Podróżuj z PAYBACK i eTravel! Nowe marki oficjalnie dołączają do Programu

Początek lata oznacza, że… uczestnicy Programu PAYBACK mogą już zbierać punkty za rezerwacje online na portalach hotele.pl, lataj.pl oraz rejsy.pl należących do eTravel S.A. Z okazji rozpoczęcia współpracy na klientów czeka między innymi 2x więcej punktów PAYBACK.
eTravel S.A. to jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka jest właścicielem popularnych serwisów hotele.pl, lataj.pl i rejsy.pl, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu oraz rejsu.
– Wielu z nas czeka z rezerwacją wakacyjnego wyjazdu do ostatniej chwili, dlatego tym bardziej cieszymy się, że nasze trzy serwisy dołączają do Programu PAYBACK wraz z początkiem lata, dając uczestnikom możliwość zaplanowania letniego wyjazdu na korzystnych warunkach cenowych – mówi Andrzej Wierzba, Prezes eTravel S.A.
Użytkownicy Programu, którzy skorzystają z usług serwisu hotele.pl lub rejsy.pl, otrzymają 1 punkt za każde 2 wydane złote, natomiast rezerwacja za pośrednictwem lataj.pl oznacza 700 dodatkowych punktów na koncie użytkownika PAYBACK. A z okazji wejścia do Programu nowego partnera na uczestników czekają specjalne kupony – 2x więcej punktów za skorzystanie z portali hotele.pl i rejsy.pl, a za lataj.pl – 500 punktów ekstra.
– Cieszymy się, że dzięki poszerzeniu portfolio partnerów Programu, nasi uczestnicy otrzymują dostęp do atrakcyjnych ofert, a rezerwując lot czy noclegi hotelowe mogą zebrać pokaźną liczbę punktów na swoich kontach PAYBACK – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.