Komunikaty PR

Nowe biuro podróży w Blue City

2021-05-14  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

To jeden z czterech największych tour operatorów w Polsce. Organizuje wyjazdy do Turcji, Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Egiptu, Tunezji oraz takich krajów egzotycznych jak: Dominikana, Kuba, Mauritius czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Coral Travel jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding. Buro jest obecne w Polsce od 22 lat, w tym 15 lat jako Wezyr Holidays. Posiada wykupioną wysoką gwarancję ubezpieczeniową i akredytowany certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001.

- Dla wszystkich, którzy myślą o wakacyjnym wyjeździe, przygotowaliśmy szeroką ofertę, dostosowaną do obecnej sytuacji. Personel biura pomoże nie tylko znaleźć odpowiednią propozycję, ale odpowie też na pytania o to, gdzie można wyjechać, na jakich zasadach i jak wygląda obowiązujący reżim sanitarny – mówi Agnieszka Milczarek, zastępca kierownika Biur Sprzedaży Coral Travel.

W Blue City, oprócz biura Coral Travel, działa biuro TUI Centrum Podróży, ITAKA oraz Rainbow Tours. Aż czterech dużych touroperatorów, działających w jednym obiekcie, daje poszukującym szersze możliwości znalezienia propozycji i kierunku stuprocentowo odpowiadających oczekiwaniom. Jest to szczególnie ważne, teraz gdy wytyczne i obostrzenia związane z wybranymi destylacjami ulegają dynamicznym zmianom.

 - Otwarcie nowego biura podróży to świetna wiadomość dla naszych klientów tuż przed wakacjami. Wypoczynek zorganizowany przy wsparciu i doradztwie profesjonalistów z pewnością wpłynie na większe poczucie bezpieczeństwa w czasie urlopu i zadowolenie z wakacji - mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.

Salon zajął w Blue City powierzchnię 78 mkw. na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii Biuro prasowe
2024-10-16 | 11:02

Armatis Polska przejmuje Call Center eSky w Bułgarii

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu
Turystyka Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia
2024-09-27 | 01:00

Arche pomoże powodzianom. Wielka kwota wsparcia

Grupa Arche już w pierwszych dniach klęski żywiołowej powołała Sztab Pomocy Powodzianom, w którego skład wchodzą dyrektorzy hoteli położonych na terenie całego kraju, a wszelkie
Turystyka NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW
2024-09-20 | 13:00

NIE ODWOŁUJCIE WYJAZDÓW. POŁUDNIE POTRZEBUJE TURYSTÓW

– Jesteśmy, działamy, zanim odwołacie rezerwację upewnijcie się czy to konieczne – za pośrednictwem platformy Nocowanie.pl właściciele obiektów noclegowych na południu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.