Komunikaty PR

Mercure Kraków Fabryczna City świętuje 1 urodziny!

2022-11-04  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/

W ciągu 12 miesięcy od otwarcia drzwi dla pierwszych gości, hotel Mercure Kraków Fabryczna City odwiedziło ponad 49 tys. osób. Design i położenie obiektu nawiązują do 100-letniej historii stolicy Małopolski oraz samej lokalizacji, oferując gościom kulturową podróż w czasie. To drugi w Krakowie hotel marki Mercure, należącej do Accor, wiodącej grupy hotelowej na świecie.

 

Zlokalizowany przy ul. Fabrycznej 13 Mercure Kraków Fabryczna City ukończył pierwszy rok swojej działalności. Hotel jest częścią rozwijającego się kompleksu konferencyjno-usługowego Fabryczna City, który powstał na terenie Państwowej Wytwórni Wódek, dawnej Destylarni Polmos. Zgodnie z filozofią marki Mercure, obiekt mocno nawiązuje do prawie 100-letniej historii miejsca, zachęcając gości do niezapomnianej podróży w czasie z gwarancją wyjątkowego guest experience w nowoczesnych loftowych wnętrzach. W ciągu pierwszych 12 miesięcy Mercure Kraków Fabryczna City odwiedziło ponad 49 tys. gości, a hotel wydał ponad 29 tys. śniadań.

 

To był dla nas bardzo intensywny rok. Jednocześnie pełen satysfakcji i dumy, że hotel wpisał się w potrzeby wielu gości i cieszy dużym zainteresowaniem. Goście indywidualni stanowili 70% wszystkich pobytów. W tym najdłuższe te ponad 30 dniowe stanowiły aż 15% ogółu rezerwacji. Wszystko dzięki temu, że Hotel posiada przestronne pokoje i apartamenty z kuchnią a wielofunkcyjny kompleks ma wiele do zaoferowania. Gość hotelu ma w zasięgu ręki znakomite zaplecze rekreacyjne, 6 konceptów gastronomicznych a od niedawna, raptem od kilku dni wyjątkową atrakcję, interaktywne Muzeum Fabryka Wódkimówi Joanna Chwastek-Pluta, dyrektor generalny Mercure Kraków Fabryczna City. – Chcemy poszerzać nasz wkład w rozwój nowoczesnej turystyki, jednocześnie pamiętając o historii, lokalnych smakach i kulturze.

 

Mercure Kraków Fabryczna City to miejsce, które w pełni czerpie z historii swojej lokalizacji. Akcenty nawiązujące do lokalności można odnaleźć na każdym kroku podczas pobytu. Oryginalne elementy fabryki, artystycznie wykorzystane motywy butelki, chmielu, jęczmienia i pnącza ziemniaka opowiadają historię destylacji, uchylając gościom rąbka tajemnicy tego procesu. Hotelowa opowieść zaczyna się już od recepcji, gdzie znajduje się odnowiona kadź znaleziona podczas budowy.

 

Do dyspozycji gości jest 195 nowocześnie urządzonych i wyposażonych pokoi, w tym 10 apartamentów, 34 pokoje łączone oraz 49 przestronnych pokoi z sofą i aneksem kuchennym. Dzięki takiej aranżacji przestrzeni, hotelowe pokoje sprawdzają się na pobyty dla rodzin z dziećmi, przyjaciół czy grup znajomych. Na miłośników aktywnego wypoczynku czeka rozległa przestrzeń sportowo-rekreacyjna z strefą basenową i butikowym klubem fitness w standardzie premium. Goście hotelu i okoliczni mieszkańcy Krakowa mogą wziąć udział w treningach grupowych i indywidualnych oraz seansach inhalacyjno-relaksacyjnych jakie prowadzi Fabryka Ciao.

 

Zgodnie z duchem marki Mercure, nasz hotel stawia na odkrywanie lokalnej historii oraz integrację z lokalną społecznością dodaje Joanna Chwastek-Pluta. – Dzięki naszej lokalizacji i bogatej ofercie zarówno hotelu, jak i całego kompleksu, przybliżamy naszych gości do lokalnej społeczności jaka korzysta z usług lokali gastronomicznych i dobrze wyposażonej nowoczesnej przestrzeni sportowej. Dzięki czemu goście hotelu mogą z powodzeniem wtopić się w lokalną społeczność oraz poczuć smak i klimat tej części miasta.

 

W kulinarną podróż w Mercure Kraków Fabryczna City zabiera restauracja Destilo, serwująca między innymi przysmaki kuchni galicyjskiej, przyrządzone na bazie produktów od lokalnych dostawców, inspirowane destylacją, kreują dalszą opowieść o tym niezwykłym miejscu. Smakowe wrażenia uzupełniają loftowe wnętrza wykończone cegłą i metalem z elementami szkła tworzące wyjątkowy klimat. Na najbardziej wymagających koneserów smaku czekają na Fabrycznej 13 obok smaków kuchni polskiej także restauracje włoska, azjatycka i wegetariańska, a także browar Nowa Wytwórnia, z piwem warzonym na miejscu. Pofabryczne wnętrza razem z barem pod szklanym dachem tworzą unikalny koncept kulinarny Gastro Miasta, który stał się modnym smakiem Krakowa już w pierwszych dniach działalności. Goście mogą także poznać niezwykłą historię tego miejsca w niedawno otwartym multimedialnym Muzeum Fabryka Wódki oraz barze Utopia, które w interesujący sposób oddają ducha lokalizacji.

 

Z myślą o gościach biznesowych i organizatorach wydarzeń na terenie kompleksu Fabryczna City powstaje także przestrzeń konferencyjno-kongresowa z 10 nowocześnie wyposażonymi salami o łącznej powierzchni konferencyjno-wystawienniczej 2200 m2. Pierwsze wydarzenia w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 odbędą się już w grudniu tego roku. Budynki zabytkowe stanowią jedynie jedną z części kompleksu. W jego skład wchodzi także kompleks biurowy Fabryczna Office Park oraz część mieszkaniowa z usługami. Autorem konceptu „miasta w mieście” i wykonawcą projektu, jest Grupa INTER-BUD, uznany krakowski deweloper i inwestor z ponad 30-letnim doświadczeniem.

 

Odkrywaj lokalność z Mercure

Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.