Pierwszy hotel Hampton by Hilton w Łodzi otwarty
We wtorek, 27 września 2022 międzynarodowa sieć Hampton by Hilton otworzyła pierwszy hotel w Łodzi. Nowoczesny budynek ze 149 pokojami został ulokowany w samym sercu miasta, przy ulicy Piotrkowskiej 157. Organem zarządzającym nieruchomością jest litewski operator Apex Alliance Hotel Management.
Hotel znajduje się w ścisłym centrum Łodzi, w wielofunkcyjnym kompleksie biznesowo-noclegowo-handlowym „Hi Piotrkowska”, w skład którego wchodzą dwa biurowce klasy A+ oraz 15 lokali handlowo-usługowych. Hotel został ulokowany w taki sposób, aby jego położenie było dogodne zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów. Od głównej stacji kolejowej — Łódź Fabryczna oddalony jest o 2 km. W odległości 6,7 km od hotelu znajduje się także międzynarodowy Port Lotniczy im. Władysława Reymonta, do którego goście mogą dotrzeć samochodem w mniej niż 15 minut.
“Jestem przekonana, że położenie naszego hotelu w samym sercu miasta przyciągnie zarówno gości biznesowych, jak i turystów. Hotel Hampton by Hilton Łódź City Center cechuje wysoka jakość świadczonych usług i najnowsze rozwiązania, połączone z konkurencyjną ceną. Te elementy wyróżniają nas na tle konkurencji, co w przyszłości zaprocentuje zbudowaniem silnej pozycji na rynku hotelarskim w Łodzi” - mówi Joanna Plauszewska-Deka, Dyrektor Generalny Hampton by Hilton Łódź City Center.
Hotel Hampton by Hilton Łódź City Center to blisko 8000 m2 powierzchni przeznaczonej dla Gości. Oprócz 149 jasnych i przestronnych pokoi zlokalizowanych na 6 piętrach, w hotelu znajduje się restauracja i bar, całodobowa siłownia, trzy nowoczesne sale konferencyjne, lobby z widokiem na miasto oraz podziemny parking.
Dla Gości zatrzymujących się w łódzkim hotelu przewidziano także udogodnienia w postaci nielimitowanego dostępu do Wi-Fi na terenie całego obiektu oraz flagowego dla marki Hampton by Hilton śniadania, oferowanego w cenie pobytu dla wszystkich gości, niezależnie od wybranej przez nich oferty.
Łódzki Hampton by Hilton to także rozwiązania wspierające zrównoważony rozwój. Hotel przy pomocy energooszczędnych i zrównoważonych ekologicznie systemów osiąga możliwie najniższe koszty użytkowania oraz ogranicza negatywny wpływ na środowisko, tworząc przestrzeń przyjazną dla zdrowia i komfortu gości oraz pracowników. Wszystko po to, by spełniać europejską certyfikację środowiskową BREEAM.
“ - Otwarcie pierwszego hotelu Hampton by Hilton w Łodzi dowodzi, że zdobyliśmy zaufanie właścicieli nieruchomości oraz inwestorów i deweloperów w Polsce. Cieszymy się, że Polacy po raz kolejny docenili strategicznie dobrane lokalizacje hoteli, odpowiednie dla biznesu i turystów oraz nasze efektywne zarządzanie firmą, a także franczyzowy model biznesowy ze znanymi na świecie markami sieci hotelowych. Jestem przekonany, że to dopiero początek współpracy i naszej wieloletniej obecności na polskim rynku, który jest strategicznym rynkiem ekspansji biznesowej Apex Alliance” — mówi Augustinas Barauskas, dyrektor Apex Alliance Hotel Management.
Hampton by Hilton Łódź City Center należy do jednego z największych na świecie programów lojalnościowych - Hilton Honors, zrzeszającego 18 marek należących do sieci Hilton, umożliwiające gromadzenie punktów i wymienianie ich na darmowe noclegi i inne przywileje w hotelach na całym świecie.
Więcej informacji o Hampton by Hilton Łódź City Center:
Hampton by Hilton Lodz City Center
ul. Piotrkowskiej 157, 90-440 Łódź
https://www.hiltonhotels.com/pl_PL/polska/hampton-lodz-city-center/
www.newsroom.hilton.com
Czarny Potok Resort SPA & Conference z tytułem Najlepszego Hotelu SPA dla Rodzin
Majówka w stylu eko. Sprawdź, jak wypoczywać aktywnie i w zgodzie z naturą!
Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.