocześnie kluczowa atrakcja turystyczna, w 2008 roku wpisana na listę niematerialnego dziedzictwa UNESCO.  

Będąc w mieście warto zaplanować też wizytę w Ogrodzie Majorelle, wypełnionym roślinami z całego świata, ale też do Muzeum Berberów, które inspiruje historią i kreatywnością najstarszego ludu Afryki Północnej. Tuż obok znajduje się też inna atrakcja – Muzeum Yves Saint Laurenta, francuskiego projektanta mody, przez lata związanego z Marrakeszem, który znacząco wpłynął na twórczość artysty.

Na Targach ITTF będziemy również chcieli przybliżyć odwiedzającym inne ciekawe miejsca, jak np. niewielkie portowe miasteczko nad oceanem, Essaouirę, jedno z najważniejszych ośrodków windsurfingu na świecie czy zachęcić do doświadczenia Sahary wybierając się do Merzougi. Z pewnością podkreślimy też atrakcyjność trasy cesarskich miast, tj. Fezu, Marrakeszu, Rabatu, Meknes i Casablanki, gdzie każde z nich przez pewien czas było siedzibą królów – dodaje Rachid Ennaciri, dyrektor MNTO.

Najbliższą okazją, by poznać ofertę turystyczną Maroka i porozmawiać osobiście z jego przedstawicielami będą Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF. Odbędą się w dniach 16-18 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Na 100 m2 stoiska nr 4 w sali marmurowej przedstawiciele Narodowej Organizacji Turystycznej Maroka doradzą, jak podróżować i gdzie się zatrzymać, udostępnią też materiały stanowiące dobrą bazę do zaplanowania podróży. Targową atmosferę urozmaici tradycyjna marokańska muzyka i pokaz tańca brzucha.

Więcej informacji www.visitmorocco.com./pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.