Pierwsi turyści polecieli z Join UP! Polska na słoneczny Zanzibar.
24/7Communication Sp. z o.o.
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.gasowska|247.com.pl| |aleksandra.gasowska|247.com.pl
+48 733 202 653
www.247.com.pl
Turyści do Tanzanii wylecieli z Warszawy z Lotniska im. F. Chopina samolotem linii lotniczych SkyUp – partnera strategicznego tour operatora. Już na samym starcie czekało ich wiele miłych niespodzianek. Lot trwał około 10 godzin.
Na warszawskim lotnisku, przedstawiciele Join UP! Polska powitali podróżnych kolorowymi balonami, firmowymi upominkami i soczystymi pomarańczami by świętować wspólnie otwarcie nowego kierunku w portfolio marki.
Ogromne zainteresowanie ofertą Join UP! sprawiło, że wszystkie miejsca na wyjazd zostały wykupione ze znacznym wyprzedzeniem. Samolot z pełnym obłożeniem, bez opóźnień, po 10 godzinach doleciał na egzotyczny Zanzibar. Na wszystkich spragnionych wrażeń i egzotyki podróżnych oczekiwał polski rezydent. Każdy z klientów Join UP! został obdarowany pachnącym kokosem, by na zawsze te pierwsze wakacje z Join UP! na tanzańskiej wyspie kojarzyły się ze słońcem, przygodą i egzotyką.
- Zależy nam, by turyści celebrowali początek swojej podróży z Join UP! już od momentu przyjazdu na lotnisko, a po dotarciu na miejsce, chcemy dzielić się z nimi kawałkiem tego wspaniałego raju. Dlatego przygotowaliśmy bogatą, ofertę hoteli w różnych opcjach cenowych oraz wybór rozmaitych wycieczek fakultatywnych, żeby mogli oni jak najlepiej poznać tę niezwykłą wyspę - mówi Katarzyna Bayraktar, Dyrektorka ds. Sprzedaży i Rozwoju, Join UP! Polska.
Z Join UP! Polska turyści będą mogli podróżować na Zanzibar przez cały sezon zimowy z lotnisk z Warszawy
i z Katowic samolotami SkyUp. Harmonogram podroży został zaplanowany w taki sposób, żeby wieczorny wylot powrotny z Zanzibaru zapewnił turystom dodatkowy dzień na miejscu. Opiekę nad podróżującymi sprawują polskojęzyczni rezydenci.
Tanzania jest obecna w portfolio marki Join UP!™ od 2015 roku. W tym czasie wybrało się tam ponad 22 tysiące klientów. Podróżujący mogą skorzystać z szerokiej gamy hoteli z różnych segmentów cenowych, w tym aż 10 obiektów na wyłączność tj.: AHG Dream's Bay Boutique Hotel 4*, AHG Sun Bay Mlilile Beach Hotel 4*, AHG Waridi Beach Resort & Spa 4*, Varadero Zanzibar Hotel & Restaurant (Adults Only 12+) 3*, Sun Sea Bar (Adults Only 12+) 4*, Kigwedeni Villas 3*, Zanzibar Bahari Villas 4*, Mandarin Resort Zanzibar 4*, The One Resort 4*, Seashore Villa Kiwengwa 3
O Join UP!
Join UP! Polska to touroperator, który działa na polskim rynku od 2022 roku, z Wpisem do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych Województwa Mazowieckiego nr 2572.
Join UP!™ to ukraiński touroperator, który powstał w 2010 roku. W ciągu 13 lat stał się jednym z najsilniejszych organizatorów turystyki i jednym z kluczowych graczy na rynku turystycznym. Przed wojną udział rynku Join Up™ w Ukrainie wynosił 30%, zaś w 2023 roku osiągnął 40%. W 2021 roku obroty osiągnęły 400 mln USD.
Podmioty działające pod marką Join UP!™ są reprezentowane również w Estonii, Litwie, Łotwie, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce i Rumunii. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie.
Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp są częścią grupy biznesowej UPFamily, która obecnie zatrudnia ponad 1500 pracowników.

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.