Komunikaty PR

MERCURE KATOWICE CENTRUM UZNANY ZA NAJLEPSZY PROJEKT HOTELOWY ROKU!

2022-11-29  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/

Otwarty ponad rok temu Mercure Katowice Centrum cały czas zdobywa nagrody za swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ESG. Obiekt otrzymał właśnie tytuł najlepszego projektu roku w prestiżowej 12. edycji CEE Investment Awards. To nie pierwsze wyróżnienie dla katowickiego hotelu, który na stałe wpisał się w krajobraz miasta i hotelową mapę kraju, pretendując do miana lidera proekologicznej wizji hotelarstwa.

 

 

 

Zlokalizowany w samym centrum Katowic, tuż naprzeciwko dworca kolejowego, Mercure Katowice Centrum słynie ze swojej filozofii „green and clean”, którego ukoronowaniem jest największa w mieście i jedna z największych w Polsce ściana zieleni z naturalną roślinnością. Zaprojektowany z myślą o przyjaznych środowisku rozwiązaniach obiekt, którego codzienne funkcjonowanie opiera się na zrównoważonym podejściu, nieustannie od momentu otwarcia wciela swoją wizję w życie, włączając się w ekologiczne inicjatywy.

 

Mercure Katowice Centrum został wyróżniony w jednym z najbardziej prestiżowych plebiscytów w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, CEE Investment Awards. W 12. edycji wydarzenia hotel otrzymał tytuł najlepszego projektu hotelowego roku przyznany przez grono ekspertów i liderów branży. To nie pierwsze wyróżnienie dla obiektu, który tuż na samym starcie otrzymał wyróżnienie Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego Green Building Award 2021 w kategorii najlepszy budynek ekologiczny. Za swoje ekologiczne podejście, hotel zdobył także główną nagrodę MP Power Awards 2021 w kategorii Zielony Budynek.

 

Otrzymanie tak prestiżowej nagrody pośród projektów z całego regionu potwierdza uznanie całej branży do starań naszego zespołu przy stworzeniu obiektu w pełni zrównoważonego i ekologicznego – mówi Sebastian Vetter, Managing Director of UBM Development Polska, inwestora hotelu. – Chciałbym podziękować całemu zespołowi hotelu, a także przedstawicielom miasta Katowice za nieustanne wsparcie i współpracę od momentu otwarcia.

 

Platynowy certyfikat LEED, jakim może pochwalić się Mercure Katowice Centrum potwierdza najwyższy poziom zaangażowania w zrównoważony rozwój i ESG na rynku nieruchomości i budownictwa. Liczący 268 pokoi hotel zaprojektowany z myślą o proekologicznych rozwiązaniach i technologiach, funkcjonuje w trosce o środowisko naturalne. Wśród rozwiązań zastosowanych w obiekcie można wymienić system fotowoltaiczny zainstalowany na dachu, szereg stacji ładujących dla elektrycznych pojazdów, wykorzystanie zrównoważonych materiałów czy systemy gromadzenia wody deszczowej i monitoringu zużycia energii. Do dyspozycji gości są większe opakowania na kosmetyki wielokrotnego użycia, co przyczynia się do zmniejszenia odpadów plastikowych. Hotel szczyci się nieustannym ograniczaniem wykorzystania plastiku w obsłudze gości. Szeroka gama cyfrowych rozwiązań pozwala zminimalizować użycie papieru. Fasadę obiektu przykrywa licząca 260m2 ściana z 7 tys. różnorodnych roślin, która stała się kultowym miejscem na mapie Katowic.

 

Bycie eko nie kończy się dla nas na poziomie korporacyjnego planowania i marketingowych założeń czy chwytliwych haseł. To dla nas styl życia, który na co dzień prowadzimy z dużym powodzeniem – mówi Andrzej Kleeberg, dyrektor hotelu Mercure Katowice Centrum. – Naszą ambicją jest, by nasz hotel wpisał się do ekosystemu miasta, wspierał lokalnych przedsiębiorców i miejskie inicjatywy. Cieszymy się, że nie tylko goście, ale i cała branża doceniają naszą pracę, dzięki czemu możemy być inspiracją dla pozostałych sektorów.

 

Mercure Katowice Centrum angażuje się w życie lokalnych społeczności, podejmując współpracę z lokalnymi przedsiębiorstwami i dostawcami.  Zespół hotelu nieustannie włącza się także w akcje CSR, jak choćby sprzątanie miasta we współpracy z Zakładu Zieleni Miejskiej i Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej.

 

 

CEE Investment Awards to plebiscyt z ponad 10-letnią tradycją, który stał się nieodłączną częścią nieruchomości i inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna gala rozdania nagród, zorganizowana przez magazyn EuropaProperty odbyła się w Warszawie.

 

Odkrywaj okolicę razem z Mercure

Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki. Hotele Mercure są dogodnie zlokalizowane w centrach miast, nad morzem lub w górach i oferują ponad 810 obiektów w ponad 60 krajach. Mercure jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej posiadającej ponad 5 300 obiektów w ponad 110 krajach. To także marka uczestnicząca w ALL - Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.

 

mercure.com | all.accor.com | group.accor.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki! Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:35

Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki!

Niebo od zawsze stanowiło granicę między marzeniami a rzeczywistością. To tam kierowały się spojrzenia wynalazców, marzycieli i pasjonatów, którzy pragnęli odkrywać
Turystyka Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
2024-11-22 | 01:00

Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Turystyka Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
2024-11-17 | 01:00

Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli

Pricing to niezwykle ważny proces, podczas którego firmy sektora HoReCa określają ceny, po których będą sprzedawać swoje usługi i produkty. Proces ten powinien stanowić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.