Komunikaty PR

MERCURE KATOWICE CENTRUM UZNANY ZA NAJLEPSZY PROJEKT HOTELOWY ROKU!

2022-11-29  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/

Otwarty ponad rok temu Mercure Katowice Centrum cały czas zdobywa nagrody za swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ESG. Obiekt otrzymał właśnie tytuł najlepszego projektu roku w prestiżowej 12. edycji CEE Investment Awards. To nie pierwsze wyróżnienie dla katowickiego hotelu, który na stałe wpisał się w krajobraz miasta i hotelową mapę kraju, pretendując do miana lidera proekologicznej wizji hotelarstwa.

 

 

 

Zlokalizowany w samym centrum Katowic, tuż naprzeciwko dworca kolejowego, Mercure Katowice Centrum słynie ze swojej filozofii „green and clean”, którego ukoronowaniem jest największa w mieście i jedna z największych w Polsce ściana zieleni z naturalną roślinnością. Zaprojektowany z myślą o przyjaznych środowisku rozwiązaniach obiekt, którego codzienne funkcjonowanie opiera się na zrównoważonym podejściu, nieustannie od momentu otwarcia wciela swoją wizję w życie, włączając się w ekologiczne inicjatywy.

 

Mercure Katowice Centrum został wyróżniony w jednym z najbardziej prestiżowych plebiscytów w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, CEE Investment Awards. W 12. edycji wydarzenia hotel otrzymał tytuł najlepszego projektu hotelowego roku przyznany przez grono ekspertów i liderów branży. To nie pierwsze wyróżnienie dla obiektu, który tuż na samym starcie otrzymał wyróżnienie Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego Green Building Award 2021 w kategorii najlepszy budynek ekologiczny. Za swoje ekologiczne podejście, hotel zdobył także główną nagrodę MP Power Awards 2021 w kategorii Zielony Budynek.

 

Otrzymanie tak prestiżowej nagrody pośród projektów z całego regionu potwierdza uznanie całej branży do starań naszego zespołu przy stworzeniu obiektu w pełni zrównoważonego i ekologicznego – mówi Sebastian Vetter, Managing Director of UBM Development Polska, inwestora hotelu. – Chciałbym podziękować całemu zespołowi hotelu, a także przedstawicielom miasta Katowice za nieustanne wsparcie i współpracę od momentu otwarcia.

 

Platynowy certyfikat LEED, jakim może pochwalić się Mercure Katowice Centrum potwierdza najwyższy poziom zaangażowania w zrównoważony rozwój i ESG na rynku nieruchomości i budownictwa. Liczący 268 pokoi hotel zaprojektowany z myślą o proekologicznych rozwiązaniach i technologiach, funkcjonuje w trosce o środowisko naturalne. Wśród rozwiązań zastosowanych w obiekcie można wymienić system fotowoltaiczny zainstalowany na dachu, szereg stacji ładujących dla elektrycznych pojazdów, wykorzystanie zrównoważonych materiałów czy systemy gromadzenia wody deszczowej i monitoringu zużycia energii. Do dyspozycji gości są większe opakowania na kosmetyki wielokrotnego użycia, co przyczynia się do zmniejszenia odpadów plastikowych. Hotel szczyci się nieustannym ograniczaniem wykorzystania plastiku w obsłudze gości. Szeroka gama cyfrowych rozwiązań pozwala zminimalizować użycie papieru. Fasadę obiektu przykrywa licząca 260m2 ściana z 7 tys. różnorodnych roślin, która stała się kultowym miejscem na mapie Katowic.

 

Bycie eko nie kończy się dla nas na poziomie korporacyjnego planowania i marketingowych założeń czy chwytliwych haseł. To dla nas styl życia, który na co dzień prowadzimy z dużym powodzeniem – mówi Andrzej Kleeberg, dyrektor hotelu Mercure Katowice Centrum. – Naszą ambicją jest, by nasz hotel wpisał się do ekosystemu miasta, wspierał lokalnych przedsiębiorców i miejskie inicjatywy. Cieszymy się, że nie tylko goście, ale i cała branża doceniają naszą pracę, dzięki czemu możemy być inspiracją dla pozostałych sektorów.

 

Mercure Katowice Centrum angażuje się w życie lokalnych społeczności, podejmując współpracę z lokalnymi przedsiębiorstwami i dostawcami.  Zespół hotelu nieustannie włącza się także w akcje CSR, jak choćby sprzątanie miasta we współpracy z Zakładu Zieleni Miejskiej i Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej.

 

 

CEE Investment Awards to plebiscyt z ponad 10-letnią tradycją, który stał się nieodłączną częścią nieruchomości i inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna gala rozdania nagród, zorganizowana przez magazyn EuropaProperty odbyła się w Warszawie.

 

Odkrywaj okolicę razem z Mercure

Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki. Hotele Mercure są dogodnie zlokalizowane w centrach miast, nad morzem lub w górach i oferują ponad 810 obiektów w ponad 60 krajach. Mercure jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej posiadającej ponad 5 300 obiektów w ponad 110 krajach. To także marka uczestnicząca w ALL - Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.

 

mercure.com | all.accor.com | group.accor.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę Biuro prasowe
2024-04-15 | 11:00

Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę

10 kwietnia br. w Centrum Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki odbyło się Forum Turystyki w Krakowie. Jednym z punktów programu była debata dotycząca postulatów
Turystyka Manor House SPA Najlepszym Hotelem SPA w Centrum Polski
2024-04-12 | 16:26

Manor House SPA Najlepszym Hotelem SPA w Centrum Polski

Kompleks Manor House  SPA**** - Pałac Odrowążów*****  w 14. edycji konkursu Perfect SPA Awards 2024 został wybrany Najlepszym Hotelem SPA w centralnej Polsce. Nagroda jest tym
Turystyka Poznaj lokalne atrakcje. W Galerii Jurajskiej szykują się nietypowe targi turyst
2024-04-11 | 12:00

Poznaj lokalne atrakcje. W Galerii Jurajskiej szykują się nietypowe targi turyst

  W Galerii Jurajskiej będzie można znaleźć pomysł na to, jak ciekawie spędzić weekend, majówkę lub letnie wakacje. Już 13 kwietnia odbędą się tam Targi Atrakcji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.