Mercure Kraków Fabryczna City świętuje 1 urodziny!
38PR & Content Communication Sp z o.o.
Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
W ciągu 12 miesięcy od otwarcia drzwi dla pierwszych gości, hotel Mercure Kraków Fabryczna City odwiedziło ponad 49 tys. osób. Design i położenie obiektu nawiązują do 100-letniej historii stolicy Małopolski oraz samej lokalizacji, oferując gościom kulturową podróż w czasie. To drugi w Krakowie hotel marki Mercure, należącej do Accor, wiodącej grupy hotelowej na świecie.
Zlokalizowany przy ul. Fabrycznej 13 Mercure Kraków Fabryczna City ukończył pierwszy rok swojej działalności. Hotel jest częścią rozwijającego się kompleksu konferencyjno-usługowego Fabryczna City, który powstał na terenie Państwowej Wytwórni Wódek, dawnej Destylarni Polmos. Zgodnie z filozofią marki Mercure, obiekt mocno nawiązuje do prawie 100-letniej historii miejsca, zachęcając gości do niezapomnianej podróży w czasie z gwarancją wyjątkowego guest experience w nowoczesnych loftowych wnętrzach. W ciągu pierwszych 12 miesięcy Mercure Kraków Fabryczna City odwiedziło ponad 49 tys. gości, a hotel wydał ponad 29 tys. śniadań.
To był dla nas bardzo intensywny rok. Jednocześnie pełen satysfakcji i dumy, że hotel wpisał się w potrzeby wielu gości i cieszy dużym zainteresowaniem. Goście indywidualni stanowili 70% wszystkich pobytów. W tym najdłuższe te ponad 30 dniowe stanowiły aż 15% ogółu rezerwacji. Wszystko dzięki temu, że Hotel posiada przestronne pokoje i apartamenty z kuchnią a wielofunkcyjny kompleks ma wiele do zaoferowania. Gość hotelu ma w zasięgu ręki znakomite zaplecze rekreacyjne, 6 konceptów gastronomicznych a od niedawna, raptem od kilku dni wyjątkową atrakcję, interaktywne Muzeum Fabryka Wódki – mówi Joanna Chwastek-Pluta, dyrektor generalny Mercure Kraków Fabryczna City. – Chcemy poszerzać nasz wkład w rozwój nowoczesnej turystyki, jednocześnie pamiętając o historii, lokalnych smakach i kulturze.
Mercure Kraków Fabryczna City to miejsce, które w pełni czerpie z historii swojej lokalizacji. Akcenty nawiązujące do lokalności można odnaleźć na każdym kroku podczas pobytu. Oryginalne elementy fabryki, artystycznie wykorzystane motywy butelki, chmielu, jęczmienia i pnącza ziemniaka opowiadają historię destylacji, uchylając gościom rąbka tajemnicy tego procesu. Hotelowa opowieść zaczyna się już od recepcji, gdzie znajduje się odnowiona kadź znaleziona podczas budowy.
Do dyspozycji gości jest 195 nowocześnie urządzonych i wyposażonych pokoi, w tym 10 apartamentów, 34 pokoje łączone oraz 49 przestronnych pokoi z sofą i aneksem kuchennym. Dzięki takiej aranżacji przestrzeni, hotelowe pokoje sprawdzają się na pobyty dla rodzin z dziećmi, przyjaciół czy grup znajomych. Na miłośników aktywnego wypoczynku czeka rozległa przestrzeń sportowo-rekreacyjna z strefą basenową i butikowym klubem fitness w standardzie premium. Goście hotelu i okoliczni mieszkańcy Krakowa mogą wziąć udział w treningach grupowych i indywidualnych oraz seansach inhalacyjno-relaksacyjnych jakie prowadzi Fabryka Ciao.
Zgodnie z duchem marki Mercure, nasz hotel stawia na odkrywanie lokalnej historii oraz integrację z lokalną społecznością – dodaje Joanna Chwastek-Pluta. – Dzięki naszej lokalizacji i bogatej ofercie zarówno hotelu, jak i całego kompleksu, przybliżamy naszych gości do lokalnej społeczności jaka korzysta z usług lokali gastronomicznych i dobrze wyposażonej nowoczesnej przestrzeni sportowej. Dzięki czemu goście hotelu mogą z powodzeniem wtopić się w lokalną społeczność oraz poczuć smak i klimat tej części miasta.
W kulinarną podróż w Mercure Kraków Fabryczna City zabiera restauracja Destilo, serwująca między innymi przysmaki kuchni galicyjskiej, przyrządzone na bazie produktów od lokalnych dostawców, inspirowane destylacją, kreują dalszą opowieść o tym niezwykłym miejscu. Smakowe wrażenia uzupełniają loftowe wnętrza wykończone cegłą i metalem z elementami szkła tworzące wyjątkowy klimat. Na najbardziej wymagających koneserów smaku czekają na Fabrycznej 13 obok smaków kuchni polskiej także restauracje włoska, azjatycka i wegetariańska, a także browar Nowa Wytwórnia, z piwem warzonym na miejscu. Pofabryczne wnętrza razem z barem pod szklanym dachem tworzą unikalny koncept kulinarny Gastro Miasta, który stał się modnym smakiem Krakowa już w pierwszych dniach działalności. Goście mogą także poznać niezwykłą historię tego miejsca w niedawno otwartym multimedialnym Muzeum Fabryka Wódki oraz barze Utopia, które w interesujący sposób oddają ducha lokalizacji.
Z myślą o gościach biznesowych i organizatorach wydarzeń na terenie kompleksu Fabryczna City powstaje także przestrzeń konferencyjno-kongresowa z 10 nowocześnie wyposażonymi salami o łącznej powierzchni konferencyjno-wystawienniczej 2200 m2. Pierwsze wydarzenia w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 odbędą się już w grudniu tego roku. Budynki zabytkowe stanowią jedynie jedną z części kompleksu. W jego skład wchodzi także kompleks biurowy Fabryczna Office Park oraz część mieszkaniowa z usługami. Autorem konceptu „miasta w mieście” i wykonawcą projektu, jest Grupa INTER-BUD, uznany krakowski deweloper i inwestor z ponad 30-letnim doświadczeniem.
Odkrywaj lokalność z Mercure
Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia oraz tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć i doświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki.
Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki!
Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.