Komunikaty PR

Polonus wjeżdża do raju w sercu Polski - Suntago Wodny Świat

2020-03-10  |  14:00
Biuro prasowe

Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy wjeżdża do największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago Wodny Świat. Komfortowa podróż z Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia do położonego w gminie Mszczonów kompleksu zajmie tylko 45 minut jazdy wygodnymi i nowoczesnymi autokarami Polonus. Pierwsze kursy odbędą się już w najbliższą sobotę, 7 marca. Z tej okazji pasażerowie Polonus mogą liczyć na specjalnie przygotowaną promocję – bilet w jedną stronę na podróże do 31.03.2020 r. będzie kosztował tylko 10 zł!

Suntago Wodny Świat jest pierwszym z trzech etapów inwestycji  Park of Poland . Największy w Europie zadaszony park wodny to nie lada gratka dla wszystkich miłośników wodnego szaleństwa. Zachęcamy, by zostawić samochód i wybrać się w drogę naszymi biało-czerwonymi autokarami, których komfort oraz dogodne godziny odjazdów pozwolą na beztroską, rodzinną zabawę. –  mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus.

Polonus dodał właśnie nowy przystanek na dwóch wybranych kursach z i do Warszawy.  Dogodne godziny odjazdów zostały wybrane tak, by sprostać największemu zainteresowaniu ze strony podróżnych wybierających się do parku wodnego z Warszawy oraz miejscowości znajdujących się na trasie przejazdu autokarów narodowego przewoźnika autokarowego.

Autokary zatrzymujące się na przystanku „Wręcza, Park of Poland – Suntago” wyjeżdżają z Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia o godzinie 9:45 oraz 16:15, by następnie ruszyć dalej do Tomaszowa Mazowieckiego, przez Babsk i Rawę Mazowiecką. Kursy powrotne z Suntago do Warszawy odjeżdżają o godz. 14:15 i 20:05.

Polonus do obsługi swoich połączeń przeznacza komfortowe i nowoczesne autokary marki Scania, wyposażone w klimatyzację, wygodne, rozkładane fotele czy gniazdka 230V. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz usługi geolokalizacji.

Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Turystyka Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.