Polacy pokochali wypoczynek na działkach! Najbardziej pożądane są miejsca nad je
Długotrwała izolacja domowa i ograniczenia związane z podróżowaniem znacząco wpłynęły na nasz sposób wypoczywania. Na fali pandemii powróciliśmy do natury i szukaliśmy wyciszenia. Trend ten utrzymuje się do dziś, stale ewoluując, co potwierdzają liczne badania. Aż 75% respondentów chciałoby posiadać działkę rekreacyjną, a własny domek to marzenie aż 84% badanych [1]! Szczególnym zainteresowaniem cieszą się posesje nad jeziorem, nad morzem lub nieopodal pasm górskich.
Marzenie do spełnienia
Naprzeciw tym marzeniom i potrzebom wychodzi Castorama, która rozpoczęła urodzinową loterię. Od 1 do 19 września br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę i zarejestruje swój paragon, może wygrać domek rekreacyjny o powierzchni 35 m2, w pełni wyposażony, właśnie w trzech najpopularniejszych i najchętniej wybieranych przez Polaków miejscach. Pierwsze losowanie odbyło się 7 września, w którym dom na Pomorzu wygrała Pani Ewa. Do zdobycia pozostały jeszcze dwa wakacyjne domy – na Mazurach i w Beskidach. Kolejne losowania odbędą się 14 i 21 września br.
Azyl na łonie natury
Na skutek doświadczeń związanych z pandemią na nowo zaczęliśmy odkrywać piękno naszego kraju. Coraz częstszą alternatywą dla dalekich podróży, stał się relaks na łonie natury, w kameralnym gronie, z dala od zgiełku miasta. Wiele osób znalazło taki azyl w przydomowych ogródkach, lub na działkach rekreacyjnych, które okazały się wspaniałym miejscem do bezpiecznego wypoczynku i od początku pandemii przeżywają swój renesans. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Castoramy [2], w tym roku chęć posiadania działki rekreacyjnej wyraziło już 75% mieszkańców miast, i był to wynik o 12 punktów procentowych wyższy, niż jesienią ubiegłego roku. A tendencja ta stale zyskuje na sile.
Marzenie do spełnienia
Naprzeciw tym marzeniom i potrzebom wychodzi Castorama, która rozpoczęła urodzinową loterię. Od 1 do 19 września br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę i zarejestruje swój paragon, może wygrać domek rekreacyjny o powierzchni 35 m2, w pełni wyposażony, właśnie w trzech najpopularniejszych i najchętniej wybieranych przez Polaków miejscach. Pierwsze losowanie odbyło się 7 września, w którym dom na Pomorzu wygrała Pani Ewa. Do zdobycia pozostały jeszcze dwa wakacyjne domy – na Mazurach i w Beskidach. Kolejne losowania odbędą się 14 i 21 września br.
Azyl na łonie natury
Na skutek doświadczeń związanych z pandemią na nowo zaczęliśmy odkrywać piękno naszego kraju. Coraz częstszą alternatywą dla dalekich podróży, stał się relaks na łonie natury, w kameralnym gronie, z dala od zgiełku miasta. Wiele osób znalazło taki azyl w przydomowych ogródkach, lub na działkach rekreacyjnych, które okazały się wspaniałym miejscem do bezpiecznego wypoczynku i od początku pandemii przeżywają swój renesans. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Castoramy [2], w tym roku chęć posiadania działki rekreacyjnej wyraziło już 75% mieszkańców miast, i był to wynik o 12 punktów procentowych wyższy, niż jesienią ubiegłego roku. A tendencja ta stale zyskuje na sile.
Jezioro, morze i góry, czyli ulubione destynacje urlopowe Polaków
Trendy zaobserwowane na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy sprawiły, że dla wielu Polaków marzenie o posiadaniu prywatnej posesji położonej w atrakcyjnej lokalizacji, stało się coraz silniejsze. Najbardziej pożądane są działki rekreacyjne leżące na wodą, jeziorem, lub morzem. Taką lokalizację wskazało 58% wszystkich ankietowanych. Z kolei na 3.miejscu na podium znalazły się działki na terenach górskich (12%) [3]. Jak zatem widzimy, już nie tylko tereny nieopodal naszej okolicy są bliskie naszemu sercu, ale marzy nam się własna odskocznia, w najbardziej malowniczych regionach kraju.
Informacje o spółce Castorama:
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 88 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tysięcy pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com
[1] Na podstawie badania „Działka z domem do 35m2” przeprowadzonego na zlecenie Castoramy, w dniach 12-14 marca 2021r
[2] Tamże.
[3] Na podstawie badania „Wypoczynek na działce” przeprowadzonego na zlecenie Castoramy, w dniach 21-23 sierpnia 2020 r.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.