Komunikaty PR

Nowy serwis na polskim rynku - Emoti.pl - zaprasza do współpracy

2022-06-15  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sofiia Baianova
Wyjątkowy Prezent

ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/

Emoti.pl jest częścią Emoti Group, która ma ugruntowaną pozycję na rynku polskim, litewskim, łotewskim, estońskim i fińskim. Należy do niej między innymi WyjątkowyPrezent.pl. Emoti.pl jest serwisem łączącym rynek hotelowy z bezpośrednimi klientami. 

Nowy portal z misją

Na tle polskich i europejskich serwisów do rezerwacji pobytów, Emoti.pl tworzy i zajmuje nową niszę. To serwis sprzedający m.in. vouchery na pobyty, które świetnie sprawdzają się na prezent dla siebie i innych. 

Oprócz agregatora ofert hoteli, jest portalem, który u podstaw swojego biznesu położył troskę o zielone płuca Ziemi. 

“Inspiracją biznesową stali się dla nas Douglas i Kristine Tompkins, którzy razem posadzili 8900 km² lasu, z którego stworzyli prywatny park narodowy go rządowi Chile. Wierzę, że zmianę zaczyna się od nas samych. Dlatego postanowiłem poprowadzić biznes, dzięki któremu zazieleniamy planetę” - opowiada CEO Emoti.pl, Michał Kaleta. 

Jednym z pierwszych działań na rzecz zazielenienia planety stała się współpraca Emoti z Fundacją “Las na Zawsze”, dzięki której każdy sprzedany pobyt przekłada się na 1 m2 posadzonego lasu. 

 

Czas na nowych Partnerów

Po pierwszych miesiącach budowania biznesu, Emoti.pl otwiera się na współpracę z Partnerami.

“Emoti.pl rozbudowuje dynamicznie swoją ofertę, dlatego aktywnie szukamy Hoteli, Apartamentów, Willi, Sanatoriów i Medical SPA, ośrodków wypoczynkowych. Cenimy długofalowe i partnerskie relacje, w których dbałość o jakość współpracy przekłada się na sprzedaż” - mówi Radosław Przybyszewski, Business Development Manager Emoti.pl.

Emoti.pl stara się zapewniać jak najszerzą ofertę bezpośrednim Klientom, dlatego wśród ofert są hotele i aparthotele, Medical SPA i inne obiekty w mieście, nad morzem, w górach, blisko natury, a nawet zagranicą. To miejsce nie tylko dla spragnionych wakacji dla siebie i bliskich. Emoti skupia się także na dostarczaniu wyjątkowego odpoczynku w postaci voucherów prezentowych, posiadając w swojej ofercie również karty podarunkowe i opcję podarowania pobytów w prezencie. 

Sama obecność na stronie Emoti.pl to, oczywiście, nie wszystko, co uzyskują potencjalni Partnerzy. 

“Z jednej strony zapewniamy bezpośrednią obsługę account managera, z drugiej - szeroki wachlarz działań marketingowych: dedykowane newslettery, wsparcie sprzedaży poprzez posty w mediach społecznościowych Emoti - na Instagramie i Facebooku, specjalne akcje marketingowe i PRowe.” - tłumaczy Radosław Przybyszewski, Business Development Manager Emoti.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.