Pracownicy polskich hoteli Leonardo, otrzymują „Dzień na U”
Od października 2019 roku możemy obserwować rosnącą popularność Programu Dzień na U, Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie! Akcja zachęca pracodawców do przyznania dodatkowego dnia wolnego dla pracowników, w którym wykonają badania profilaktyczne. 1 kwietnia do programu dołączyły 3 polskie obiekty grupy Leonardo Hotels: NYX Hotel Warsaw, Leonardo Royal Warsaw oraz krakowski Leonardo Butique Old Town.
Z sondażu wynika, że 25% Polaków nie wie, jakie badania profilaktyczne należy wykonać w ich wieku, a tylko 30% badanych wykonało komplet tych zalecanych[1]. Najczęstszą wymówką, aby je pomijać jest brak czasu. Naprzeciw temu wychodzi właśnie program Fundacji Rak’n’Roll, znanej z aktywnego propagowania badań. Zgodnie regulaminem pracodawca oferuje pracownikom dodatkowy pełnopłatny dzień wolny na wykonanie badań - wtedy właśnie przypada ich „Dzień na U”.
Załoga hoteli Leonardo to nie tylko pracownicy – traktujemy się jak rodzina. Spędzamy ze sobą mnóstwo czasu, dlatego zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich członków zespołu jest dla mnie priorytetem – mówi Paulina Kołodziejczyk, General Manager NYX Hotel Warsaw.
Po dwóch latach pandemii wszyscy zrozumieliśmy, jak ważne jest dbanie o siebie i swoich bliskich. Przez wdrożenie tego działania w hotelach Leonardo chcielibyśmy podkreślić nasze zaangażowanie, ale też pokazać naszym przyszłym pracownikom, że nie tylko mówimy o dbaniu - faktycznie to robimy – skomentowała Irina Ignacik, HR Manager Leonardo Hotels Poland.
Z dodatkowego dnia skorzystać będzie mogło ponad 80 pracowników z Warszawy i Krakowa, którzy w ramach „Dnia na U” mogą zrobić badania takie jak: USG, morfologia, cytologia, PSA, kolonoskopia czy kontrolę znamion.
[1] Sondaż przeprowadzony w 2019 roku przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.