Polacy pokochali wypoczynek na działkach! Najbardziej pożądane są miejsca nad je
Długotrwała izolacja domowa i ograniczenia związane z podróżowaniem znacząco wpłynęły na nasz sposób wypoczywania. Na fali pandemii powróciliśmy do natury i szukaliśmy wyciszenia. Trend ten utrzymuje się do dziś, stale ewoluując, co potwierdzają liczne badania. Aż 75% respondentów chciałoby posiadać działkę rekreacyjną, a własny domek to marzenie aż 84% badanych [1]! Szczególnym zainteresowaniem cieszą się posesje nad jeziorem, nad morzem lub nieopodal pasm górskich.
Marzenie do spełnienia
Naprzeciw tym marzeniom i potrzebom wychodzi Castorama, która rozpoczęła urodzinową loterię. Od 1 do 19 września br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę i zarejestruje swój paragon, może wygrać domek rekreacyjny o powierzchni 35 m2, w pełni wyposażony, właśnie w trzech najpopularniejszych i najchętniej wybieranych przez Polaków miejscach. Pierwsze losowanie odbyło się 7 września, w którym dom na Pomorzu wygrała Pani Ewa. Do zdobycia pozostały jeszcze dwa wakacyjne domy – na Mazurach i w Beskidach. Kolejne losowania odbędą się 14 i 21 września br.
Azyl na łonie natury
Na skutek doświadczeń związanych z pandemią na nowo zaczęliśmy odkrywać piękno naszego kraju. Coraz częstszą alternatywą dla dalekich podróży, stał się relaks na łonie natury, w kameralnym gronie, z dala od zgiełku miasta. Wiele osób znalazło taki azyl w przydomowych ogródkach, lub na działkach rekreacyjnych, które okazały się wspaniałym miejscem do bezpiecznego wypoczynku i od początku pandemii przeżywają swój renesans. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Castoramy [2], w tym roku chęć posiadania działki rekreacyjnej wyraziło już 75% mieszkańców miast, i był to wynik o 12 punktów procentowych wyższy, niż jesienią ubiegłego roku. A tendencja ta stale zyskuje na sile.
Marzenie do spełnienia
Naprzeciw tym marzeniom i potrzebom wychodzi Castorama, która rozpoczęła urodzinową loterię. Od 1 do 19 września br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę i zarejestruje swój paragon, może wygrać domek rekreacyjny o powierzchni 35 m2, w pełni wyposażony, właśnie w trzech najpopularniejszych i najchętniej wybieranych przez Polaków miejscach. Pierwsze losowanie odbyło się 7 września, w którym dom na Pomorzu wygrała Pani Ewa. Do zdobycia pozostały jeszcze dwa wakacyjne domy – na Mazurach i w Beskidach. Kolejne losowania odbędą się 14 i 21 września br.
Azyl na łonie natury
Na skutek doświadczeń związanych z pandemią na nowo zaczęliśmy odkrywać piękno naszego kraju. Coraz częstszą alternatywą dla dalekich podróży, stał się relaks na łonie natury, w kameralnym gronie, z dala od zgiełku miasta. Wiele osób znalazło taki azyl w przydomowych ogródkach, lub na działkach rekreacyjnych, które okazały się wspaniałym miejscem do bezpiecznego wypoczynku i od początku pandemii przeżywają swój renesans. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Castoramy [2], w tym roku chęć posiadania działki rekreacyjnej wyraziło już 75% mieszkańców miast, i był to wynik o 12 punktów procentowych wyższy, niż jesienią ubiegłego roku. A tendencja ta stale zyskuje na sile.
Jezioro, morze i góry, czyli ulubione destynacje urlopowe Polaków
Trendy zaobserwowane na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy sprawiły, że dla wielu Polaków marzenie o posiadaniu prywatnej posesji położonej w atrakcyjnej lokalizacji, stało się coraz silniejsze. Najbardziej pożądane są działki rekreacyjne leżące na wodą, jeziorem, lub morzem. Taką lokalizację wskazało 58% wszystkich ankietowanych. Z kolei na 3.miejscu na podium znalazły się działki na terenach górskich (12%) [3]. Jak zatem widzimy, już nie tylko tereny nieopodal naszej okolicy są bliskie naszemu sercu, ale marzy nam się własna odskocznia, w najbardziej malowniczych regionach kraju.
Informacje o spółce Castorama:
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 88 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tysięcy pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com
[1] Na podstawie badania „Działka z domem do 35m2” przeprowadzonego na zlecenie Castoramy, w dniach 12-14 marca 2021r
[2] Tamże.
[3] Na podstawie badania „Wypoczynek na działce” przeprowadzonego na zlecenie Castoramy, w dniach 21-23 sierpnia 2020 r.

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.