Komunikaty PR

Nowe osoby w warszawskim biurze Accor

2022-11-03  |  01:00
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/

Accor rozbudowuje zespół regionalnego biura w Polsce. Wiodąca grupa hotelowa na świecie powołuje Rafała Krajewskiego na stanowisko Content Manager w Accor Eastern Europe. Do warszawskiego zespołu dołącza także Lesław Smoragiewicz jako Business Intelligence Analyst.

 

Rafał Krajewski jest związany z branżą hotelarską od ponad 5 lat. Pierwsze kroki w swojej karierze stawiał w hotelu ibis Warszawa Centrum, gdzie  dołączył zespołu Food & Beverage. W 2019 roku objął pieczę nad  całością działań guest experience  hotelu, kładąc duży nacisk na innowacje i cyfrowe rozwiązania. Chętnie angażował się również w projekty realizowane przez markę ibis, takie jak m.in. kampania  ibis Tu Mieszka Muzyka oraz organizację w warszawskich hotelach  eventów ibis MUSIC Live Gigs.

 

Po 5 latach współpracy z ibis Warszawa Centrum, Rafał dołączy do regionalnego biura Accor w Warszawie jako Commercial Content Junior Manager. Do jego zadań będzie należeć koordynacja i nadzór nad przepływem treści marketingowej wewnątrz firmy. Jego kreatywność przyczyni się do planowania i tworzenia atrakcyjnego contentu.

 

W trakcie swojej kariery w hotelarstwie, miałem okazję zobaczyć, jak działa hotel od kuchni. W ramach działań guest experience poznałem potrzeby zarówno gości, jak i hotelowego zespołu. To To cenne doświadczenie zbudowało we mnie umiejętność słuchania, którą mam zamiar wykorzystać na nowym stanowisku – zaznacza Rafał Krajewski Content Manager w Accor Eastern Europe.

 

Do zespołu analityków dołącza Lesław Smoragiewicz w roli Business Intellingece Analyst. W ramach pełnionego stanowiska będzie odpowiedzialny za tworzenie nowych, a także rozwijanie już istniejących raportów, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.

 

Lesław posiada ponad 18 lat bogatego doświadczenia pracy w branży hotelarskiej, podczas których miał okazję doskonale poznać wyzwania różnych stanowisk sektora. Swoją karierę rozpoczynał jako recepcjonista w hotelu Jurys Inn Manchester, w którym później został kierownikiem housekeepingu, a następnie objął stanowisko Night Managera. W 2008 roku przeniósł się do Mercure Warszawa Grand, gdzie  został Kierownikiem Rezerwacji i Asystentem ds. Revenue. Jako Multihotel Revenue Manager był odpowiedzialny najpierw za opiekę nad 5 hotelami na rynkach warszawskim i łódzkim, by później nadzorować 10 obiektów na rynku niemieckim.

 

Choć w hotelarstwie pracuję już ponad 18 lat, wciąż bardzo cenię nowe doświadczenia i szansę rozwoju. Dzięki temu praca w tej branży nigdy nie nudzi, wręcz przeciwnie – jest dynamiczna, różnorodna i daje pozytywną energię. Nie mogę się doczekać nowych wyzwań i wyjść naprzeciw wszystkim potrzebom analitycznym – mówi Lesław Smoragiewicz Business Intelligence Analyst Accor Eastern Europe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin Biuro prasowe
2024-04-29 | 22:00

Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin

Czarny Potok Resort SPA & Conference w Krynicy Zdroju został wyróżniony w organizowanym od 14 lat prestiżowym konkursie Perfect SPA Awards. Należący do grupy J.W. Construction
Turystyka Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!
2024-04-29 | 10:10

Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!

Obecnie na naszej planecie żyje siedem miliardów ludzi. Według prognoz Organizacji Narodów Zjednoczonych, do roku 2050 liczba ludności na świecie może wzrosnąć do 9,7
Turystyka Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
2024-04-23 | 10:00

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy Polacy skorzystają z opcji wyjazdu w tym czasie. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.