Pracownicy polskich hoteli Leonardo, otrzymują „Dzień na U”
Od października 2019 roku możemy obserwować rosnącą popularność Programu Dzień na U, Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie! Akcja zachęca pracodawców do przyznania dodatkowego dnia wolnego dla pracowników, w którym wykonają badania profilaktyczne. 1 kwietnia do programu dołączyły 3 polskie obiekty grupy Leonardo Hotels: NYX Hotel Warsaw, Leonardo Royal Warsaw oraz krakowski Leonardo Butique Old Town.
Z sondażu wynika, że 25% Polaków nie wie, jakie badania profilaktyczne należy wykonać w ich wieku, a tylko 30% badanych wykonało komplet tych zalecanych[1]. Najczęstszą wymówką, aby je pomijać jest brak czasu. Naprzeciw temu wychodzi właśnie program Fundacji Rak’n’Roll, znanej z aktywnego propagowania badań. Zgodnie regulaminem pracodawca oferuje pracownikom dodatkowy pełnopłatny dzień wolny na wykonanie badań - wtedy właśnie przypada ich „Dzień na U”.
Załoga hoteli Leonardo to nie tylko pracownicy – traktujemy się jak rodzina. Spędzamy ze sobą mnóstwo czasu, dlatego zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich członków zespołu jest dla mnie priorytetem – mówi Paulina Kołodziejczyk, General Manager NYX Hotel Warsaw.
Po dwóch latach pandemii wszyscy zrozumieliśmy, jak ważne jest dbanie o siebie i swoich bliskich. Przez wdrożenie tego działania w hotelach Leonardo chcielibyśmy podkreślić nasze zaangażowanie, ale też pokazać naszym przyszłym pracownikom, że nie tylko mówimy o dbaniu - faktycznie to robimy – skomentowała Irina Ignacik, HR Manager Leonardo Hotels Poland.
Z dodatkowego dnia skorzystać będzie mogło ponad 80 pracowników z Warszawy i Krakowa, którzy w ramach „Dnia na U” mogą zrobić badania takie jak: USG, morfologia, cytologia, PSA, kolonoskopia czy kontrolę znamion.
[1] Sondaż przeprowadzony w 2019 roku przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.