Komunikaty PR

Partnerstwo Accor i Visa

2020-02-20  |  01:00
Biuro prasowe

Accor, wiodąca na rynku światowym grupa hotelowa oraz Visa, globalny lider płatności elektronicznych, ogłosili światowe partnerstwo, które zapewni udoskonalenie procesów płatności członkom programu lojalnościowego ALL-Accor Live Limitless.

Partnerstwo to połączy program lojalnościowy Accor i światowe możliwości płatnicze Visa, by stworzyć nową kartę ALL Visa. Członkowie, którzy zamówią nową kartę Visa będą z niej mogli korzystać podczas codziennych zakupów wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta Visa. Accor będzie współpracować z partnerskimi instytucjami finansowymi i bankami Visa na kluczowych rynkach w całej Europie, Ameryce Północnej i Południowej, na Bliskim Wschodzie i obszarze Azji Pacyficznej w zakresie emisji karty ALL Visa. Karta będzie oferować klientom dopasowane do ich preferencji nagrody oraz możliwość zdobycia większej liczby punktów lojalnościowych przy zakwaterowaniu w hotelu grupy Accor czy też podczas robienia zakupów.

Grupa Accor może poszczycić się swą współpracą z klientami będącymi silnymi, ikonicznymi markami we wszystkich segmentach najbardziej obiecujących rynków na całym świecie. Dzięki strategicznym przejęciom i partnerstwom z prestiżowymi markami lifestylowymi takimi jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Banyan Tree, Mondrian i Delano, Grupa oferuje wyjątkowe usługi w swych 39 markach hoteli, w ponad 5 000 obiektach zlokalizowanych w 110 krajach.

Dzięki partnerstwu z Visa, Accor zwiększy korzyści ze swego najnowszego programu lojalnościowego ALL–Accor Live Limitless dla swych 64 mln członków i ponad 250 mln klientów na całym świecie. Wprowadzenie karty ALL Visa pogłębi relacje grupy Accor z klientami – oprócz pobytu w hotelu członkowie wiodącego w tym sektorze programu lojalnościowego ALL będą mogli zbierać punkty, zdobywać nowe doświadczenia czy przedłużyć swój pobyt w hotelu.

Wprowadzenie kart płatniczych ALL Visa ma na celu wykorzystanie ekosystemu usług hotelowych Accor do zaangażowania klientów wykraczającego poza ich pobyt w hotelu, oferując im najlepsze na rynku korzyści i innowacyjne usługi elektroniczne i dla urządzeń mobilnych.

Te co-brandowe karty zwiększą zainteresowanie klientów usługami hotelowymi, przełożą się na wzrost ich wydatków oraz zwiększą możliwości rekrutowania do programu ALL nowych uczestników.

 Partnerstwo z Visa przyniesie Accor ogromne korzyści w naszej wspólnej podróży jaką jest opracowanie innowacyjnej co-brandowej karty płatniczej. Ta nowa inicjatywa zapewni wyjątkowe korzyści uczestnikom naszego programu lojalnościowego ALL i dodatkowo wzmocni jego powodzenie, powiększając bazę naszych klientów, wprowadzając dodatkowe poziomy ich zaangażowania i oferując im rozmaite korzyści, by jeszcze łatwiej zorganizowali pobyt w naszych hotelach i spędzali w nich więcej czasu. Rozwijanie programu ALL jest dla nas bardzo istotnym krokiem naprzód i ogromnie cieszy nas podjęcie współpracy z marką Visa, która jest partnerem dzielącym naszą pasję, jaką jest codzienne wynagradzanie i docenianie. – powiedział Sébastien Bazin, Prezes i Dyrektor Generalny Accor.

Jesteśmy zachwyceni partnerstwem z Accor i współtworzeniem nowego programu lojalnościowego dla klientów. Dzisiejsi biegli w technologiach cyfrowych konsumenci oczekują nagród dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb i oferujących nowe, wyjątkowe doświadczenia. Z ogromną ekscytacją oczekuję efektów połączenia hotelarskiej wiedzy eksperckiej Accor z możliwościami płatności elektronicznych i międzynarodowym zakresem sieci Visa. Ta współpraca przełoży się na powstanie atrakcyjnych produktów lojalnościowych i płatniczych, które będą wiodące na rynku usług hotelowych.” – powiedział Al Kelly, Prezes i Dyrektor Generalny Visa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.