Partnerstwo Accor i Visa

Accor, wiodąca na rynku światowym grupa hotelowa oraz Visa, globalny lider płatności elektronicznych, ogłosili światowe partnerstwo, które zapewni udoskonalenie procesów płatności członkom programu lojalnościowego ALL-Accor Live Limitless.
Partnerstwo to połączy program lojalnościowy Accor i światowe możliwości płatnicze Visa, by stworzyć nową kartę ALL Visa. Członkowie, którzy zamówią nową kartę Visa będą z niej mogli korzystać podczas codziennych zakupów wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta Visa. Accor będzie współpracować z partnerskimi instytucjami finansowymi i bankami Visa na kluczowych rynkach w całej Europie, Ameryce Północnej i Południowej, na Bliskim Wschodzie i obszarze Azji Pacyficznej w zakresie emisji karty ALL Visa. Karta będzie oferować klientom dopasowane do ich preferencji nagrody oraz możliwość zdobycia większej liczby punktów lojalnościowych przy zakwaterowaniu w hotelu grupy Accor czy też podczas robienia zakupów.
Grupa Accor może poszczycić się swą współpracą z klientami będącymi silnymi, ikonicznymi markami we wszystkich segmentach najbardziej obiecujących rynków na całym świecie. Dzięki strategicznym przejęciom i partnerstwom z prestiżowymi markami lifestylowymi takimi jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Banyan Tree, Mondrian i Delano, Grupa oferuje wyjątkowe usługi w swych 39 markach hoteli, w ponad 5 000 obiektach zlokalizowanych w 110 krajach.
Dzięki partnerstwu z Visa, Accor zwiększy korzyści ze swego najnowszego programu lojalnościowego ALL–Accor Live Limitless dla swych 64 mln członków i ponad 250 mln klientów na całym świecie. Wprowadzenie karty ALL Visa pogłębi relacje grupy Accor z klientami – oprócz pobytu w hotelu członkowie wiodącego w tym sektorze programu lojalnościowego ALL będą mogli zbierać punkty, zdobywać nowe doświadczenia czy przedłużyć swój pobyt w hotelu.
Wprowadzenie kart płatniczych ALL Visa ma na celu wykorzystanie ekosystemu usług hotelowych Accor do zaangażowania klientów wykraczającego poza ich pobyt w hotelu, oferując im najlepsze na rynku korzyści i innowacyjne usługi elektroniczne i dla urządzeń mobilnych.
Te co-brandowe karty zwiększą zainteresowanie klientów usługami hotelowymi, przełożą się na wzrost ich wydatków oraz zwiększą możliwości rekrutowania do programu ALL nowych uczestników.
Partnerstwo z Visa przyniesie Accor ogromne korzyści w naszej wspólnej podróży jaką jest opracowanie innowacyjnej co-brandowej karty płatniczej. Ta nowa inicjatywa zapewni wyjątkowe korzyści uczestnikom naszego programu lojalnościowego ALL i dodatkowo wzmocni jego powodzenie, powiększając bazę naszych klientów, wprowadzając dodatkowe poziomy ich zaangażowania i oferując im rozmaite korzyści, by jeszcze łatwiej zorganizowali pobyt w naszych hotelach i spędzali w nich więcej czasu. Rozwijanie programu ALL jest dla nas bardzo istotnym krokiem naprzód i ogromnie cieszy nas podjęcie współpracy z marką Visa, która jest partnerem dzielącym naszą pasję, jaką jest codzienne wynagradzanie i docenianie. – powiedział Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny Accor.
Jesteśmy zachwyceni partnerstwem z Accor i współtworzeniem nowego programu lojalnościowego dla klientów. Dzisiejsi biegli w technologiach cyfrowych konsumenci oczekują nagród dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb i oferujących nowe, wyjątkowe doświadczenia. Z ogromną ekscytacją oczekuję efektów połączenia hotelarskiej wiedzy eksperckiej Accor z możliwościami płatności elektronicznych i międzynarodowym zakresem sieci Visa. Ta współpraca przełoży się na powstanie atrakcyjnych produktów lojalnościowych i płatniczych, które będą wiodące na rynku usług hotelowych.” – powiedział Al Kelly, Prezes i Dyrektor Generalny Visa.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.