Komunikaty PR

Pracownicy polskich hoteli Leonardo, otrzymują „Dzień na U”

2022-04-06  |  12:35
Biuro prasowe

Od października 2019 roku możemy obserwować rosnącą popularność Programu Dzień na U, Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie! Akcja zachęca pracodawców do przyznania dodatkowego dnia wolnego dla pracowników, w którym wykonają badania profilaktyczne. 1 kwietnia do programu dołączyły 3 polskie obiekty grupy Leonardo Hotels: NYX Hotel Warsaw, Leonardo Royal Warsaw oraz krakowski Leonardo Butique Old Town.

 

 

Z sondażu wynika, że 25% Polaków nie wie, jakie badania profilaktyczne należy wykonać w ich wieku, a tylko 30% badanych wykonało komplet tych zalecanych[1].  Najczęstszą wymówką, aby je pomijać jest brak czasu. Naprzeciw temu wychodzi właśnie program Fundacji Rak’n’Roll, znanej z aktywnego propagowania badań. Zgodnie regulaminem pracodawca oferuje pracownikom dodatkowy pełnopłatny dzień wolny na wykonanie badań - wtedy właśnie przypada ich „Dzień na U”.

 

Załoga hoteli Leonardo to nie tylko pracownicy – traktujemy się jak rodzina. Spędzamy ze sobą mnóstwo czasu, dlatego zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich członków zespołu jest dla mnie priorytetem – mówi Paulina Kołodziejczyk, General Manager NYX Hotel Warsaw.

 

Po dwóch latach pandemii wszyscy zrozumieliśmy, jak ważne jest dbanie o siebie i swoich bliskich. Przez wdrożenie tego działania w hotelach Leonardo  chcielibyśmy podkreślić nasze zaangażowanie, ale też pokazać naszym przyszłym pracownikom, że nie tylko mówimy o dbaniu - faktycznie to robimy – skomentowała Irina Ignacik,  HR Manager Leonardo Hotels Poland.

 

Z dodatkowego dnia skorzystać będzie mogło ponad 80 pracowników z Warszawy i Krakowa, którzy w ramach „Dnia na U” mogą zrobić badania takie jak: USG, morfologia, cytologia, PSA, kolonoskopia czy kontrolę znamion.

 


[1] Sondaż przeprowadzony w 2019 roku przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Wakacyjny wypoczynek śladami Tremend Biuro prasowe
2022-06-28 | 13:40

Wakacyjny wypoczynek śladami Tremend

Po dwóch latach pandemii nareszcie nastał czas swobodnego podróżowania. Można dowolnie planować i wybierać miejsca na wakacyjne wojaże lub krótkie weekendowe wypady.
Turystyka Zakopiański Radisson Blu z dodatkową piątą gwiazdką
2022-06-28 | 13:18

Zakopiański Radisson Blu z dodatkową piątą gwiazdką

Hotel Radisson Blu w Zakopanem podwyższył kategorię z czterech do pięciu gwiazdek. Spełniając dodatkowe – najwyższe wymogi dot. standardów hotelowych oraz bezpieczeństwa
Turystyka Z jaką polisą pojedziemy na wakacje w 2022 r.?
2022-06-23 | 01:00

Z jaką polisą pojedziemy na wakacje w 2022 r.?

Wakacyjne miesiące przynoszą około 40% więcej przypadków pomocy posiadaczom polis turystycznych w razie kłopotów ze zdrowiem. Oferowane w tym sezonie umowy różnią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Powrót do hossy na kryptowalutach może potrwać kilka lat. Podlegają one tym samym cyklom koniunkturalnym jak giełda czy rynek obligacji

– Rynek kryptowalut jest oparty na spekulacjach. Wydaje się, że duża zmienność i spekulacyjność tych aktywów jeszcze trochę potrwa. Jednak wraz z pojawieniem się na tym rynku większych graczy zwiększy się też płynność, co zapewni trochę więcej stabilizacji. O ile możemy w ogóle o niej mówić w przypadku kryptowalut – mówi Christina Kucinska z Polish Blockchain Association. Jak podkreśla, obecne spadki notowań bitcoina to głównie efekt sytuacji gospodarczej, która powoduje, że inwestorzy przesuwają kapitał na mniej ryzykowne aktywa. Duża część analityków i inwestorów optymistycznie postrzega jednak jego potencjał i wieloletnie perspektywy cyfrowej waluty. 

Handel

Za kilka lat co piąte piwo sprzedawane przez Kompanię Piwowarską będzie bezalkoholowe. Browary firmy odpowiadają dziś za 41 proc. tego rynku

Kompania Piwowarska w 2021 roku miała największy, przekraczający 41 proc., udział w całości sprzedaży piwa bezalkoholowego w Polsce. Do 2030 roku co piąte piwo w ofercie firmy nie będzie zawierało alkoholu. – Nie dążymy do zwiększenia poziomu spożycia piwa na osobę, tylko sugerujemy konsumentom wybór napojów dobrej jakości oraz piw bezalkoholowych – mówi Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej. Jak wskazuje, promowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu to jeden z elementów strategii zrównoważonego rozwoju spółki. Właśnie ukazał się jej raport zrównoważonego rozwoju 2021 „Lepsza Przyszłość 2030”.

Firma

Warszawski kampus innowacji w dwa lata zgromadził 150 firm i start-upów. W planach jest dalsza ekspansja

– Udało nam się zbudować centrum innowacji i biznesu w bardzo trudnym okresie pandemii – mówi Jerzy Brodzikowski, general manager CIC Warsaw. Po dwóch latach od uruchomienia na warszawskim Kampusie Innowacji działa już ponad 150 firm i start-upów. Skupiona wokół niego społeczność liczy około pół tysiąca osób, a w przestrzeni biznesowej CIC Warsaw każdego miesiąca odbywa się też około setki eventów, w tym m.in. Thursday Gathering, czyli coczwartkowe spotkania networkingowe dla społeczności innowatorów. W planach jest dalsza ekspansja i kolejne inicjatywy wspierające młode biznesy. – To będzie biuro turystyki innowacyjnej, którego celem będzie promowanie warszawskiego ekosystemu innowacji – zapowiada Aureliusz Górski, co-founder CIC Warsaw.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.