Komunikaty PR

Renovation of the Louvre Hotels Group flagship hotel in the heart of the Polish

2020-11-04  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania renowacja ( 0.43 MB )

Occupying a building located in the Mirów neighbourhood of the Polish capital city, Golden Tulip Warsaw Centre is one of the best-placed Louvre Hotels Group operations in the country. Soon, the four-star hotel will welcome its guests in completely new interiors that will create – in line with the philosophy of the Golden Tulip brand – a space where work and play go hand in hand.

Thanks to its location at the intersection of the Towarowa Street and the Jerusalem Avenue, Golden Tulip Warsaw Centre is a great choice for guests who expect easy access to the most important points on the business and cultural map of Warsaw. Great location is not the only advantage of the hotel. It boasts 143 rooms, including standard rooms, executive rooms with a higher standard and an apartment designed for the most demanding guests. The accommodations are complemented by a public space composed of an open lobby with a bar, hotel restaurant, glass-roofed patio, breakfast area and a wellness zone with a sauna and a fitness room. The hotel also features a conference and banquet centre capable of hosting events for up to 300 people.

Renovation works currently underway cover the entire facility. They will result in modern interiors combining industrial materials, such as raw brick and steel, with elegant wooden finishes and copper details. The décor will be complemented by diffused lighting and minimalist furniture in shades of brown, green and navy blue. All in all the Golden Tulip Warsaw Centre hotel will take on the character of a spacious yet cosy loft.

The hotel rooms were designed with functionality and good use of space in mind. The main part of each room, composed of a sleeping area, lounge area and a workstation, is separated from the section housing the bathroom, toilet and the dressing room by an elegant partition structure. The public areas of the hotel offer a sunny space designed for networking and community building. High, bright interiors of the lobby, restaurant and the glass-roofed patio aim at encouraging the guests to work and play together. Those, however, who value peace and quiet will easily find a cosy corner to enjoy privacy while remaining among people.

– Thanks to the investment currently underway, we want Golden Tulip Warsaw Centre to become a real showcase of our flagship brand in the heart of Warsaw. The new designs for rooms, common areas and the conference and banquet centre have been prepared in accordance with the Golden Tulip philosophy. All interiors will therefore offer our guests a space where work and play combine in perfect harmony. Be it during their work trips or city breaks, or when organizing business meetings, team-building get-togethers or other events, I’m convinced that all guests of the Golden Tulip Warsaw Centre hotel will discover the full meaning of our brand slogan: “Playtime. Anytime”, according to which we are carrying out this project – says François Delattre, Director Integration Management, responsible for operational supervision over the hotels of the Louvre Hotels Group in Poland and Germany.

Golden Tulip Warsaw Centre is scheduled to re-open in 2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki! Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:35

Flyport by Baltona – kosmiczna przygoda na wyciągnięcie ręki!

Niebo od zawsze stanowiło granicę między marzeniami a rzeczywistością. To tam kierowały się spojrzenia wynalazców, marzycieli i pasjonatów, którzy pragnęli odkrywać
Turystyka Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
2024-11-22 | 01:00

Gięte krzesła wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024

Choć mody w świecie designu zmieniają się nieustannie, są rzeczy, które skutecznie im się opierają. Jak krzesła z giętego drewna. Od 1850 roku, kiedy w wiedeńskiej Café
Turystyka Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli
2024-11-17 | 01:00

Adam Białas: pricing to klucz do zwiększenia zysków hoteli

Pricing to niezwykle ważny proces, podczas którego firmy sektora HoReCa określają ceny, po których będą sprzedawać swoje usługi i produkty. Proces ten powinien stanowić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.