Komunikaty PR

Muzeum Polskiej Wódki zdobywcą nagrody 2020 Tripadvisor Travelers’Choice Award

2020-08-29  |  09:00

Z dumą ogłaszamy, że Muzeum Polskiej Wódki, już w drugim roku po swoim otwarciu nagrodzone zostało 2020 Tripadvisor Travelers’ Choice Award jako „Muzeum specjalistyczne”. Oznacza to, że Muzeum Polskiej Wódki znalazło się w grupie 10% najlepszych obiektów turystycznych strony Tripadvisor pod względem ocen i recenzji odwiedzających je podróżników.

Tripadvisor Travelers’ Choice Award

Od 18 lat największa na świecie platforma turystyczna Tripadvisor przyznaje coroczne nagrody Travelers’ Choice Award 10% zarejestrowanych na platformie obiektów zakwaterowania, restauracji, atrakcji, linii lotniczych czy rejsów. Wybór nagrodzonych oparty jest przede wszystkim na recenzjach i opiniach, jakie zapisali na stronie Tripadvisor turyści i podróżnicy, którzy mieli okazję odwiedzić daną lokalizację i skorzystać z jej usług podczas  poprzedniego roku. Zwyciężyć nie jest prosto, gdyż na platformie użytkownicy z całego świata mają dostęp aż do 8,6 miliona profili obiektów z branży turystycznej, z łączną sumą ponad 859 milionów rezenzji i opinii. Zwycięzcy tego konkursu mogą więc cieszyć się stale przybywającymi opiniami niezwykle zadowolonych gości.

 

„Zwycięzcy nagrody Travelers’ Choice powinni być dumni z tego niezwykłego wyróżnienia” – powiedziała Kanika Soni, Dyrektor Handlowy Tripadvisor. „Chociaż był to niełatwy rok dla turystyki i podróżników, chcemy uczcić osiągnięcia naszych partnerów, docenianych za swoją wyjątkową obsługę i jakość. Ci zwycięzcy nie tylko zasługują na naszą nagrodę, powinni być również uznani za wspaniałe źródło inspiracji dla turystów, gdy świat znów otworzy się na podróże.”

 

Zwycięstwo Muzeum Polskiej Wódki

 

Platforma Tripadvisor dzieli obecne na niej obiekty turstyczne na szereg kategorii. Muzea, obecne w dziale „atrakcje”, zostały rozdzielone na 6 typów, w tym muzea historyczne, dla dzieci, muzea nauki, sztuki, obserwatoria i planetaria oraz muzea specjalistyczne. Chociaż granica nie zawsze jest jasna, muzea specjalistyczne wyróżniają się bardzo ukierunkowanymi i skupionymi na konkretnym temacie wystawami. Takie muzea pokazują również dany temat w różnych aspektach: jego historię, zastosowanie, narzędzia czy miejsce w dzisiejszym świecie. Można więc powiedzieć, że taka placówka staje się specjalistą na dany temat i tą specjalistyczną wiedzą dzieli się ze innymi.

 

„Jesteśmy dumni, że udało nam się zdobyć tę nagrodę, tym bardziej, że przyznają ją nasi goście – chyba nie ma bardziej obiektywnej nagrody, jak uznanie odwiedzających nas turystów z całego świata. Cieszymy się, że nasza misja, czyli przybliżanie tysiącom naszych gości wiedzy na temat historii i tradycji Polskiej Wódki oraz edukacja na temat Oznaczenia Geograficznego Polska Wódka, została przez nich doeceniona na międzynarodowej pratformie Tripadvisor. Wspaniały zespół zaangażowanych przewodniów, świetna atmosfera i bogate zbiory muzealne oraz interaktywna edukacja to nasz klucz do sukcesu!” mówi Krzysztof Drągowski, Dyrektor Zarządzający Muzeum Polskiej Wódki.

 

Faktycznie, wśród zalet Muzeum często wymienianych w recenzjach na platformie Tripadvisor znaleźć można m.in. pasję przewodników, interaktywność wystaw, duże zbiory oraz profesjonalną degustację. Z opiniami gości Muzeum Polskiej Wódki, a także z ofertą tego miejsca można zapoznać się na stronie Tripadvisor.

 

Muzeum Polskiej Wódki w Warszawie

 

Założyciele Muzeum jako cel swoich działań postawili stworzenie miejsca, w którym można będzie skutecznie skoncentrować i opowiedzieć całą historię wyjątkowego trunku, jakim dla polskiej historii i dziedzictwa narodowego jest Polska Wódka. Poza wiedzą merytoryczną, muzeum dostarcza zwiedzającemu dużo wrażeń i wiedzy praktycznej z dziedziny destylacji, surowców, z których produkuje się Polską Wódkę, a także z miejsca, które ten trunek zajmuje w polskiej kulturze. Stąd też wybór lokalizacji muzeum – zabytkowy budynek Zakładu Rektyfikacji, gdzie jeszcze nie tak dawno mieściła się Warszawska Wytwórnia Wódek „Koneser”. Muzeum patronuje także Stowarzyszenie Polska Wódka, które m.in. zajmuje się rozpowszechnianiem Chronionego Oznaczenia Geograficznego Polska Wódka na całym świecie.

 

Czym jest Polska Wódka?

 

Definicja Polskiej Wódki precyzuje, że może być ona wytworzona jedynie z tradycyjnych polskich zbóż (żyto, jęczmień, owies, pszenica, pszenżyto) lub ziemniaków, a wszystkie etapy jej wytwarzania muszą odbywać się  na terenie Polski.

Poza definicją tym, co wyróżnia Polską Wódkę, na tle innych tego typu trunków, jest droga od surowca z pola upraw do alkoholu dostępnego na sklepowych półkach. Produkcja przebiega w gorzelni, zakładzie rektyfikacji  i produkcji wódek, gdzie nad całym procesem czuwa człowiek. O zgodności alkoholu z definicją informuje umieszczony na butelce napis Polska Wódka / Polish Vodka. Warto również wiedzieć, że Polska Wódka jest Chronionym Oznaczeniem Geograficznym, dlatego wódki stosujące to oznaczenie, to gwarancja unikatowego charakteru oraz wielowiekowej tradycji związanej z polskimi ziemiami, jak również wysokiej jakości produktu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Sieć Grano Hotels z własną aplikacją mobilną Biuro prasowe
2020-10-19 | 12:00

Sieć Grano Hotels z własną aplikacją mobilną

Sieć Grano Hotels wystartowała z nową aplikacją mobilną umożliwiającą wyszukiwanie i rezerwowanie noclegów. Narzędzie pozwala także na zarządzanie rezerwacjami i fakturami za
Turystyka Najbardziej ekologiczny hotel w Holandii
2020-10-16 | 01:00

Najbardziej ekologiczny hotel w Holandii

Hotel Jakarta w Amsterdamie jest ekologiczny w każdym calu - zaczynając od budynku, drewnianej konstrukcji, indonezyjskiego ogrodu wewnętrznego, na przyjaznej dla użytkowników
Turystyka BRAK ZDJĘCIA
2020-10-14 | 12:00

Poznaliśmy zwycięzców Turystycznych Skarbów Małopolski!

Poznaliśmy zwycięzców Turystycznych Skarbów Małopolski!   We wtorek 13.10 na uroczystej gali w Opactwie Benedyktynów w Tyńcu ogłoszeni zostali zwycięzcy drugiej edycji Turystycznych Skarbów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Prawo

Bankowość

Rynkiem kredytowym rządzi niepewność wywołana pandemią. Banki mogą wrócić do ostrzejszej polityki, zwłaszcza w segmencie mieszkaniowym

We wrześniu banki udzieliły dużo mniej kredytów gotówkowych i mieszkaniowych w porównaniu z ubiegłym rokiem. Spadki dotyczyły nie tylko liczby, lecz także wartości udzielonego finansowania, a jedynym pozytywnym wyjątkiem na tle całego rynku są kredyty ratalne – wynika z danych BIK. Kolejna fala pandemii i nowe obostrzenia wprowadzone przez rząd mogą w kolejnych miesiącach ponownie skłonić banki do zaostrzenia polityki, szczególnie w segmencie kredytów mieszkaniowych. – Nadchodzące miesiące – zwłaszcza początek 2021 roku – pokażą też, jak duże jest przełożenie pandemii i problemów na rynku pracy na spłacalność kredytów. Jeśli ich szkodowość istotnie wzrośnie – może to mocno zachwiać kondycją sektora bankowego – mówi dr hab. Waldemar Rogowski, główny analityk BIK.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Przemysł

Cyfryzacja może pomóc firmom poradzić sobie ze skutkami pandemii. Umożliwia pracę zdalną, komunikację z klientami i nowy sposób świadczenia usług online

– Interesuje nas to, jak pomóc firmom przetrwać ten najtrudniejszy czas. Trzeba podjąć takie działania, aby umiały one przekształcić swoją działalność, nakierować ją na inne tory. Cyfryzacja jest w tym procesie niezbędna – podkreśla Małgorzata Oleszczuk, prezes PARP. W polskich przedsiębiorstwach pandemia znacząco przyspieszyła cyfrową transformację. PARP wyłoniła właśnie najlepsze projekty w tym obszarze, które dotyczą m.in. zdalnej komunikacji z klientami, nowego sposobu świadczenia usług online czy automatyzacji procesów. Agencja ogłosiła wyniki konkursu „100 najlepszych projektów na zwiększenie poziomu cyfryzacji w firmie”.

 

Farmacja

Pandemia uderza w alergików. Brak refundacji doustnych leków ogranicza możliwość bezpiecznego odczulania w domu

Około 12 mln Polaków cierpi na alergie, ale tylko 1,2 proc. poddaje się odczulaniu. To wyzwanie zwłaszcza w dobie pandemii, podczas której pacjenci mają utrudniony kontakt z lekarzem. Tymczasem skuteczne leczenie można przeprowadzić samodzielnie w domu. Immunoterapię alergenową można wygodnie przyjmować w kroplach lub tabletkach pod język. Takie rozwiązanie oszczędza czas i eliminuje konieczność częstych wizyt w gabinecie alergologa. Jednak w  Polsce ta metoda nie jest refundowana przez NFZ i pacjenci muszą płacić za leczenie duże kwoty. Refundacja i większa dostępność immunoterapii podjęzykowej mogłyby skłonić większą liczbę pacjentów do poddania się takiemu leczeniu i przynieść wymierne korzyści w systemie.