Nowe osoby w warszawskim biurze Accor
38PR & Content Communication Sp z o.o.
Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Accor rozbudowuje zespół regionalnego biura w Polsce. Wiodąca grupa hotelowa na świecie powołuje Rafała Krajewskiego na stanowisko Content Manager w Accor Eastern Europe. Do warszawskiego zespołu dołącza także Lesław Smoragiewicz jako Business Intelligence Analyst.
Rafał Krajewski jest związany z branżą hotelarską od ponad 5 lat. Pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w hotelu ibis Warszawa Centrum, gdzie dołączył zespołu Food & Beverage. W 2019 roku objął pieczę nad całością działań guest experience hotelu, kładąc duży nacisk na innowacje i cyfrowe rozwiązania. Chętnie angażował się również w projekty realizowane przez markę ibis, takie jak m.in. kampania ibis Tu Mieszka Muzyka oraz organizację w warszawskich hotelach eventów ibis MUSIC Live Gigs.
Po 5 latach współpracy z ibis Warszawa Centrum, Rafał dołączy do regionalnego biura Accor w Warszawie jako Commercial Content Junior Manager. Do jego zadań będzie należeć koordynacja i nadzór nad przepływem treści marketingowej wewnątrz firmy. Jego kreatywność przyczyni się do planowania i tworzenia atrakcyjnego contentu.
W trakcie swojej kariery w hotelarstwie, miałem okazję zobaczyć, jak działa hotel od kuchni. W ramach działań guest experience poznałem potrzeby zarówno gości, jak i hotelowego zespołu. To To cenne doświadczenie zbudowało we mnie umiejętność słuchania, którą mam zamiar wykorzystać na nowym stanowisku – zaznacza Rafał Krajewski Content Manager w Accor Eastern Europe.
Do zespołu analityków dołącza Lesław Smoragiewicz w roli Business Intellingece Analyst. W ramach pełnionego stanowiska będzie odpowiedzialny za tworzenie nowych, a także rozwijanie już istniejących raportów, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.
Lesław posiada ponad 18 lat bogatego doświadczenia pracy w branży hotelarskiej, podczas których miał okazję doskonale poznać wyzwania różnych stanowisk sektora. Swoją karierę rozpoczynał jako recepcjonista w hotelu Jurys Inn Manchester, w którym później został kierownikiem housekeepingu, a następnie objął stanowisko Night Managera. W 2008 roku przeniósł się do Mercure Warszawa Grand, gdzie został Kierownikiem Rezerwacji i Asystentem ds. Revenue. Jako Multihotel Revenue Manager był odpowiedzialny najpierw za opiekę nad 5 hotelami na rynkach warszawskim i łódzkim, by później nadzorować 10 obiektów na rynku niemieckim.
Choć w hotelarstwie pracuję już ponad 18 lat, wciąż bardzo cenię nowe doświadczenia i szansę rozwoju. Dzięki temu praca w tej branży nigdy nie nudzi, wręcz przeciwnie – jest dynamiczna, różnorodna i daje pozytywną energię. Nie mogę się doczekać nowych wyzwań i wyjść naprzeciw wszystkim potrzebom analitycznym – mówi Lesław Smoragiewicz Business Intelligence Analyst Accor Eastern Europe.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.