Nowy serwis na polskim rynku - Emoti.pl - zaprasza do współpracy
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
Emoti.pl jest częścią Emoti Group, która ma ugruntowaną pozycję na rynku polskim, litewskim, łotewskim, estońskim i fińskim. Należy do niej między innymi WyjątkowyPrezent.pl. Emoti.pl jest serwisem łączącym rynek hotelowy z bezpośrednimi klientami.
Nowy portal z misją
Na tle polskich i europejskich serwisów do rezerwacji pobytów, Emoti.pl tworzy i zajmuje nową niszę. To serwis sprzedający m.in. vouchery na pobyty, które świetnie sprawdzają się na prezent dla siebie i innych.
Oprócz agregatora ofert hoteli, jest portalem, który u podstaw swojego biznesu położył troskę o zielone płuca Ziemi.
“Inspiracją biznesową stali się dla nas Douglas i Kristine Tompkins, którzy razem posadzili 8900 km² lasu, z którego stworzyli prywatny park narodowy go rządowi Chile. Wierzę, że zmianę zaczyna się od nas samych. Dlatego postanowiłem poprowadzić biznes, dzięki któremu zazieleniamy planetę” - opowiada CEO Emoti.pl, Michał Kaleta.
Jednym z pierwszych działań na rzecz zazielenienia planety stała się współpraca Emoti z Fundacją “Las na Zawsze”, dzięki której każdy sprzedany pobyt przekłada się na 1 m2 posadzonego lasu.
Czas na nowych Partnerów
Po pierwszych miesiącach budowania biznesu, Emoti.pl otwiera się na współpracę z Partnerami.
“Emoti.pl rozbudowuje dynamicznie swoją ofertę, dlatego aktywnie szukamy Hoteli, Apartamentów, Willi, Sanatoriów i Medical SPA, ośrodków wypoczynkowych. Cenimy długofalowe i partnerskie relacje, w których dbałość o jakość współpracy przekłada się na sprzedaż” - mówi Radosław Przybyszewski, Business Development Manager Emoti.pl.
Emoti.pl stara się zapewniać jak najszerzą ofertę bezpośrednim Klientom, dlatego wśród ofert są hotele i aparthotele, Medical SPA i inne obiekty w mieście, nad morzem, w górach, blisko natury, a nawet zagranicą. To miejsce nie tylko dla spragnionych wakacji dla siebie i bliskich. Emoti skupia się także na dostarczaniu wyjątkowego odpoczynku w postaci voucherów prezentowych, posiadając w swojej ofercie również karty podarunkowe i opcję podarowania pobytów w prezencie.
Sama obecność na stronie Emoti.pl to, oczywiście, nie wszystko, co uzyskują potencjalni Partnerzy.
“Z jednej strony zapewniamy bezpośrednią obsługę account managera, z drugiej - szeroki wachlarz działań marketingowych: dedykowane newslettery, wsparcie sprzedaży poprzez posty w mediach społecznościowych Emoti - na Instagramie i Facebooku, specjalne akcje marketingowe i PRowe.” - tłumaczy Radosław Przybyszewski, Business Development Manager Emoti.pl.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.