Partnerstwo Accor i Visa
Accor, wiodąca na rynku światowym grupa hotelowa oraz Visa, globalny lider płatności elektronicznych, ogłosili światowe partnerstwo, które zapewni udoskonalenie procesów płatności członkom programu lojalnościowego ALL-Accor Live Limitless.
Partnerstwo to połączy program lojalnościowy Accor i światowe możliwości płatnicze Visa, by stworzyć nową kartę ALL Visa. Członkowie, którzy zamówią nową kartę Visa będą z niej mogli korzystać podczas codziennych zakupów wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta Visa. Accor będzie współpracować z partnerskimi instytucjami finansowymi i bankami Visa na kluczowych rynkach w całej Europie, Ameryce Północnej i Południowej, na Bliskim Wschodzie i obszarze Azji Pacyficznej w zakresie emisji karty ALL Visa. Karta będzie oferować klientom dopasowane do ich preferencji nagrody oraz możliwość zdobycia większej liczby punktów lojalnościowych przy zakwaterowaniu w hotelu grupy Accor czy też podczas robienia zakupów.
Grupa Accor może poszczycić się swą współpracą z klientami będącymi silnymi, ikonicznymi markami we wszystkich segmentach najbardziej obiecujących rynków na całym świecie. Dzięki strategicznym przejęciom i partnerstwom z prestiżowymi markami lifestylowymi takimi jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Banyan Tree, Mondrian i Delano, Grupa oferuje wyjątkowe usługi w swych 39 markach hoteli, w ponad 5 000 obiektach zlokalizowanych w 110 krajach.
Dzięki partnerstwu z Visa, Accor zwiększy korzyści ze swego najnowszego programu lojalnościowego ALL–Accor Live Limitless dla swych 64 mln członków i ponad 250 mln klientów na całym świecie. Wprowadzenie karty ALL Visa pogłębi relacje grupy Accor z klientami – oprócz pobytu w hotelu członkowie wiodącego w tym sektorze programu lojalnościowego ALL będą mogli zbierać punkty, zdobywać nowe doświadczenia czy przedłużyć swój pobyt w hotelu.
Wprowadzenie kart płatniczych ALL Visa ma na celu wykorzystanie ekosystemu usług hotelowych Accor do zaangażowania klientów wykraczającego poza ich pobyt w hotelu, oferując im najlepsze na rynku korzyści i innowacyjne usługi elektroniczne i dla urządzeń mobilnych.
Te co-brandowe karty zwiększą zainteresowanie klientów usługami hotelowymi, przełożą się na wzrost ich wydatków oraz zwiększą możliwości rekrutowania do programu ALL nowych uczestników.
Partnerstwo z Visa przyniesie Accor ogromne korzyści w naszej wspólnej podróży jaką jest opracowanie innowacyjnej co-brandowej karty płatniczej. Ta nowa inicjatywa zapewni wyjątkowe korzyści uczestnikom naszego programu lojalnościowego ALL i dodatkowo wzmocni jego powodzenie, powiększając bazę naszych klientów, wprowadzając dodatkowe poziomy ich zaangażowania i oferując im rozmaite korzyści, by jeszcze łatwiej zorganizowali pobyt w naszych hotelach i spędzali w nich więcej czasu. Rozwijanie programu ALL jest dla nas bardzo istotnym krokiem naprzód i ogromnie cieszy nas podjęcie współpracy z marką Visa, która jest partnerem dzielącym naszą pasję, jaką jest codzienne wynagradzanie i docenianie. – powiedział Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny Accor.
Jesteśmy zachwyceni partnerstwem z Accor i współtworzeniem nowego programu lojalnościowego dla klientów. Dzisiejsi biegli w technologiach cyfrowych konsumenci oczekują nagród dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb i oferujących nowe, wyjątkowe doświadczenia. Z ogromną ekscytacją oczekuję efektów połączenia hotelarskiej wiedzy eksperckiej Accor z możliwościami płatności elektronicznych i międzynarodowym zakresem sieci Visa. Ta współpraca przełoży się na powstanie atrakcyjnych produktów lojalnościowych i płatniczych, które będą wiodące na rynku usług hotelowych.” – powiedział Al Kelly, Prezes i Dyrektor Generalny Visa.
Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Inwestycje w sektorze turystycznym: jak aparthotele i obiekty SPA zmieniają nadmorskie miasta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.