Obiekty sieci Grano Hotels jako pierwsze w Polsce z certyfikatem Dekra
Dekra Standard Trusted Facility to ocena oparta o wytyczne WHO i regulacje krajowe, będąca obiektywnym dowodem na to, że obiekt może z powodzeniem prowadzić działalność, stale przestrzegając ścisłych, uznawanych na całym świecie, standardów higieny i bezpieczeństwa. Ocena dotyczy stosowania środków zapobiegawczych oraz konkretnych działań w obszarach: obsługi gości, klientów oraz zachowań pracowników; czyszczenia, dezynfekcji oraz sprzątania prania i konserwacji; higieny i zasad serwowania posiłków oraz budowania systemów bezpieczeństwa i działań komunikacyjnych.
Ocena wystawiana jest na podstawie szczegółowego audytu przeprowadzanego przez specjalistów DEKRA – spółki o niemalże 100-letniej historii, będącej światowym ekspertem w zakresie inspekcji. Hotel Grano oraz Hotel Number One by Grano przeszły kontrolę z wynikiem pozytywnym, co pozwoliło im uzyskać certyfikację Dekra Standard Trusted Facility.
Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w obiektach turystycznych, w tym wytycznych sanitarnych, jest szczególnie ważne w czasie pandemii. Od wielu miesięcy stosujemy się do wszelkich zaleceń płynących od WHO oraz rządu i możemy ze spokojnym sumieniem powiedzieć, że postawiliśmy zdrowie i komfort gości na pierwszym miejscu. Certyfikat Dekra Standard Trusted Facility to formalne potwierdzenie naszych codziennych starań o zapewnienie w obiektach marki Grano Hotels maksimum bezpieczeństwa – mówi Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels.
Wszystkie obiekty brandu Grano Hotels mieszczą się w Gdańsku, na Wyspie Spichrzów. Są to: trzygwiazdkowy Hotel Number One by Grano oraz zlokalizowane obok niego Grano Apartments Nowa Motława (wcześniej Apartamenty Nowa Motława), goszczące turystów od 2017 roku, oraz czterogwiazdkowy Hotel Grano i mieszczące się obok niego Grano Apartments Old Town, otwarte w 2020 r.
Więcej informacji o przestrzeganych w Grano Hotels zasadach bezpieczeństwa można znaleźć na stronie https://www.granohotels.pl/zasady-bezpieczenstwa

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.