Komunikaty PR

Renovation of the Louvre Hotels Group flagship hotel in the heart of the Polish

2020-11-04  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania renowacja ( 0.43 MB )

Occupying a building located in the Mirów neighbourhood of the Polish capital city, Golden Tulip Warsaw Centre is one of the best-placed Louvre Hotels Group operations in the country. Soon, the four-star hotel will welcome its guests in completely new interiors that will create – in line with the philosophy of the Golden Tulip brand – a space where work and play go hand in hand.

Thanks to its location at the intersection of the Towarowa Street and the Jerusalem Avenue, Golden Tulip Warsaw Centre is a great choice for guests who expect easy access to the most important points on the business and cultural map of Warsaw. Great location is not the only advantage of the hotel. It boasts 143 rooms, including standard rooms, executive rooms with a higher standard and an apartment designed for the most demanding guests. The accommodations are complemented by a public space composed of an open lobby with a bar, hotel restaurant, glass-roofed patio, breakfast area and a wellness zone with a sauna and a fitness room. The hotel also features a conference and banquet centre capable of hosting events for up to 300 people.

Renovation works currently underway cover the entire facility. They will result in modern interiors combining industrial materials, such as raw brick and steel, with elegant wooden finishes and copper details. The décor will be complemented by diffused lighting and minimalist furniture in shades of brown, green and navy blue. All in all the Golden Tulip Warsaw Centre hotel will take on the character of a spacious yet cosy loft.

The hotel rooms were designed with functionality and good use of space in mind. The main part of each room, composed of a sleeping area, lounge area and a workstation, is separated from the section housing the bathroom, toilet and the dressing room by an elegant partition structure. The public areas of the hotel offer a sunny space designed for networking and community building. High, bright interiors of the lobby, restaurant and the glass-roofed patio aim at encouraging the guests to work and play together. Those, however, who value peace and quiet will easily find a cosy corner to enjoy privacy while remaining among people.

– Thanks to the investment currently underway, we want Golden Tulip Warsaw Centre to become a real showcase of our flagship brand in the heart of Warsaw. The new designs for rooms, common areas and the conference and banquet centre have been prepared in accordance with the Golden Tulip philosophy. All interiors will therefore offer our guests a space where work and play combine in perfect harmony. Be it during their work trips or city breaks, or when organizing business meetings, team-building get-togethers or other events, I’m convinced that all guests of the Golden Tulip Warsaw Centre hotel will discover the full meaning of our brand slogan: “Playtime. Anytime”, according to which we are carrying out this project – says François Delattre, Director Integration Management, responsible for operational supervision over the hotels of the Louvre Hotels Group in Poland and Germany.

Golden Tulip Warsaw Centre is scheduled to re-open in 2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Produkt, liczby i duma z Polski. Szanse i wyzwania turystyki przyjazdowej Biuro prasowe
2024-03-26 | 13:15

Produkt, liczby i duma z Polski. Szanse i wyzwania turystyki przyjazdowej

fot. oLIVE media Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w zarządzaniu, a także najważniejsze trendy konsumenckie – w środę, 20 marca
Turystyka Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie
2024-03-25 | 10:38

Accor z dynamicznym rozwojem marek Premium, Midscale i Economy w Europie

Accor, światowy lider w branży hotelarskiej, kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli Premium, Midscale i Economy. Do blisko 3 tysięcy obiektów w ponad 40 krajach w pierwszej połowie 2024
Turystyka CX w turystyce: jakie trendy kształtują oczekiwania klientów?
2024-03-20 | 11:45

CX w turystyce: jakie trendy kształtują oczekiwania klientów?

Obsługa klienta w branży podróże i turystyka należy do najgorzej ocenianych pośród wszystkich sektorów gospodarki w Polsce. Według najnowszych badań Armatis Customer

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.