Komunikaty PR

Renovation of the Louvre Hotels Group flagship hotel in the heart of the Polish

2020-11-04  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania renowacja ( 0.43 MB )

Occupying a building located in the Mirów neighbourhood of the Polish capital city, Golden Tulip Warsaw Centre is one of the best-placed Louvre Hotels Group operations in the country. Soon, the four-star hotel will welcome its guests in completely new interiors that will create – in line with the philosophy of the Golden Tulip brand – a space where work and play go hand in hand.

Thanks to its location at the intersection of the Towarowa Street and the Jerusalem Avenue, Golden Tulip Warsaw Centre is a great choice for guests who expect easy access to the most important points on the business and cultural map of Warsaw. Great location is not the only advantage of the hotel. It boasts 143 rooms, including standard rooms, executive rooms with a higher standard and an apartment designed for the most demanding guests. The accommodations are complemented by a public space composed of an open lobby with a bar, hotel restaurant, glass-roofed patio, breakfast area and a wellness zone with a sauna and a fitness room. The hotel also features a conference and banquet centre capable of hosting events for up to 300 people.

Renovation works currently underway cover the entire facility. They will result in modern interiors combining industrial materials, such as raw brick and steel, with elegant wooden finishes and copper details. The décor will be complemented by diffused lighting and minimalist furniture in shades of brown, green and navy blue. All in all the Golden Tulip Warsaw Centre hotel will take on the character of a spacious yet cosy loft.

The hotel rooms were designed with functionality and good use of space in mind. The main part of each room, composed of a sleeping area, lounge area and a workstation, is separated from the section housing the bathroom, toilet and the dressing room by an elegant partition structure. The public areas of the hotel offer a sunny space designed for networking and community building. High, bright interiors of the lobby, restaurant and the glass-roofed patio aim at encouraging the guests to work and play together. Those, however, who value peace and quiet will easily find a cosy corner to enjoy privacy while remaining among people.

– Thanks to the investment currently underway, we want Golden Tulip Warsaw Centre to become a real showcase of our flagship brand in the heart of Warsaw. The new designs for rooms, common areas and the conference and banquet centre have been prepared in accordance with the Golden Tulip philosophy. All interiors will therefore offer our guests a space where work and play combine in perfect harmony. Be it during their work trips or city breaks, or when organizing business meetings, team-building get-togethers or other events, I’m convinced that all guests of the Golden Tulip Warsaw Centre hotel will discover the full meaning of our brand slogan: “Playtime. Anytime”, according to which we are carrying out this project – says François Delattre, Director Integration Management, responsible for operational supervision over the hotels of the Louvre Hotels Group in Poland and Germany.

Golden Tulip Warsaw Centre is scheduled to re-open in 2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie. Biuro prasowe
2025-03-19 | 12:00

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mateusz Waligóra, znany polski podróżnik i eksplorator, dokonał kolejnego niezwykłego wyczynu – przejechał zimą mongolską część pustyni Gobi na rowerze.
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.