Komunikaty PR

Pierwsi turyści polecieli z Join UP! Polska na słoneczny Zanzibar.

2023-11-07  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Gąsowska
24/7Communication Sp. z o.o.

Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
aleksandra.gasowska|247.com.pl| |aleksandra.gasowska|247.com.pl
+48 733 202 653
www.247.com.pl

Turyści do Tanzanii wylecieli z Warszawy  z Lotniska im. F. Chopina samolotem linii lotniczych SkyUp – partnera strategicznego tour operatora. Już na samym starcie czekało ich wiele miłych niespodzianek. Lot trwał około 10 godzin.  

Na warszawskim lotnisku, przedstawiciele Join UP! Polska powitali podróżnych kolorowymi balonami, firmowymi upominkami i soczystymi pomarańczami  by świętować wspólnie otwarcie nowego kierunku w portfolio marki. 

Ogromne zainteresowanie ofertą Join UP! sprawiło, że wszystkie miejsca na wyjazd zostały wykupione ze znacznym wyprzedzeniem. Samolot z pełnym obłożeniem, bez opóźnień, po 10 godzinach doleciał na egzotyczny Zanzibar. Na wszystkich spragnionych wrażeń i egzotyki podróżnych oczekiwał polski rezydent. Każdy z klientów Join UP! został obdarowany pachnącym kokosem, by na zawsze te pierwsze wakacje z Join UP! na tanzańskiej wyspie kojarzyły się ze słońcem, przygodą i egzotyką.  

- Zależy nam, by turyści celebrowali początek swojej podróży z Join UP! już od momentu przyjazdu na lotnisko, a po dotarciu na miejsce, chcemy dzielić się z nimi kawałkiem tego wspaniałego raju. Dlatego przygotowaliśmy bogatą, ofertę hoteli  w różnych opcjach cenowych oraz wybór rozmaitych wycieczek fakultatywnych, żeby mogli oni jak najlepiej poznać tę niezwykłą wyspę - mówi Katarzyna Bayraktar, Dyrektorka ds. Sprzedaży i Rozwoju, Join UP! Polska.  

Z Join UP! Polska turyści będą mogli podróżować na Zanzibar przez cały sezon zimowy z lotnisk z Warszawy  
i z Katowic samolotami SkyUp. Harmonogram podroży został zaplanowany w taki sposób, żeby wieczorny wylot powrotny z Zanzibaru zapewnił turystom dodatkowy dzień na miejscu. Opiekę nad podróżującymi sprawują polskojęzyczni rezydenci. 

Tanzania jest obecna w portfolio marki Join UP!™ od 2015 roku. W tym czasie wybrało się tam ponad 22 tysiące klientów. Podróżujący mogą skorzystać z szerokiej gamy hoteli z różnych segmentów cenowych, w tym aż 10 obiektów na wyłączność tj.: AHG Dream's Bay Boutique Hotel 4*, AHG Sun Bay Mlilile Beach Hotel 4*, AHG Waridi Beach Resort & Spa 4*, Varadero Zanzibar Hotel & Restaurant (Adults Only 12+) 3*, Sun Sea Bar (Adults Only 12+) 4*, Kigwedeni Villas 3*, Zanzibar Bahari Villas 4*, Mandarin Resort Zanzibar 4*, The One Resort 4*, Seashore Villa Kiwengwa 3 

 

O Join UP!

Join UP! Polska to touroperator, który działa na polskim rynku od 2022 roku, z Wpisem do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych Województwa Mazowieckiego nr 2572. 

Join UP!™ to ukraiński touroperator, który powstał w 2010 roku. W ciągu 13 lat stał się jednym z najsilniejszych organizatorów turystyki i jednym z kluczowych graczy na rynku turystycznym. Przed wojną udział rynku Join Up™ w Ukrainie wynosił 30%, zaś w 2023 roku osiągnął 40%. W 2021 roku obroty osiągnęły 400 mln USD.  

Podmioty działające pod marką Join UP!™ są reprezentowane również w Estonii, Litwie, Łotwie, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce i Rumunii. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie.    

Organizacje działające pod marką Join UP!™ wraz ze SkyUp są częścią grupy biznesowej UPFamily, która obecnie zatrudnia ponad 1500 pracowników.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 24/7Communication Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki! Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:35

Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki!

Niebo od zawsze stanowiło granicę między marzeniami a rzeczywistością. To tam kierowały się spojrzenia wynalazców, marzycieli i pasjonatów, którzy pragnęli odkrywać
Turystyka Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
2024-11-22 | 01:00

Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Turystyka Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
2024-11-17 | 01:00

Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli

Pricing to niezwykle ważny proces, podczas którego firmy sektora HoReCa określają ceny, po których będą sprzedawać swoje usługi i produkty. Proces ten powinien stanowić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.