Podróżuj z PAYBACK i eTravel! Nowe marki oficjalnie dołączają do Programu
Początek lata oznacza, że… uczestnicy Programu PAYBACK mogą już zbierać punkty za rezerwacje online na portalach hotele.pl, lataj.pl oraz rejsy.pl należących do eTravel S.A. Z okazji rozpoczęcia współpracy na klientów czeka między innymi 2x więcej punktów PAYBACK.
eTravel S.A. to jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka jest właścicielem popularnych serwisów hotele.pl, lataj.pl i rejsy.pl, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu oraz rejsu.
– Wielu z nas czeka z rezerwacją wakacyjnego wyjazdu do ostatniej chwili, dlatego tym bardziej cieszymy się, że nasze trzy serwisy dołączają do Programu PAYBACK wraz z początkiem lata, dając uczestnikom możliwość zaplanowania letniego wyjazdu na korzystnych warunkach cenowych – mówi Andrzej Wierzba, Prezes eTravel S.A.
Użytkownicy Programu, którzy skorzystają z usług serwisu hotele.pl lub rejsy.pl, otrzymają 1 punkt za każde 2 wydane złote, natomiast rezerwacja za pośrednictwem lataj.pl oznacza 700 dodatkowych punktów na koncie użytkownika PAYBACK. A z okazji wejścia do Programu nowego partnera na uczestników czekają specjalne kupony – 2x więcej punktów za skorzystanie z portali hotele.pl i rejsy.pl, a za lataj.pl – 500 punktów ekstra.
– Cieszymy się, że dzięki poszerzeniu portfolio partnerów Programu, nasi uczestnicy otrzymują dostęp do atrakcyjnych ofert, a rezerwując lot czy noclegi hotelowe mogą zebrać pokaźną liczbę punktów na swoich kontach PAYBACK – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas
Majówka w Warszawie? TOP5 miejsc, które muszą odwiedzić mieszkańcy i turyści
Gamescape: gamifikacja to sposób na zrównoważoną turystykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.