Partnerstwo Accor i Visa

Accor, wiodąca na rynku światowym grupa hotelowa oraz Visa, globalny lider płatności elektronicznych, ogłosili światowe partnerstwo, które zapewni udoskonalenie procesów płatności członkom programu lojalnościowego ALL-Accor Live Limitless.
Partnerstwo to połączy program lojalnościowy Accor i światowe możliwości płatnicze Visa, by stworzyć nową kartę ALL Visa. Członkowie, którzy zamówią nową kartę Visa będą z niej mogli korzystać podczas codziennych zakupów wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta Visa. Accor będzie współpracować z partnerskimi instytucjami finansowymi i bankami Visa na kluczowych rynkach w całej Europie, Ameryce Północnej i Południowej, na Bliskim Wschodzie i obszarze Azji Pacyficznej w zakresie emisji karty ALL Visa. Karta będzie oferować klientom dopasowane do ich preferencji nagrody oraz możliwość zdobycia większej liczby punktów lojalnościowych przy zakwaterowaniu w hotelu grupy Accor czy też podczas robienia zakupów.
Grupa Accor może poszczycić się swą współpracą z klientami będącymi silnymi, ikonicznymi markami we wszystkich segmentach najbardziej obiecujących rynków na całym świecie. Dzięki strategicznym przejęciom i partnerstwom z prestiżowymi markami lifestylowymi takimi jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Banyan Tree, Mondrian i Delano, Grupa oferuje wyjątkowe usługi w swych 39 markach hoteli, w ponad 5 000 obiektach zlokalizowanych w 110 krajach.
Dzięki partnerstwu z Visa, Accor zwiększy korzyści ze swego najnowszego programu lojalnościowego ALL–Accor Live Limitless dla swych 64 mln członków i ponad 250 mln klientów na całym świecie. Wprowadzenie karty ALL Visa pogłębi relacje grupy Accor z klientami – oprócz pobytu w hotelu członkowie wiodącego w tym sektorze programu lojalnościowego ALL będą mogli zbierać punkty, zdobywać nowe doświadczenia czy przedłużyć swój pobyt w hotelu.
Wprowadzenie kart płatniczych ALL Visa ma na celu wykorzystanie ekosystemu usług hotelowych Accor do zaangażowania klientów wykraczającego poza ich pobyt w hotelu, oferując im najlepsze na rynku korzyści i innowacyjne usługi elektroniczne i dla urządzeń mobilnych.
Te co-brandowe karty zwiększą zainteresowanie klientów usługami hotelowymi, przełożą się na wzrost ich wydatków oraz zwiększą możliwości rekrutowania do programu ALL nowych uczestników.
Partnerstwo z Visa przyniesie Accor ogromne korzyści w naszej wspólnej podróży jaką jest opracowanie innowacyjnej co-brandowej karty płatniczej. Ta nowa inicjatywa zapewni wyjątkowe korzyści uczestnikom naszego programu lojalnościowego ALL i dodatkowo wzmocni jego powodzenie, powiększając bazę naszych klientów, wprowadzając dodatkowe poziomy ich zaangażowania i oferując im rozmaite korzyści, by jeszcze łatwiej zorganizowali pobyt w naszych hotelach i spędzali w nich więcej czasu. Rozwijanie programu ALL jest dla nas bardzo istotnym krokiem naprzód i ogromnie cieszy nas podjęcie współpracy z marką Visa, która jest partnerem dzielącym naszą pasję, jaką jest codzienne wynagradzanie i docenianie. – powiedział Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny Accor.
Jesteśmy zachwyceni partnerstwem z Accor i współtworzeniem nowego programu lojalnościowego dla klientów. Dzisiejsi biegli w technologiach cyfrowych konsumenci oczekują nagród dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb i oferujących nowe, wyjątkowe doświadczenia. Z ogromną ekscytacją oczekuję efektów połączenia hotelarskiej wiedzy eksperckiej Accor z możliwościami płatności elektronicznych i międzynarodowym zakresem sieci Visa. Ta współpraca przełoży się na powstanie atrakcyjnych produktów lojalnościowych i płatniczych, które będą wiodące na rynku usług hotelowych.” – powiedział Al Kelly, Prezes i Dyrektor Generalny Visa.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.