Podróżuj z PAYBACK i eTravel! Nowe marki oficjalnie dołączają do Programu
Początek lata oznacza, że… uczestnicy Programu PAYBACK mogą już zbierać punkty za rezerwacje online na portalach hotele.pl, lataj.pl oraz rejsy.pl należących do eTravel S.A. Z okazji rozpoczęcia współpracy na klientów czeka między innymi 2x więcej punktów PAYBACK.
eTravel S.A. to jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka jest właścicielem popularnych serwisów hotele.pl, lataj.pl i rejsy.pl, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu oraz rejsu.
– Wielu z nas czeka z rezerwacją wakacyjnego wyjazdu do ostatniej chwili, dlatego tym bardziej cieszymy się, że nasze trzy serwisy dołączają do Programu PAYBACK wraz z początkiem lata, dając uczestnikom możliwość zaplanowania letniego wyjazdu na korzystnych warunkach cenowych – mówi Andrzej Wierzba, Prezes eTravel S.A.
Użytkownicy Programu, którzy skorzystają z usług serwisu hotele.pl lub rejsy.pl, otrzymają 1 punkt za każde 2 wydane złote, natomiast rezerwacja za pośrednictwem lataj.pl oznacza 700 dodatkowych punktów na koncie użytkownika PAYBACK. A z okazji wejścia do Programu nowego partnera na uczestników czekają specjalne kupony – 2x więcej punktów za skorzystanie z portali hotele.pl i rejsy.pl, a za lataj.pl – 500 punktów ekstra.
– Cieszymy się, że dzięki poszerzeniu portfolio partnerów Programu, nasi uczestnicy otrzymują dostęp do atrakcyjnych ofert, a rezerwując lot czy noclegi hotelowe mogą zebrać pokaźną liczbę punktów na swoich kontach PAYBACK – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki!
Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.