Komunikaty PR

Nowe osoby w warszawskim biurze Accor

2022-11-03  |  01:00
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/

Accor rozbudowuje zespół regionalnego biura w Polsce. Wiodąca grupa hotelowa na świecie powołuje Rafała Krajewskiego na stanowisko Content Manager w Accor Eastern Europe. Do warszawskiego zespołu dołącza także Lesław Smoragiewicz jako Business Intelligence Analyst.

 

Rafał Krajewski jest związany z branżą hotelarską od ponad 5 lat. Pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w hotelu ibis Warszawa Centrum, gdzie  dołączył zespołu Food & Beverage. W 2019 roku objął pieczę nad  całością działań guest experience  hotelu, kładąc duży nacisk na innowacje i cyfrowe rozwiązania. Chętnie angażował się również w projekty realizowane przez markę ibis, takie jak m.in. kampania  ibis Tu Mieszka Muzyka oraz organizację w warszawskich hotelach  eventów ibis MUSIC Live Gigs.

 

Po 5 latach współpracy z ibis Warszawa Centrum, Rafał dołączy do regionalnego biura Accor w Warszawie jako Commercial Content Junior Manager. Do jego zadań będzie należeć koordynacja i nadzór nad przepływem treści marketingowej wewnątrz firmy. Jego kreatywność przyczyni się do planowania i tworzenia atrakcyjnego contentu.

 

W trakcie swojej kariery w hotelarstwie, miałem okazję zobaczyć, jak działa hotel od kuchni. W ramach działań guest experience poznałem potrzeby zarówno gości, jak i hotelowego zespołu. To To cenne doświadczenie zbudowało we mnie umiejętność słuchania, którą mam zamiar wykorzystać na nowym stanowisku – zaznacza Rafał Krajewski Content Manager w Accor Eastern Europe.

 

Do zespołu analityków dołącza Lesław Smoragiewicz w roli Business Intellingece Analyst. W ramach pełnionego stanowiska będzie odpowiedzialny za tworzenie nowych, a także rozwijanie już istniejących raportów, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.

 

Lesław posiada ponad 18 lat bogatego doświadczenia pracy w branży hotelarskiej, podczas których miał okazję doskonale poznać wyzwania różnych stanowisk sektora. Swoją karierę rozpoczynał jako recepcjonista w hotelu Jurys Inn Manchester, w którym później został kierownikiem housekeepingu, a następnie objął stanowisko Night Managera. W 2008 roku przeniósł się do Mercure Warszawa Grand, gdzie  został Kierownikiem Rezerwacji i Asystentem ds. Revenue. Jako Multihotel Revenue Manager był odpowiedzialny najpierw za opiekę nad 5 hotelami na rynkach warszawskim i łódzkim, by później nadzorować 10 obiektów na rynku niemieckim.

 

Choć w hotelarstwie pracuję już ponad 18 lat, wciąż bardzo cenię nowe doświadczenia i szansę rozwoju. Dzięki temu praca w tej branży nigdy nie nudzi, wręcz przeciwnie – jest dynamiczna, różnorodna i daje pozytywną energię. Nie mogę się doczekać nowych wyzwań i wyjść naprzeciw wszystkim potrzebom analitycznym – mówi Lesław Smoragiewicz Business Intelligence Analyst Accor Eastern Europe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication Sp z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki! Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:35

Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki!

Niebo od zawsze stanowiło granicę między marzeniami a rzeczywistością. To tam kierowały się spojrzenia wynalazców, marzycieli i pasjonatów, którzy pragnęli odkrywać
Turystyka Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
2024-11-22 | 01:00

Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Turystyka Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
2024-11-17 | 01:00

Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli

Pricing to niezwykle ważny proces, podczas którego firmy sektora HoReCa określają ceny, po których będą sprzedawać swoje usługi i produkty. Proces ten powinien stanowić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.